תקשורת ומדיה

איילה חסון נגד השר קרעי: "אסור שרק בעלי הון יחזיקו בתקשורת"

מאות אנשי תקשורת הגיעו אל כנס החירום של העיתונאים והעיתונאיות, ביניהם איילה חסון שנשאה דברים: "התאגיד משדר הפקות מקור מעולות מבלי להיגרר רק לשיקולי רייטינג. הפקות שמספקות פרנסה לאלפי יוצרים. השידור הציבורי לא ייסגר, נקודה"
מערכת ice |  1
אילה חסון (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מאות עיתונאים והעיתונאיות השתתפו הבוקר (ראשון) בכנס חירום למען השידור הציבורי שיזמו ארגון עובדי התקשורת וארגון העיתונאים והעיתונאיות. איילה חסון שבדרך מזוהה עם הצד הימני של המפה נכחה בכנס ותקפה את כוונות השר: ״גדלתי וצמחתי כעיתונאית בתאגיד השידור ואני גאה בכך. אחרי שסגרו את ערוץ 1 פוטרו מאות עובדים שנותרו תלויים באוויר באמצע החיים שלהם, ללא סיבה. זה נעשה בדורסנות ובחוסר ענייניות. אנשים נזרקו בצד הדרך ונותרו אבודים".
חסון המשיכה: "כל מי שיש בו גרם של נשמה לא יכול להסכים עם המהלך הדורסני הזה. אסור למדינת ישראל להישאר ללא שידור ציבורי. אסור שרק בעלי הון יחזיקו בכלי תקשורת. ‏התאגיד משדר הפקות מקור מעולות מבלי להיגרר רק לשיקולי רייטינג. הפקות שמספקות פרנסה לאלפי יוצרים.  השידור הציבורי לא ייסגר, נקודה".
את האירוע הנחתה עיתונאית 103fm ענת דוידוב שתקפה את שר התקשורת שלמה קרעי ואת כוונותיו: "כנראה ששר בתקשורת חושב ששידור ציבורי לא שווה אם הפוליטיקאים לא שולטים בו. אסור לתת לפוליטיקאים לשלוט בגוף שידור ציבורי".
מנכ״ל חדשות 12 אבי וייס הגיע גם הוט לכנס והביע תמיכה בתאגיד: "החרב שמונפת על התאגיד צריכה להדיר שינה מעיניי כל אזרחי המדינה, תומכי נתניהו או מתנגדיו. הבוסים של העיתונאים הם לא הפוליטיקאים אלא אזרחי המדינה. הרצון לסגור את התאגיד הוא ממניעים זרים. חייבים את התאגיד - כי אתם הפוליטיקאים לא יכולים לשלוט בו. חדשות התאגיד הם המתחרים שלנו, אבל אנחנו בחדשות 12 נילחם על הזכות של השידור הציבורי להתקיים בישראל. חוזקו של כאן 11 חשוב לי היום כמו היה ערוץ 12".
 
בנוסף לכך גם יו״ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות נורית קנטי נשאה דברים: "לא ניתן לתאגיד להיסגר. נמשיך לעשות עיתונות חופשית ואיכותית". יגאל גואטה, שמגיש בכאן רשת ב' טען: "אדון שלמה קרעי- אם תנסה לסגור לנו את הדלת, נבוא מהחלון. ואם תנסה לסגור את החלון-אנחנו ננפץ את התקרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחריד..אני רק שאלה למה ערוץ 13 ואילה
    רוני 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותן במה למי שעברו עברות של הטרדות
    סגור