תקשורת ומדיה

גאווה ישראלית: הסדרה "קרתגו" זכתה בשני פרסים בפסטיבל קאן

הישג ישראלי נוסף לשידור הציבורי. הסדרה "קרתגו" של כאן, תאגיד השידור הישראלי, זכתה אמש (רביעי) בשני פרסים בתחרות הסדרות הבין-לאומית של קאן - פרס הקאסט המצטיין ובפרס חבר השופטים הצעיר
מערכת ice | 
קרתגו (צילום יח"צ)
אתמול (רביעי) נערך טקס הפרסים שחותם את פסטיבל הסדרות הבין-לאומית של קאן, והסדרה "קרתגו" של כאן, תאגיד השידור הישראלי זכתה בשני פרסים בתחרות הבין-לאומית - פרס הקאסט המצטיין ובפרס חבר השופטים הצעיר.
"קרתגו" התחרתה בפסטיבל 2023 מול סדרות נוספות מרחבי העולם. הסדרה, אותה יצרו רשף לוי, תומר שני וינץ לוי וביים תומר שני, שודרה בכאן 11 ובה מככבים שחקנים ישראלים לצד כוכבים בין-לאומיים: אורי גוב, פיליפ גלניסטר, רשף לוי, יעקב זדה-דניאל, הנרי דויד, קרולינה יורשק, אוליבר בוכנר, שון מקגראת', אולג לוין ועוד.
 
פסטיבל הסדרות הבין-לאומי של קאן (CANNES SERIES) נחשב לאחד מאירועי הטלוויזיה החשובים והמובילים בתעשייה ומציג סדרות טלוויזיה מרחבי העולם.
הסדרה "קרתגו", ששודרה לאחרונה בכאן 11, מספרת את סיפורו של אליהו (אלייז'ה) לוי (אורי גוב בתפקיד הראשי), שחקן בתיאטרון המטאטא, שמגיע לקרתגו לאחר שמואשם בשיתוף פעולה עם הבריטים. עם זאת, אליהו אינו חבר באף ארגון פוליטי והאידיאולוגיה שלו זרה לתקופה – הוא מאמין בהגשמה עצמית. עם הגעתו למחנה, הוא מגלה כי אשתו של מפקד הכלא, הלורד דיווידסון (בגילומו של השחקן הבריטי פיליפ גלניסטר) קשורה אליו בקשר סודי, שאם יתגלה – יוביל למותם.
את "קרתגו" יצרו וכתבו רשף לוי, ינץ לוי ותומר שני. עלילת הסדרה בדיונית, אך היא נכתבה בהשראת סיפורו של אליהו לוי, אביהם של ינץ ורשף, שגורש למחנה מעצר קרתגו בסודן עם קבוצה של גולי אצ"ל ולח"י.
הסדרה היא תוצר של שיתוף פעולה עם חברת ההפקה "יואב גרוס הפקות" ומספר חברות הפקה בין-לאומיות מארגנטינה, קולומביה, קפריסין ועוד. קרתגו היא אחת ההפקות הגדולות ביותר שנראו בישראל ובמיוחד עבור הצילומים היוצרים התעקשו לבנות סטים אמיתיים של כל לוקיישן, ללא שימוש באפקטים של מחשב. התוצאה מעניקה לסדרה ויזואליות מיוחדת המזכירה את הוליווד של פעם, שלא קיימת גם להפקות מהעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה