תקשורת ומדיה

לוסי אהריש וצחי הלוי נפלו קורבן לעוקץ: הדרמה נחשפת

לוסי אהריש חשפה את הדרמה הגדולה שהתחוללה ברומא, כאשר צחי הלוי רכש כרטיסים להופעה של סטינג דרך ויה-גוגו, בעוד הכרטיסים לא הגיעו: "אין כרטיסים! למה??? צחי קנה כרטיסים באתר המפוקפק שהוא לא ידע שהוא מפוקפק ויה-גוגו". וגם: איך הזוג נכנס בסופו של דבר להופעה? "הצלתם לצחי את התחת!"
מערכת ice |  1
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ לוסי אהריש)
העיתונאית לוסי אהריש ובעלה, השחקן וכוכב 'השוטרים' של קשת 12, צחי הלוי, בילו בסוף השבוע האחרון ברומא בהופעה של הזמר הבריטי הוותיק סטינג, סולן להקת 'פוליס' לשעבר, אך זאת לאחר דרמה לא פשוטה אותה חשפה אהריש בסטורי שלה באינסטגרם, כולל עוקץ שעברו בני הזוג, בדרמה שכמעט הותירה אותם מחוץ להופעה.
אהריש כתבה בסטורי כך: "סיפור שהיה כך היה... בפברואר האחרון צחי טס לארגנטינה לחודשיים. מפה לשם קיבלתי ממנו הודעה עם תמונה שהוא רכש לנו כרטיסים להופעה של סטינג ברומא ליולי... איזה מהמם! איזה רומנטי כפרה עליו! מפה לשם הגיע יולי סוף סוף (חופשה ראשונה שלנו לבד מזה ארבע שנים!!!) אני חוטפת דלקת בשתי האוזניים שבוע לפני הטיסה, הטיסה בסימן שאלה... הולכת לרופא מאשר לטוס! יאייייייי!!! אמהמה???? שנייה לפני שיוצאים מהבית צחי שואל בתמימות: "מאמי שלחתי לך את הכרטיסים נכון?", "לאאא!!!" אני אומרת... ואז הוא אומר לי עוד יותר בתמימות מהוססת: "איזה קטע לא קיבלתי את הכרטיסים". אני: "אחלה קטע!". לקצר לכם את הסיפור...אין כרטיסים! למה??? צחי קנה כרטיסים באתר המפוקפק שהוא לא ידע שהוא מפוקפק ויה-גוגו...".
 
"ואיך כתבו לו במייל שנשלח: הכרטיסים עאלק עדיין לא הגיעו ב-UPS! מפה לשם מגיעים לרומא... מתבאסים תחת שאין סטינג מחפשים כרטיסים - אין! אני בינתיים מתמרמרת בפני אחותי המהממת מירב פלדמן... היא בתגובה: "חכי רגע! אני על זה!" מחברת אותי לחמותה טלי לייבוביץ' המלכת על שמחברת אותי לטיקטיק... תוך רבע שעה כרטיסים נשלחים למייל!". 

הסטורי של לוסי אהריש (אינסטגרם)
"תודה טיקטיק הצלתם לצחי את התחת!!! צחי אוהבת אותך אהוב יפה שלי... אההה ו-10 שנות זוגיות שמחות שיהיו לנו! ל-10 שנים הבאות אמן!".

לוסי אהריש וצחי הלוי ברומא (הסטורי של לוסי אהריש - אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלחמת האדם הפשוט ״ניצלנו״ אומר שהחזרתם את הכסף
    אני 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שהוצאתם עוד כסף על כרטיסים חדשים. זה כל אחד יכול.
    סגור