תקשורת ומדיה

זאת חברת ההייטק הישראלית שזכתה בפרס היוקרתי

חברת אבטחת המידע הישראלית פאלו אלטו הודיע כי סגן נשיא חטיבת המחקר- עידן טנדלר זכה בפרס ה- SC
מערכת ice |  1
עידן טנלר (צילום איציק בלינצקי)
טקס פרסי ה-SC, אחד הפרסים החשובים בתעשיית הסייבר העולמית, הכריז היום (שלישי) על עידן טנדלר, סגן נשיא בחטיבת ה-Prisma Cloud בפאלו אלטו נטוורקס, כזוכה בקטגוריית "יזם השנה". בנוסף לכך Prisma Cloud, אחד ממוצרי הליבה של החברה, הוכתר כזוכה בקטגוריית הגנת סביבות עבודה בענן. כמו כן החברה קטפה גם את הפרס בקטגוריית השיווק, בזכות הקמפיין שהשיקה We've Got Next.
 
טקס פרסי ה-SC נוסד לפני 25 שנים, ומאז מעניק מדי שנה פרסים ליזמים, מוצרים ולחברות הטובות ביותר בתעשיית הסייבר. התחרות השנה הייתה קשה במיוחד, עם שיא של 800 מועמדים ב-38 קטגוריות. הזוכים נבחרים על ידי פאנל של יותר מ-40 מומחי אבטחת מידע ומובילים בתעשייה ממגזרים הכוללים שירותי בריאות, שירותים פיננסיים, ייצור, ייעוץ וחינוך.
 
"אני גאה בכך שהחדשנות שלנו באבטחת סייבר ובפיתוח מוצרים שמתמקדים במפתחים עצמם – זוכה להוקרה של פרסי ה-SC" אמר עידן טנדלר, סגן נשיא ל-Code Security בפאלו אלטו נטוורקס. טנדלר, והוסיף "אני מודה לכל צוות ה-Code Security ב-Prisma Cloud, לשעבר Bridgecrew, על המסירות שהם מפגינים מדי יום ויום בשמירה על בטיחות הלקוחות שלנו וקהילת המפתחים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדובר בחברה אמריקאית שהקים ישראלי, תעשו שיעורי בית (ל"ת)
    אורן 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור