תקשורת ומדיה

שירי מימון ורמי קליינשטיין ברגע יוצא דופן: "ברכה גדולה"

שירי מימון ורמי קליינשטיין הופיעו בקיסריה וריגשו את הקהל עם סגירת מעגל בשיר "לאן שלא תלכי" שכתב רמי עבור מימון: "את אישה חזקה, אני חושב שמה שאת עשית לשיר הזה, את עשית אותו כלכך טוב לכלכל הרבה בחורות, ובנות, ונשים, שזו ברכה גדולה"
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
שירי מימון ורמי קליינשטיין הופיעו יחדיו אמש (רביעי) בקיסריה כאשר בקטע מרגש במיוחד, מימון הודתה לקליינשטיין על השיר שכתב עבורה, כאשר השניים ביצעו דואט מרגש במיוחד של השיר: "לאן שלא תלכי".
מימון אמרה בדבריה לקליינשטיין: "רמי, לפני שאצה מתחיל את השיר, הייתי חייבת להגיד לך תודה על השיר הזה". רמי הגיב לה כשאמר: "את אישה חזקה, אני חושב שמה שאת עשית לשיר הזה, את עשית אותו כלכך טוב לכלכל הרבה בחורות, ובנות, ונשים, שזו ברכה גדולה. אני חושב שאני בסך הכל נשלחתי להביא את השיר הזה, ואת תעשי את השיר הזה בדיוק כפי שאת יודעת".
 
מימון הגיבה לקליינטיין: "זכיתי". קליינשטיין הוסיף ואמר רגע לפני תחילת השיר: "אוקיי, אז נסגור מעגל?" מימון הגיבה: "נסגור מעגל". לאחר מכן השניים ביצעו את השיר לכל תשואות הקהל.
כזכור, לאחרונה מימון סיפרה בראיון וחשפה הודות ל הימים "הקשוחים" שעברה אחרי שנכנסה ללופ של קשיים וחוויות לא פשוטות בכלל, "הפלה אחרי הפלה ונדבקתי בקורונה והיה לי פוסט קורונה" אמרה בריאיון, "והתאבלתי על ההפלה ועברתי כמה חודשים שהם היו איומים, ובתוך כל זה אני מופיעה ואני חווה כמה וכמה התקפי חרדה, שזה מעולם לא היה לי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה