משפט

התנועה לאיכות השלטון תובעת עלון שבת: זה סכום התביעה

התנועה לאיכות השלטון חרדה לשמה הטוב ותובעת עלון שבת המחולק בסופי שבוע בבתי הכנסת שכינה אותה: "תנועת הפחדה המונעת משיקולים פוליטיים"
דוד זולדן | 
אליעד שרגא (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, freepik)
התנועה לאיכות השלטון הגישה היום לבית משפט השלום בחיפה כתב תביעה על סך 140,000 ש"ח נגד עלון השבת "שביעי" בעקבות טור דעה. על פי כתב התביעה, העלון 'שביעי' המחולק בבתי הכנסת בתפוצה ארצית בסופי שבוע פרסם מאמר ובו נכתבה השורה הבאה: "התנועה לאיכות השלטון שוקלת לכאורה שיקולים פוליטיים בפעילותה או בהימנעותה מנקיטת פעילות ציבורית".
לדברי התנועה לאיכות השלטון: "טענה זו באה לידי ביטוי לאורכו של המאמר ובין היתר באמירות כי את התנועה לאיכות השלטון מניע משהו אחר' וכי הם חלק מתנועת ההפחדה המזהירה מפני איתמר בן גביר ומשלטון הימין".
 
עוד ציינו כי "הדברים החמורים לעיל, אשר מנסים להציג את התנועה כגוף שמאל שבוחר לפעול רק נגד הימין הפוליטי עולים כדי שקר מפגיע ופוגעים בשמה הטוב של התנועה. הפרסום משפיל את התנועה בעיני הבריות ועושה אותה למטרה לשנאה, לבוז או ללעג".
עוד נטען כי "הפרסום נועד במכוון לפגוע בצורה אנושה בפעילותה הציבורית של התובעת ולעורר כלפיה דה לגיטימציה מלאכותי בקרב המגזר הדתי, המונע ככל הנראה ממניעים זרים ופוליטיים. בשל כך, התנועה לאיכות השלטון תובעת את עיתון 'שביעי' על סך 140,000 ש"ח וכן מבקשת מבית המשפט להורות לעיתון לפרסם כי הטענות בטור אינן נכונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה