תקשורת ומדיה

רני רהב: "מי שמבקש להצביע לבן גביר, תצביעו לה"

השרה איילת שקד ממשיכה להילחם למרות המרחק הרב מאחוז החסימה. רני רהב מעודד אותה: "הייתה בכל ממשלות ישראל, שרה עובדת לתפארת"
מערכת ice |  5
איילת שקד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד התראיינה אתמול פעמיים בקשת 12. פעם ראשונה אצל רינה מצליח שניסתה להבין מדוע היא עוד לא פורשת לאור הנתונים הנמוכים, ופעם שניה אצל עמית סגל שהוציא ממנה אמירות נגד בנט שלא שמענו עד היום.
"המצב השתנה." אמרה השרה שקד לסגל, "הוא בדיוק אמר לא מזמן שהוא נכנס לממשלה אדם אחד ויצא אדם שונה, ואני נכנסתי לממשלה אדם אחד ויצאתי אותו בן-אדם. אז האמת שמבחינה פוליטית הדרכים שלנו נפרדו."
 
עוד הוסיפה, "אני זוכרת שאמרתי לו, אני נלחמתי כל הזמן, כל הזמן, קרב שוחות על מה שחשוב לימין ולציונות הדתית והמשכתי לייצג את הציבור שלי ונלחמתי. אמרתי לו: 'תקשיב, אני מרגישה שהדברים האלה כבר פחות חשובים לך', הוא אמר לי: 'נכון, אני כבר מתעסק בדברים אחרים, דברים של כלל עם ישראל' ב... אתה יודע, בטרמינולוגיה אחרת."
מי שראה את הריאיון והתרשם הוא איש היח"צ רני רהב שגם הביע את תמיכתו בציוץ שפרסם: "איילת שקד לוחמת אור! איילת שקד הייתה בכל ממשלות ישראל, שרה עובדת לתפארת! איילת שקד לביאה לוחמת, ורק על זה מגיע לה אשראי ציבורי!"
עוד אמר, "עדיף לכל ישראלי שמבקש להצביע לבן גביר, להצביע לשקד. היא אחראית יותר, ואוהבת ישראל לא פחות ממנו! אבל בנועם, באלגנטיות ובאסרטיביות נשית מעוררת השראה."
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין חזרה מהמעשה שעשתה למחנה הימין
    גיל 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי והייתי יכול להצביע לה, היא משקפת בדיוק את עמדותיי, אבל.. המעשה שעשתה והייתה פעילה וחוליה מרכזית בו, הוא בלתי נסלח. לא משנה כמה היא תגיד שהיא נלחמה על מה שחשוב לימין (דבר שמוטל בהחלט בספק, הם גם טענו שזו הייתה ממשלה טובה - האמת, הגרועה בהסטוריה של ישראל).. ולא משנה שהטענה שלה נכונה- שביבי גם לא פעל עד היום נגד ההשתלטות על הנגב, לא פעל לריסון בית המשפט.. אבל תפנימי שקד.. שגם אם הייתם מביאים את המשיח... לא הייתי מצביע לך/ לכם יותר, הייתם נבחרי ציבור, וידעתם שהציבור שלכם לא מוכן, ולא נתן לכם מנדט למה שעשיתם, דרכתם עלינו ברגל גסה.. ועל כן אסור!! להצביע לכם.
    סגור
  • 4.
    שקד כמו אורלי לוי
    גברת פלפלת 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רני רהב מקבל שכר לייצג ולייחצן את שקד. אז אולי רהב חושב שאנחנו מטומטמים ולא הבנו את הקונספט?? כמו שזכיין זארה מממן את בן גביר. כול כך שקוף. תביאו שקית הקאה לפני שאתם פותחים את הפה. נמאסתם
    סגור
  • 3.
    מה שנכון נכון, אבל מצביעי בן גביר לא מפעילים מחשבה...
    אלמוני 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטעמי גם מפלגת הפיראטים יכולה להתחרות עם בן גביר ברמת האידיאולוגיה וברמת העשיה, אבל המצביעים שלו לא מפעילים את יכולת החשיבה, אם יש להם כזאת.
    סגור
  • 2.
    בגדה במחנה הימני ועכשיו מבקשת סליחה!
    גיא 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגלל שני הנוכלים בנט ואיילת הגענו למצב שלפידיוט ראש ממשלה. שתלך הביתה שתלמד לבשל לבעלה אולי תתמודד בתוכנית קולנרית באחד מערוצי אלגזירה.
    סגור
  • 1.
    רני רהב , לך תמכור פאלאפל , אל תמכור לנו כסאות בממשלה. (ל"ת)
    יהודה 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור