תקשורת ומדיה

נטלי דדון במתקפה על הזמרת הישראלית: "צבועה, הג'יהאד רוצח"

נטלי דדון תקפה את לינה מחול אחרי שהאשימה את התקשורת הישראלית שהיא לא מסקרת את מותם של חמשת הילדים שמתו מפגיעת טיל של הג'יהאד: "קצת מבאסת אותי הצביעות. הג'יהאד האיסלאמי, הם הרוצחים, לא התקשורת הישראלית. אם לא שמת לב האויב שלנו הוא משותף"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
צה"ל פתח בסוף השבוע האחרון במבצע "עלות השחר" עם תקיפתם של ראשי הארגון הג'יהאד האיסלאמי בעזה, מה שגרם להסלמה חמורה בדרום ויירי טילים על אזרחי ישראל. התגובות למבצע לא איחרו לבוא ומי שהגיבה על הדברים בסטורי שלה היא הזמרת לינה מחול, שלא מפספסת אף הזדמנות לתקוף את ישראל.
בסטורי שהעלתה, כתבה לינה על הטיל שירב הג'יהאד שפגע בבית פלסטיני והרג חמישה ילדים עם תמונות שלהם וביקורת על התקשורת הישראלית: "התקשורת הישראלית אפילו לא מזכירה את זה. אחמד אל-נייראב, בן 11. מומן אל-נייראב, בת 5. חליל אבו חמאד, בן 17. מוחמד חסונה, בן 14. חאזם סאלם, בן 12. עלא קדום, בן 5".
 
נטלי דדון הגיבה לה ותקפה את מחול: "היי לינה, קצת מבאסת אותי הצביעות, את זוכת ריאליטי, חיה כאן, זוכה ע"י תמיכה של תושבי מדינת ישראל, לא עזה, ישראל! אבל רק מחכה להזדמנות לצאת נגד המדינה בה את חיה?"
 
דדון הוסיפה: "ממליצה לך להתעדכן שהטילים שהרגו את הילדים האומללים האלו, נורו מעזה ולא על ידי ישראל, לכן, הייתי מצפה לסטורי שיוצא כנגד הג'יהאד האיסלאמי, הם הרוצחים, לא התקשורת הישראלית. דווקא בימים בהם אנחנו צריכים להתאחד אל מול גופי טרור, את מוצאת לנכון לצאת נגד המדינה שלנו, אם לא שמת לב האויב שלנו הוא משותף". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק שאלה קטנה ללינה מחול ?
    נ.שקד 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון זה מצער מאוד לשמוע כי ילדים חפים מפשע נפגעו . אלא שבעוד שהצבא הישראלי משתדל ככל יכולתו למנוע הרג חפים מפשע בצד השני שלכם הערבים מוצאים מסתור בתוככי אוכלוסיה אזרחית בכדי להשתמש בה כמגן אנושי ומשגרים טילים ופצמרים מבתי חולים ובתי ספר מסגדים ובתוככי אוכלוסיה. ותשאלי את עצמך לאן בדיוק מכוונים אותם טילים ופצמרים שנורים מעזה ? הם מכוונים לפגוע באוכלוסיה אזרחית וחפים מפשע. אין בכוונתנו להתנצל על כך שאנו חכמים נאורים מוסריים ויש באמצעותנו את הכלים והיכולות למנוע פגיעה באוכלוסיה אזרחית . אלא שכבת לעם המקדש את הרצח האונס הכוח והרג כל החושבים אחרת ואינם שייכים לאיסלם קשה לצפות ממך לגינוי למחבלים והרוצחים בני עמך שהפכתם לקדושים.....
    סגור
  • 2.
    לינה לכי לישון עדיף לך כפויות טובה (ל"ת)
    אילנה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    לינה את ז...
    יובל 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעצם יותר נכון בת ז....
    סגור