תקשורת ומדיה

חיים לוינסון עונה לאילה בן גביר: "כי אני שמאלני"

לאחר שכתבה נגדו בעקבות תחקיר שפרסם ב'הארץ', העיתונאי השיב: "אילה בן גביר בוחרת לתקוף אותי פה באירוע הזה, כי זה קל. אני שמאלני, וזה מספיק להרבה מלחכי פינכה שלהם כמו חבר הכנסת אלמוג כהן. ‏הבעיה שבמקרה הזה - זה לא אני. זה אביה מוריס, בשר מבשרם, שמאשימים אותם בשקרים וטיוח. יש לי ים תכתובות"
מערכת ice |  2
חיים לוינסון
אחרי שאילה בן גביר, רעייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר השתלחה בעיתונאי הוותיק חיים לוינסון בעקבות כתבה שפרסם בעיתון הארץ, לפיה בן גביר היה מעורב בפרשה של הטרדה מינית בארגון לה"בה, הוא הגיב לה בעוצמה.
לוינסון כתב: "אילה בן גביר בוחרת לתקוף אותי פה באירוע הזה, כי זה קל. אני שמאלני, וזה מספיק להרבה מלחכי פינכה שלהם כמו חבר הכנסת אלמוג כהן. ‏הבעיה שבמקרה הזה - זה לא אני. זה אביה מוריס, בשר מבשרם, שמאשימים אותם בשקרים וטיוח. יש לי ים תכתובות שלצערי לא היה מספיק מקום, אבל הנה קחו עוד קצת".
 
עוד כתב: "יש בחורה בשם איתיה שהיא חברה של איילה וכתבה כך:  "היא (הקורבן) פחדה שיפגע לה בשידוגים והתייעצה על זה עם אילה. ואז אילה אמרה לה שיש סיכוי שיפגע בשידוכים. אז למה להוציא את זה כאילו אילה הרחיקה אותה מהתלונה בכוונה בתואנת שווא?"
מוריס, שהייתה בקשר עם הנפגעת, ענתה לה כך: "כשאני דיברתי איתה על זה אחרי שאילה הביאה בפניי את טיעון השידוכים, הנפגעת לא הבינה בכלל מה הקשר ואמרה שהיא לא רוצה להתחתן עם מישהו מלהבה ושאם מישהו לא ירצה להחתן איתה בגלל שמישהו אחר פגע בה זו בעיה שלו, הערת אגב: תגובה מדהימה של הנפגעת. כל הכבוד לה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים לוינסון הפרובוקטור והדמגוג ! (ל"ת)
    אסף 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חיים לוינסון
    איציק זוארץ 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני באופן אישי לא אוהב את המושגים שמאלני או ימני כל אחד ודעותיו והשקפת עולמו. עכשיו אדם שדעותיו שטנה מהצד השני הוא לא אוייב המדינה הוא אוהב את המדינה לא פחות
    סגור