תקשורת ומדיה

נתניהו עקץ את בן גביר מול הרב שלו: "להפסיק לטפס על העצים"

אחרי ששניהם לא דרכו שם הרבה זמן, נתניהו ובן גביר התכתשו באלגנטיות מול ארון הקודש של מרכז הרב. "יש לנו ממשלת ימין ואסור לנו לפספס"
מערכת ice | 
נתניהו בישיבת מרכז הרב ביום ירושלים (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
ישיבת מרכז הרב, אם הישיבות של הציונות הדתית מיסודו של הרב קוק, קיימה אתמול את הטקס המסורתי לציון יום שחרור ירושלים. בטקס נכחו עשרות רבנים ואישי ציבור, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. 
רה"מ נתניהו דיבר על יום ירושלים ובירך את הישיבה ורבניה, אולם הכניס גם פוליטיקה לנאום כשאמר: "אני רוצה לומר משהו לחברי בקואליציה: אין ולא תהיה לנו ממשלה טובה יותר... אז הגיע הזמן להפסיק לאיים, להפסיק להחרים, להפסיק לטפס על העצים - כולם צריכים לעבוד יחד ולהעביר את התקציב למען העם, למען ההתיישבות, למען ארץ ישראל ולמען תורת ישראל".
השר איתמר בן גביר, שבקהל נכח גם הרב שלו, הרב דב ליאור, עלה לנאום אחרי נתניהו ולא נשאר חייב. "סיכולים ממוקדים זה לא על העץ, פינוי חאן אל אחמר זה לא על העץ, רפורמה משפטית זה לא על העץ, יש לנו ממשלת ימין ואסור לנו לפספס", אמר בן גביר.
  
נתניהו הגיע לאירוע המסורתי במשך כל העשור הקודם, אולם בשלוש השנים האחרונות נבצר ממנו, פעם בגלל הקורונה, פעם בגלל מבצע שומר החומות, ועוד פעם כשלא היה ראש ממשלה.
 
עוד נכח באירוע הרב ליאו די ששכל בחודש שעבר את אשתו ושתי בנותיו בפיגוע האכזרי בבקעת הירדן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה