תקשורת ומדיה

אחרי עליית מחירי הסטרימינג גם הפארקים של דיסני מתייקרים

מנכ"ל דיסני התראיין בסוף השבוע האחרון לתקשורת האמריקאית ועדכן כי כרטיסי הכניסה לפארקים של דיסני ברחבי ארצות הברית צפויים לעלות
מערכת ice | 
דיסני וורלד (צילום ויקיפדיה)
לקוחות דיסני וורלד ודיסנילנד עשויים להיפגע בקרוב מסבב נוסף של עליות מחירים, כך לפי הודעת מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק. לאחר העלאת מחירים בשירותי הסטרימינג של דיסני, כולל דיסני+, הולו ו-ESPN+, צ'אפק אמר לרשת הטלוויזיה האמריקאית -CNBC כי העלאות המחירים צפויות להגיע לפארקי השעשועים הפופולריים של דיסני.
 
בתחילת השנה, דיסני העלתה את המחירים בדיסנילנד ובדיסני קליפורניה אדוונצ'ר באנהיים, קליפורניה. מחיר הכרטיס כניסה הפופולרי ליום אחד זינק ב-6.5% - 164 דולר, בעוד שכרטיס לפארק הופר ליומיים עולה 319 דולר, עלייה של כמעט 9%.

מחיר הכרטיסים לפארקי השעשועים של פלורידה - הכוללים את דיסני וורלד ואפקוט סנטר - נותרו ללא שינוי, ונשארו 109 דולר לכרטיס ליום אחד. לאופציה של פארק הופר, הכוללת כניסה ליותר מפארק אחד, המחיר מזנק ל-169 דולר לכניסה לאחר השעה 14:00. אפשרות הפארק הופר עולה 194 דולר לכרטיס אם האורחים רוצים להיכנס לפני 14:00. כמו כן מחירי הכרטיסים בשני הפארקים בפלורידה יכולים לעלות אפילו יותר אם מזמינים אותם ביום עמוס - בדיוק כמו כרטיסי טיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה