טלוויזיה

הישרדות חוזרת למסך: התאריך הרשמי והפרס לזוכה נחשפים

רשת 13 תשיק את העונה החדשה של הישרדות הפיליפינים, ביום שבת, ה-17.12, כאשר גם העונה מיליון שקל ותואר השורד האחרון יעמדו על הפרק
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/הישרדות, אינסטגרם גיא זוארץ)
עכשיו זה רשמי, עכשיו זה סופי. רשת 13 תשיק את העונה החדשה של הישרדות הפיליפינים, ביום שבת, ה-17.12. תכנית הריאליטי שהייתה לפופולרית מאוד מאז ימיה הראשונים ואחת הוותיקות על המסך, חוזרת בעונה חדשה וקצבית, מלאת אסטרטגיה, הומור ומתמודדים מפתיעים.
העונה החדשה חוזרת למקורות של הפורמט: אל האי יגיעו 18 מתמודדים אנונימיים שלכולם מטרה אחרת – לזכות בתואר הנחשק, השורד האחרון שאיתו מגיע פרס כספי של מיליון שקלים, אם יכריז עליו גיא זוארץ המנחה בפרק הגמר.
 
בעונה ה-12 של התוכנית שצולמה בגן העדן שבפיליפינים יאלצו השורדים להתמודד עם איתני הטבע, קשיים חברתיים, אתגרים, משימות חדשות, אסטרטגיות ורומנים שיביאו אותם אל קצה גבול היכולת.   
בהפקת התכנית מסרו: "נזכיר כי, בשבוע שעבר, חשפה רשת 13 את הפרומו הראשון לעונה החדשה ובו נראים השורדים נוחתים בג'ונגל לקראת המשחק תחת הכותרת Welcome to the jungle". יש לציין כי לתכנית מחכה תחרות לא פשוטה בכלל, כאשר מנגד בקשת 12 אמורה לעלות תחרות קשה במיוחד בדמות 'הזמר במסכה' בעונתה השלישית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשפה
    ירו 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר מהטימטום של ערוצי הריאליטי האלה מיסתפרים בערוץ 11
    סגור