תקשורת ומדיה

כריס בראון הבטיח הופעה לנזקקים - ועקץ אותם במיליון דולר

כריס בראון זומן למופע התרמה למען נזקקים ביוסטון. לתדהמת המארגנים, הזמר ביטל את ההופעה רגע לפני שהתחילה ולא היה מוכן להחזיר למארגנים את הכסף אחרי שזה עלה למעלה ממיליון דולר, כמו גם למעריצים שרכשו כרטיסים למופע
מערכת ice | 
כריס בראון (צילום Marius Chaurescu ויקיפדיה)
כריס בראון זומן למופע התרמה למען נזקקים ביוסטון. לתדהמת המארגנים, הזמר ביטל את ההופעה רגע לפני שהתחילה ולא היה מוכן להחזיר לאנשים שרכשו כרטיסים להופעה את הכסף ששילמו.
לג'ואן ביילי, אשת עסקים ופעילה חברתית מיוסטון, טוענת כי הזמינה את בראון לאירוע הצדקה ב-19 במרץ. האירוע היה למטרת גיוס כסף עבור אנשים שבתיהם נהרסו בהוריקנים אידה וניקולס. ביילי דיווחה כי בראון הסכים להופיע, ושכר הטרחה ומקומות האירוח שלו היו מכוסים. העלות הכוללת של קבלת בראון למופע הייתה למעלה ממיליון דולר, והכסף לא הוחזר למרות שלא הופיע.
 
בראון ביטל לכאורה את הופעתו במהלך בדיקת הסאונד ביום שבו ופעה אמורה הייתה להתרחש. ביילי סיפרה שלא ניתן לה ולצוות שלה סיבה לביטול. ביילי זעמה בעקבות המקרה וטענה: "לא נשב בשילוב ידיים ונאפשר לבראון לזלזל בקורבנות של הוריקן אידה וניקולס שנמצאים במצוקה. מאיפה יש לו את האומץ לעשות את זה? זה מקביל לגניבה טהורה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה