תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80 נחסם בפייסבוק: "עיצבן את הפמיניסטית צוקרברג"

יוצר הסדרה שנות ה-80, מני אסייג, פעיל הימין והצייצן הסדרתי, נחסם מפייסבוק בעקבות פוסט שנוי במחלוקת
מערכת ice |  3
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
מני אסייג, תסריטאי הסדרה שנות ה-80' ופעיל ימין בולט ברשת, רגיל לכתוב דברים שלא מתקבלים בנוח אצל כולם.  כל כתב על השמאל ש"ששכחו איך להיות יהודים" והצטרף למתקפה על הפרקליטות וקרא להם "מנגנון מאפיוזי", בעקבות החקירות נגד עו"ד גיא בוסי. אבל הפוסט שהעלה אתמול גרם הפעם לחסימתו מפייסבוק. 
 
בפוסט (שפרסם גם בפייסבוק וגם בטוויטר) הגיב על פרשת "הסרסור בסוהרות" וכתב "טוב, אני אכתוב את זה שוב והפמיניסטיות יכולות לקפוץ עם מוט או בלי: בכלא גברים ובטח בכלא ביטחוני זה טירוף וחוסר אחריות מוחלט להציב אישה סוהרת או בתפקיד אחר. למה? כי היא אישה! ככה פשוט".
היום מסתבר שהפוסט כנראה דווח וגישתו של אסייג לפייסבוק נחסמה זמנית. אסייג שיתף את עוקביו בטוויטר בחסימה והגיב: "פייסבוק הענישו אותי רק כי כתבתי שאישה לא אמורה לשרת בכלא של מחבלים מהסיבה הפשוטה שהיא אישה! זה כנראה ממש עיצבן את הפמיניסטית צוקרברג".
 
כאמור, היצירה המוכרת ביותר של אסייג היא הסדרה "שנות ה-80'", אותה יצא עם אחיו הסטנדאפיסט שלום אסייג. הסדרה שודרה ברשת 13 במשך 5 עונות וזכתה להצלחה גדולה, אבל סדרת ההמשך "שנות ה-90'" לא כללה את מני בצוות הכותבים. לפני כחודש התייחס אסייג לנסיבות פרישתו  "מבינים מדוע עזבתי את התעשיה ופרשתי מכתיבת שנות ה90 (במחיר כלכלי עצום!)?השמאלנים העקומים בתעשיה לא הפסיקו להטריד את אחי: ״אחיך התחרפן לגמרי!״. אחי בנה קריירה מפוארת בעשר אצבעות, והעבודה המשותפת יכלה לפגוע לו בקריירה. אני מצידי לא התכוונתי לוותר על האמת שלי ולעולם לא אוותר! בע״ה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא קרא לצוקרברג פמיניסטית בתור עלבון? (ל"ת)
    איזה אהבל 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כשאתה ביביסט - אתה אוטומטית דפ"ר. ביבי לא ימין,נטו נוכל (ל"ת)
    ביבי זה לא ימין 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נראה שהוא חושב שצוקרברג עצמו מצנזר
    גל 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאילו אכפת לו. נזכיר לאסייג שזה לא ״מייקי״.
    סגור