תקשורת ומדיה

למה יבגני זרובינסקי מפחיד את מפלגת נעם?

בתכנית "הצינור" רצו לשלוח את אושיית הרשת יבגני זרובינסקי שיסקר את הוועידה בבנייני האומה אך נאמר להם שהכנס סגור לתקשורת. מה מסתבר? סגורה רק לחלק, כי התקשורת המגזרית הגיעה כרגיל. עורך הצינור אדם שפיר: "לא יודע מה הם יודע פחדנים או שקרנים"
מערכת ice |  3
יבגני זרובינסקי אבי מעוז נעם (צילום יהונתן זינדל פלאש 90 מרים משולם)
ועידת מפלגת נעם של הציונות הדתית יצאה לדרך במפגן בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות רבנים, פעילים וכמה אישי ציבור מפתיעים ביניהם המועמד מטעם רשימת ימינה פרופ' אשר כהן, וחבר הכנסת לשעבר צבי הנדל מהמפד"ל.
בכנס משתתפת  גם מועמדת ימינה לשעבר, רוני ססובר, שאף תרצה על "איבוד הזהות היהודית במערכת החינוך", כהמשך למחאה אותה הובילה כמייסדת פורום הורים למען המסורת, נגד ילדה טרנסגנ'דרית בכיתה ב' בהרצליה בהפגנה שאליה הגיעו לבסוף בודדים בלבד - על אף הגיבוי התקשורתי לה קיבלה מכלי תקשורת כמו ערוץ 14.
 
יו"ר המפלגה, ח"כ אבי מעוז, שהיה שותף למפלגתו של סמוטריץ' הציונות הדתית אמר כי "הציבור הגדול דורש התעסקות בזהות היהודית.  במלחמה על הזהות היהודית חייבים להבין את כלל הכוחות כדי לנצח".
על פי הודעת הדוברות של מפלגת נעם הכנס סגור לתקשורת, ובאמת גם בתכנית "הצינור" רשו לשלוח נציג מטעמם - את אושיית הרשת יבגני זרובינסקי שיגיע לסקר, אך נאמר להם שהכנס סגור לתקשורת. אולם, בעוד מנעו מכלי התקשורת הארציים להגיע, כלי התקשורת המגזריים הגיעו לסקר כרגיל. כך נצפו כתבים מאתרים כמו ערוץ 7 וסרוגים שלא רק הגיעו אלא גם העלו חומרים מתוך הכנס.
עורך הצינור ברשת 13 אדם שפיר, כתב על כך: "רצינו לשלוח את יבגני זרובינסקי לצלם בכנס של מפלגת נעם אבל אמרו לנו שאין כניסה לתקשורת. ואז גילינו שיש כניסה לתקשורת. לא יודע מה הם יודע פחדנים או שקרנים".
ממפלגת נעם נמסר בתגובה: "שמחים שנושא הזהות היהודית במדינה אשר מפלגת נעם שמה כדגל, חשובה למערכת הצינור. הכנס שהיה אמש מנה כ-3000 משתתפים והיה פתוח לשידור חי ונמצא גם ברשת. כולם מוזמנים לצפות בשידור הלייב, לא מסתירים כלום".
יבגני זרובינסקי מסר בתגובה: "יכול להבין אותם. בטח נלחצו כי אני בחור מושך".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם בעצמכם מעוותי מציאות
    עמיחי 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי בכנס במשך שעתיים ולא ראיתי אפילו כתב אחד. אתם סתם משמיצים. מי שרצה היה יכול להתחבר לשידור החי שסיקר את כל האירוע. צריך זהות יהודית למדינה!
    סגור
  • 1.
    צריך נעם חזקה בכנסת.
    עוז משה גרטלר 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נעם היחידה שמטפלת בשורש הבעיות של מדינת ישראל- הטמטום הפרוגרסיבי שתוקף אותנו.
    סגור
  • צודק
    צודק 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק. המטורללים מפחדים מנעם
    סגור