תקשורת ומדיה

משפחת תבורי מגנה על אורטל עמר: "חווה התעללויות רגשיות"

יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, הגנה על אורטל עמר בעקבות פרשת ההקלטות הקשות של בן אל תבורי: "המצב שלה קשת. היא ועוד המון נשים חוות התעללויות רגשיות. אני חוויתי התעללות קשה וניכור מצד אביהם של ילדיי"
מערכת ice | 
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פייסבוק/ יהודית באומן)
יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, אביו של בן אל, שעורר סערה ענקית לאחרונה עם ההקלטות שפורסמו ב"ישראל היום" בהן הוא הטיח האשמות קשות בגרושתו אורטל עמר, יצאה אתמול (רביעי) להגנתה של עמר.
באומן כתבה: "לפני שאתם שופטים את אורטל, תבדקו לעומק את המצב הקשה והפוגעני. אני מכירה אותה. אמנם לא נפגשנו המון זמן, אבל אני מאמינה שאורטל חיה את העצב שלה, היא ועוד המון נשים חוות התעללויות רגשיות".
 
באומן הוסיפה: "רק אלוהים יודע כמה היא הולכת לישון עם דמעות. כל אישה בעולם רוצה בית חם, בעל אוהב ומתייחס, לא משנה כמה הוא מפורסם. כולנו בשר ודם, בסוף היום הולכים הביתה למיטה או ריקה או עם אהבה. ואנו האימהות, לא מראות שום דבר, כאילו הכל בסדר. אני חוויתי התעללות קשה וניכור מצד אביהם של ילדיי, כי מצא אהבה אחרת. אהבתי וצורתי לא התאימה לו, ולמה? כי אני הייתי עמוד השדרה של ילדיי מהבוקר ועד שהיו נרדמים".
 
בהמשך סיכמה בבקשה אל הגולשים: "אל תשפטו, אל תיקחו רק צד אחד. יש מצבים שלא הייתם רוצים להיות בנעלי הקורבן והגיבור. זה שיש לו פה מטונף תמיד מגובה באהדת הקהל, תקשורת, צהוב, בושה. אני קוראת ובוכה בלבי. לא יודעת מי אשם ומי לא, אבל כשקוראת כאלו תגובות אני נשברת. אורטל, תהיי חזקה. העם איתך. נשות ישראל תמיד נלחמו בעד זכויותיכן. אל תוותרו על החיים. ילדינו הם היהלום, הם התקווה, הם החיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה