תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים תוקף: "מזל שהיא רוסייה ולא מרוקאית"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, תקף את חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, שקראה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' 'שמוק': "יש מזל שהיא עלתה מרוסיה ולא ממרוקו, כי אם היא הייתה מרוקאית עם הפה הזה ב׳ארץ נהדרת׳ היו עושים עליה עונות שלמות"
תום נחום |  3
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
סערה גדולה נרשמה אמש (שלישי) בכנסת ישראל, כאשר במהלך דיון בוועדת חוק, חוקה ומשפט, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר דברים שפחות מצאו חן בעיניי חברת הכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, יוליה מלינובסקי, שהתפוצצה וצעקה לעברו של סמוטריץ' תוך שהיא מקללת אותו: "היית חבר כנסת מצוין, הפכת לשמוק". בעקבות אותה קריאה אגב, הוגשה תלונה נגד מלינובסקי לוועדת האתיקה, ואנשי תקשורת רבים הגיבו לנושא, כולל גם כוכבי 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14.
במהלך שידור התוכנית אתמול, שודר הקטע המדובר בו מלינובסקי מתפרצת לעברו של השר סמוטריץ' ומכנה אותו 'שמוק', כאשר ינון מגל הגיב בתדהמה לקללות ואמר: "מה זה הדבר הזה? למה לדבר ככה ולטנף את הפה? ועוד היא לא הסכימה לחזור בה מהמילה הזאת, לא ברור".

הפאנליסט יותם זמרי התייחס גם הוא לקללות ששמע מפיה של חברת הכנסת ובחר להתמקד דווקא במוצאה: "ליוליה מלינובסקי יש מזל שהיא עלתה מרוסיה ולא ממרוקו, כי אם היא הייתה מרוקאית עם הפה הזה ב׳ארץ נהדרת׳ היו עושים עליה עונות שלמות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא לא שמוק הוא ז קטן (ל"ת)
    אורי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אתם שמאלנים (ל"ת)
    אלי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אם כל יום תכתבו על ערוץ 14 לא יעזר לכם
    אלי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתבשי ממכם
    סגור