ויראלי

שי גולדן נגד יאיר גולן: "זה העתיד, תתמודד"

העיתונאי שי גולדן תוקף את חבר הכנסת יאיר גולן על דבריו נגד הציבור החרדי, לטענתו גולן מסרב להכיר במציאות הישראלית "המספרים לא משקרים"
מערכת ice | 
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
אתמול בשעות הצהריים (רביעי) הכריז חבר הכנסת יאיר גולן על כוונתו לרוץ לתפקיד יו"ר מרצ. מייד לאחר ההצהרה יצא גולן בסבב ראיונות במטרה להישאר בכותרות ולשתף את הקהל במטרותיו ויעדיו. גולן כאמור ידוע כאחד שלא נזהר בלשונו ומתבטא באופן קיצוני לעיתים קרובות. הבוקר (חמישי) גולן התארח ברדיו גל"צ ותיאר כי לשיטתו הציבור החרדי אינו חלק מהעתיד הישראלי.
 
מי שלא אהב את ההתבטאות הזו של ח"כ גולן היה מגיש חדשות הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן שיצא למתקפה בחשבון הפייסבוק שלו נגד דבריו של חבר הכנסת. "איר גולן אמר הבוקר לגל״צ שחרדים אינם העתיד של המדינה. טוב, מזהה התהליכים עושה זאת שוב: מבין ההיפך את ההיפך של ההיפך. הפוך, יאיר. הפוך. החרדים הם עתידה של המדינה הזאת. המספרים לא משקרים. למעשה - הם מדברים. בקול רם וברור: על כל יאיר גולן כזה יש היום חמישה או שישה חרדים. בקרוב היחס יהיה אחד לעשרה. ואז אחד לעשרים. וגם לאחד לחמישים נגיע".
 
בסיום דבריו גולדן הבהיר לגולן: "זה העתיד, גולן. זה העתיד. זו ישראל. תתעודד. תתבודד. תתמודד. מה שעובד לך; אבל את המציאות לא תצליח לעצור: החרדים. הם. העתיד. של. ישראל. אתה ודומיך? היסטוריה. בקרוב. ממש בקרוב". וסיים באיחול: "בהצלחה שיהיה לך עם זיהוי התהליך הזה. המון בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה