תקשורת ומדיה

עומר אדם ויעל שלביה נחשפים: "הגיע ממקום לא צפוי"

יעל שלביה, בת זוגו החדשה של עומר אדם, נחשפה בראיון על הזוגיות החדשה, הרצון להביא ילדים, המעבר לגור ביחד, הפרידה הקשה מהאקס ברנדון, הקריירה והעתיד: "לא הייתי נכנסת לשום זוגיות אם לא הייתי רואה שם עתיד ואני באמת רואה שם עתיד, אנחנו מאוהבים וכיף לנו כל רגע ביחד"
מערכת ice |  6
יעל שלביה ועומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
יעל שלביה, הדוגמנית המצליחה ובת זוגו של הזמר המצליח בישראל, עומר אדם, הצטלמה אתמול (שלישי) לקמפיין של zer4u וערכה ראיון חושפני עם יפעת הללי אברהם ב"מאקו" בו דיברה על הכל.
כשנשאלה על הזוגיות שלה עם עומר אדם אמרה: "זה הגיע מהמקום הכי לא צפוי שיש, אני הייתי בבית מלון בתקופה שחיפשתי דירה ובמקרה גם הוא והמשפחה שלו היו באותו מלון והיינו שכנים לתקופה. אני מכירה אותו ואת המשפחה שלו המון שנים, הקשר התחדש וזה פשוט קרה. אני בטוחה שזה מנט טו בי".
 
על הפרידה מהאקס ברנדון אמרה שלביה: "לי ספציפית זה לא משנה. באמת נפרדנו בטוב ואנחנו חברים טובים, אבל האינסטגרם שלו מאוד קטן, מצומצם ואישי ואני יודעת את זה כי אני מכירה אותו. הרגשתי שפשוט נכון לא להישאר שם כרגע, כל אחד נמצא במקום אחר. זה נגמר בינינו בצורה טובה ומכבדת, היינו החברים הכי טובים וברגע שהבנו שזה לא יכול להתאים לעתיד אז הפרדנו כוחות, זה היה מאוד בוגר ונכון. לא הייתה סערה גדולה".
 
על השאלה האם היא ואדם מתכוונים לעבור לגור ביחד ולעשות ילדים ענתה: "אני חושבת שאני אקח את הזמן שלי ואהנה מהדירה שלי ואני אתן לזמן לעשות את שלו, אין שום לחץ. אני זורמת עם החיים וטוב לנו כרגע גם ככה. אנחנו מוצאים את הזמן להיות ביחד אז לאט לאט. אני תמיד אומרת: לא הייתי נכנסת לשום זוגיות אם לא הייתי רואה שם עתיד ואני באמת רואה שם עתיד, אנחנו מאוהבים וכיף לנו כל רגע ביחד - אז כן".
על השאלה האם הקשר עם עומר אדם משדרג אותה הגיבה שלביה: "אני חושבת שאנחנו קצת יוצרים עניין גם בלי כוונה, לא יודעת אם זה שדרוג. זה קצת מקשה על הפרטיות אבל זה שדרג לי את החיים האישיים, זה שדרג לי את האהבה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    היא צריכה לאכול , יפה אבל כל העצמות שלה בולטות
    י 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטח הדרישות שיש מדוגמניות היום- תשמרי על עצמך כי לאחרים לא באמת איכפת בתעשיה הזאת
    סגור
  • 4.
    קנאות חולנית.
    קוקו 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר,לא יודע כלום,אובייקטיבי לגמרי,אין טיפת כבוד הערכה ופירגון לזוג החמוד הזה. מאחל להם מכל הלב,הצלחה הדדית בכל התחומים עד אחרי 120.
    סגור
  • 3.
    כמה רוע כמה מהמגיבים
    א.א.חיפה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה עשתה מביעה את משאלות ליבה. לדעתי שניהם מקסימים ופה יהיה חתונה אמיתי!!!
    סגור
  • 2.
    עלק דוגמנית ועלק זמר סתם גמד
    ננסי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזושן
    סגור
  • 1.
    זה בזבוז זמן לראיין אותה.
    גדי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מדובר בילדה נאיבית, שאין לה שום מושג על החיים...
    סגור
  • אנונימי
    אנונימי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ה' יברך אותכם הצלחה ואושר עד 120 שניכם מדהימים לא להתיחס לטיפוסים קנאים ומשועממים .
    סגור