תקשורת ומדיה

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 מתרסק: "שבור, בן גביר אשם"

ג'וש בריינר מ'הארץ', פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 דיווח על האירוע הקשה בטקס יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי בב"ש: "המקום המקודש הזה הפך מקום לריבים, לעימותים, לצעקות בין משפחות מעל קברי החללים. בן גביר בחר לפורר את היום הזה ולהעמיק את הקרע לעיניי המצלמות, דווקא, בכוונה. לבכות"
מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי לא מעט הפרעות לנאום של איתמר בן גביר בבית העלמין הצבאי בבאר שבע, שקיבל קריאות כמו: "תתבייש לך! אתה לא ראוי!" בן גביר ענה בצורה רגועה: "תנו לו לצעוק, הוא פטריוט, אני מרכין את הראש".
אחרי שנשא את דבריו, בן גביר סיים לנאום וזכה למחיאות כפיים מצד רבים מהקהל. אחרים צועקים: "לך מפה טרוריסט", אבל יותר היה נשמע שהוא זוכה לפרגון על הדרך בה התבטא והאופן בו דיבר עם המשפחות השכולות.
 
ג'וש בריינר מ'הארץ' דיווח על אירוע לא נעים כלל בבית העלמין בב"ש, כאשר: "עוד לפני הטקס, תמונות קורעות לב מבית העלמין בבאר שבע בעימותים בין משפחות שכולות, כולל חילופי קללות עם רינה מצליח, אחות שכולה, בעצמה. הרקע הוא הנוכחות התקשורתית ובכלל נגד מצליח שלא נשארת חייבת".
 
בסרטון שהעלה בריינר נראית מצליח צועקת בחזרה על אדם שהרים עליה את קולו והזכיר את העובדה שהיא מערוץ 12. גם בתגובות נראה שהעוקבים לא לקחו צד: "כואב הלב", "אנשים רואים ברינה מצליח נציגת תקשורת לפני שהם רואים בה אחות שכולה. זו המורשת שהוא ישאיר אחריו".
בריינר, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, המשיך והתייחס לאירועים הקשים בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בבאר שבע וכתב: "יצאתי מבית העלמין הצבאי בב"ש שבור. המקום המקודש הזה הפך מקום לריבים, לעימותים, לצעקות בין משפחות מעל קברי החללים. רק בן גביר אשם בזה. הוא בחר לפורר את היום הזה בהגעתו השנויה במחלוקת. למרות שידע, למרות שיש טקס לחללי המשטרה. דווקא. בכוונה. להעמיק את הקרע לעיניי המצלמות. לבכות".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הג'וש הזה לא אפוי
    meni 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי כל ההסתה של השמאל יש לו עדיין את החוצפה להאשים את בן גביר אני מבין שאתה לא אוהב אותו אבל הוא לא אשם ברעידת האדמה בטורקיה
    סגור
  • 3.
    לא נמאס לכם מפראבדה של עיתון הארץ?
    אילן האקדמאי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שתקתם כשמירב מיכאלי קראה לא להתגייס, כמנסור עבאס תמך ברוצחי החיילים, פרס ויעקב פרי לא שירתו, הלפידיוט התחמק משירות, עכשיו אתם באים לעשות הצגות של משרתי צבא, הצבא הצביע לימין חמישית ממנו הצביע לבן גביר ישירות, תתביישו לכם עיתוני פראבדה
    סגור
  • 2.
    יהושוע בריינר
    בני 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מצדיע לבן גביר, למרות הקללות וההשתלחויות של חלק מהמשפחות השכולות, הרוב רצה נציג מהממשלה, זו זכותם, הטכס הינו ממלכתי, הנופלים הם הבנים של כל עם ישראל, ונציג הממשלה חייב להיות, המיעוט מנצל את הבמה להשתלחות פוליטית נגד הממשלה, הם מבזים את זכרם של הנופלים.
    סגור
  • 1.
    מאסטרו
    מאסטרו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ג"וש תפסיק להתבכיין כמו ששנה שעברה אמילי מואטי שלא שירתה בצבא באה ונאמה ולא הפרענו לה אז אין שום מניעה שגם השנוא שלך בן גביר יבוא וזה שבאו שמאלנים שאין להם שם שום קבר של חילל שלהם ועשו בלאגן אז תצעק על החברים שלך מהשמאל שהסריחו את היום הזה בן גביר עשה מה שכל שנה עושים וכיבד את זכר הנופלים הוא לא שונה שחברי כנסת אחרים שלא שירתו ונאמו ביום הזה אז אל תיתמם
    סגור