תקשורת ומדיה

עידן עמדי: "אם נפלתם בשבי, תקוו שלהוריכם יש כסף"

הנעדר אברה מנגיסטו שוהה כבר שמונה שנים ברצועת עזה, ככל הנראה בידי החמאס, ולא נראית התקשמות משמעותית להשבתו יחד עם האשם א־סייד ושני חללי מבצע צוק איתן - סגן הדר גולדין ז"ל וסמ"ר אורון שאול ז"ל. עידן עמדי מבקש לדבר על העניין
מערכת ice | 
אברה מנגיסטו (צילום ויקיפדיה)
לפני שמונה שנים האזרח הישראלי אברהם "אברה" מנגיסטו חצה את הגבול מישראל לעזה, ומאז מוגדר כנעדר. שלא כמו חיילים נעדרים וחטופים, סביב מנגיסטו הורגש שלא נעשה צעד משמעותי למען השבתו.
הזמר והשחקן עידן עמדי פנה בטור מיוחד בסוף השבוע האחרון להעלות את המודעות להיעדרותו של מנגיסטו. "בכל פעם שאני צופה בתוכנית אקטואליה, או מאזין לרדיו, אני תוהה אם אברה יושב עכשיו במקום שבו הוא שבוי ומקשיב. אולי הוא מחכה לשביב תקווה, אולי מצפה להזכרת שמו ולציון מספר הימים שחלף מאז לקיחתו בשבי." 

"מנגיסטו, אזרח ישראלי מהעדה האתיופית, עם מוגבלות נפש, הוא לא בדיוק דמות הפוסטר שבגינה הישראלים רגילים לצאת במחאה לרחובות." המשיך עמדי בטור במוסף שישבת של ישראל היום. "פריפריה, מתברר, היא לא רק המרחק מתל אביב או מירושלים - היא המעמד החברתי והכלכלי שלך, היא צבע העור שלך, היא המשפחה שבה גדלת."
 
עוד הוא כתב, "עצה לקוראים: אם נפלתם בשבי, תקוו שלהוריכם יש כסף וקשרים, ותקוו שנולדתם באזור המרכז והשרון, אחרת - לצערי - יהיה קשה מאוד לשכנע אפילו את כלי התקשורת לדבר על אודותיכם. בחרתי לכתוב את הטור הזה, כי השבוי הבא עלול להיות הילד שלי או שלך. בחרתי לכתוב את הטור הזה כי אני לא מאחל לאף אחד לעבור את הסיוט הזה כמו משפחות השבויים, לבד. כל ישראל ערבים זה לזה. אחים אנחנו, לא?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה