תקשורת ומדיה

רינת גבאי לא לילדים בלבד: "מאחורי הקלעים לא תמיד נעים"

הכוכבת פתחה את הלב בראיון ל-103FML: "התבוננות לאחור, הייתי מעדיפה לחסוך הרבה דברים שלא היו רלוונטיים. קריירה בעולם הילדים זה דבר לא קל. זה משיב אהבה"
מערכת ice | 
רינת גבאי (צילום מתוך יוטיוב)
רגע לפני תום החופש הגדול, בסוף חודש אוגוסט, יעלה מופע הילדים 'שכחו אותי בקרקס' של קרקס פלורנטין, בכיכובם של רינת גבאי וכוכב הרשת בן זיני. בראיון ל-103FM עם איריס קול, סיפרה על ההכנה למופע ומה שלא הולך כל כך חלק.
"זה מופע מרהיב, הצגה עם סיפור", סיפרה גבאי בין היתר. "עם תוכן, שמעביר את הילדים חוויה מהממת וקלסית יחד עם אומני קרקס מדהימים מכל העולם. יהיה מהמם. לא תיארתי לעצמי שאני נכנסת למשהו כל כך מקצועי ומרהיב".
על הקריירה שלה סיפרה: "אני עוברת הרבה דברים, בעיקר דברים טובים, ואני מתרגשת לחזור כל שנה לילדים. בהתבוננות לאחור, הייתי מעדיפה לחסוך הרבה דברים שלא היו רלוונטיים. קריירה בעולם הילדים זה דבר לא קל. זה משיב אהבה, אך מאחורי הקלעים לא בהכרח תמיד נעים".
 
על הפעלולים במופע: ""פחות. היום בדיוק הגענו לשלב הזה של 'איפה אנחנו משלבים אותך בפירוטכניקות המסוכנות'. אז הלולינות והפירוטכניקה שלי זה דווקא דרך השירים. למרות שאני די פתוחה בראש. אם אני אצא חיה בחזרות אז אנחנו ממשיכים ומתקדמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה