טלוויזיה

השוטרים של קשת 12 בפדיחת ענק: מדוע הצילומים הופסקו?

לפני צילומי הסצנה המדוברת של המארב, היו תרגולים "על יבש" בהשתתפות השלושה ופיראס נסאר אלא שבמאקו חשפו כי הצילומים הופסקו לא פעם בגלל פספוסים מצחיקים שגרמו להם לצאת מהריכוז. שטג, באחד הטייקים חבש כפפות ופעמיים את האחיזה בטלפון הסלולרי
מערכת ice | 
השוטרים (צילום רן מנדלסון)
אחרי שלוסי אהריש הספיקה 'לאיים' על בעלה, צחי הלוי, כוכב סדרת הדרמה המצליחה של קשת 12, 'השוטרים', סביב הסצנה הנועזת והרומנטית שלו עם כוכבת הסדרה ו'ארץ נהדרת', שני כהן, מתברר כי היו עוד לא מעט רגעים מצחיקים הקשורים לסדרה והם קרו ממש על סט הצילומים.
בפרק הקודם של הסדרה שתשודר הערב (שלישי) ברשת 12, שלושת השוטרים ארבו לרכב שב"ס שיצא מבית הכלא וחטפו את אחד האסירים. אבל מתברר שצחי הלוי, דני שטג ודניאל גד התקשו לשמור על קור הרוח.
לפני צילומי הסצנה המדוברת היו תרגולים "על יבש" בהשתתפות השלושה ופיראס נסאר אלא שבמאקו חשפו כי הצילומים הופסקו לא פעם בגלל פספוסים מצחיקים שגרמו להם לצאת מהריכוז. שטג, באחד הטייקים חבש כפפות ופעמיים את האחיזה בטלפון הסלולרי. 
רק לאחרונה הצופים הבחינו כי לשחקן הוותיק אופיר וייל, אשר מככב בסדרה בדמותו של מנכ"ל עיריית נהריה, חסרה אצבע בידו השמאלית, כאשר הסיבה לכך היא תאונה קשה בה היה מעורב במהלך חזרה להצגה 'פנתר כפול' בתיאטרון בית ליסין לפני כשנתיים, אז טבעת הנישואין שלו נתקעה בבורג והשחקן נפצע בידו והובהל לבית חולים, שם נאלצו הרופאים לקטוע את אצבעו.
 
בתוך כך, סדרת הדרמה המצליחה של קשת 12, פרק פתיחת העונה של 'השוטרים' רשם נתון של 12.6% ו-358 אלף צופים בדרך לפסגת טבלת הרייטינג של הפריים טיים ביום שלישי בערב, זה הספיק מול משחק הזכייה של מכבי תל אביב בכדורסל באליפות עם 7.5% ו-181 אלף צופים בערוץ הספורט. הפטריוטים של ערוץ 14 הגיעה למקום השלישי בזכות 6% ו-149 אלף צופים, כאשר שישה אפסים בכאן 11 רשמה 5.7% ו-159 אלף צופים ושומרי הסף עם גאולה אבן ברשת 13 עם נתון חלש מאוד של 4.4% ו-115 אלף צופים לתוכנית הבכורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה