תקשורת ומדיה

טרגדיה: העיתונאי האהוב מת בגיל 44 בלבד אחרי מאבק בדיכאון

הכתב הפוליטי של ה"ניו יורק טיימס", בלייק הונשל, מת בגיל 44 בלבד אחרי מאבק ממושך בדיכאון, אחרי שככל הנראה שם קץ לחייו
מערכת ice | 
בלייק הונשל (צילום אינסטגרם)
הכתב הפוליטי של הניו יורק טיימס, בלייק הונשל, הלך אתמול (שלישי) לעולמו בגיל 44 בלבד אחרי מאבק ממושך בדיכאון. העורך הראשי של הניו יורק טיימס, ג'ו קאהן, והעורכת הראשית, קרולין ראיין, הודיעו לצוות באמצעות הודעת תפוצה בדואר האלקטרוני לפיה הונשל, שהצטרף לעיתון ב-2021, "נפטר באופן טראגי" אחרי שככל הנראה שם קץ לחייו.

"בלייק היה עיתונאי מסור שייחד את עצמו במהירות ככותב הניוזלטר הפוליטי המוביל שלנו. הוא הפך לקול הכרחי ותמיד בעל תובנות בדו"ח במהלך מחזור בחירות עמוס", כתבו העורכים. "איבדנו עמית יקר וזו הפסד קורע לב לצוות שלנו", הוסיפו בהודעה לעובדים.
 
ה"ניו יורק טיימס" שיתף הצהרה ממשפחתו של הונשל, שבה נכתב: "בצער רב עלינו להודיע ​​לך שבלייק מת לפתע הבוקר לאחר מאבק ארוך ואמיץ בדיכאון. אשתו, סנדי, ושני ילדיו נמצאים במחשבותינו ובתפילותינו, ואנו מבקשים כבוד ופרטיות בזמן הזה".
רק ביום שני האחרון פורסם הטור האחרון של הונשל בניו יורק טיימס. הונשל הצטרף לעיתון מפוליטיקו, שם שימש כעורך מדור פוליטיקה בוושינגטון. הוא בילה שם שמונה שנים, ופיקח על סיקור הקונגרס, הבית הלבן, מערכת המשפט, הביטחון הלאומי וההגנה, בין היתר. לפני פוליטיקו, הונשל היה העורך הראשי של מגזין Foreign Policy
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה