בחירות 2022

קרעי ואדלשטיין הועלמו מקמפיין הליכוד למגזר הדתי

הציונות הדתית הופכת ליעד מוצהר של הליכוד והוא לא מתכוון לפספס אותה בבחירות האלה. מלבד השריונים של נציגי המגזר הדתי במפלגה החליטו בליכוד להשקיע בקמפיין ייעודי הפונה למגזר הדתי. אלא שהקמפיין מעלים מועמדים בולטים מהמגזר ובהם ח”כ שלמה קרעי שהתמקם בקדמת הרשימה ויו"ר הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין. דווקא עמיחי שיקלי שאינו מייצג את המגזר הדתי ואף אינו חובש כיפה מככב בקמפיין. 
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, עמיחי שיקלי, יולי אדלשטיין ושלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, רבקין פנטון)
אחרי שנתניהו שריין נציגים מהציבור הדתי בליכוד הוא מתמקד כעת בקמפיין ייעודי הפונה לציונות הדתית תחת הסלוגן: ”הליכוד-הבית הלאומי”. אלא שהועלמו מהקמפיין דווקא נציגים מהמגזר כמו ח"כ שלמה קרעי ומועמדים סרוגים אחרים.
הכותרת המודגשת: ”הציונות הדתית היא חלק מהנהגת הליכוד ושותפה מלאה בהכרעות לאומיות מכריעות” ומסביבה תמונות של נציגים בליכוד כולל כאלה שאפילו בקצה הרשימה.
באופן לא מפתיע או שדווקא כן מפתיע (תלוי את מי שואלים) נעדרים מהקמפיין מועמדים דתיים בולטים מהרשימה וביניהם יולי אדלשטיין וגם שלמה קרעי ששובץ בקדמת הרשימה.
 
הכוכב הנוצץ בקמפיין הוא דווקא המצטרף הטרי והגיבור הטראגי של מחנה הימין, עמיחי שיקלי ושאינו חובש כיפה וכלל לא על תקן של נציג המגזר הסרוג.
בליכוד מכוונים לקהל של איילת שקד ומפלגת הבית היהודי על מנת לדלדל את מספר תומכיה ולהוביל לפרישתה מחשש איבוד קולות לימין. יעד נוסף של הליכוד הוא דווקא המחנה הממלכתי שקורץ לציבור הדתי הממלכתי ובליכוד פתחו קמפיין ייעודי שנועד למשוך את המצביעים הדתיים אליהם.    
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה