תקשורת ומדיה

לוסי אהריש נפרדת: "פעם אחרונה בהחלט, אהובה עליי במיוחד"

לקראת המעבר לחדשות 13, העיתונאית לוסי אהריש נפרדת מ'אולפן שישי' עם כתבה על נועה קירל: "כתבה אחרונה בהחלט למערכת אהובה עליי במיוחד"
מערכת ice |  3
לוסי אהריש (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של לוסי אהריש)
דווקא אחרי שהמו"מ עם רשת 13 לא צלח כדי להגיש את התכנית של 17:00 במקום שרון גל, העיתונאית והמגישה לוסי אהריש התבשרה כי היא מצטרפת לחדשות 13 ותגיש תכנית אקטואליה ב-16:00, המשבצת של 'הכל כלול', וכעת, היא נפרדת לקראת המהלך מחדשות 12, כאשר הערב (שישי) תשודר הכתבה האחרונה שלה ל'אולפן שישי'.
אהריש העלתה סטורי עם הצצה לכתבה שעשתה עם נועה קירל וכתבה: "אז זה מה שעשיתי באנטליה לפני שבועיים... כתבה אחרונה בהחלט למערכת אהובה עליי במיוחד באולפן שישי".
 
כזכור, רק לפני שלושה שבועות אהריש גרמה ללא מעט שאלות, כאשר אהריש העלתה סטורי שלה עם תמונה מהנמל ובו כתבה: "בקרוב באולפן שישי, שששששש לא יכולה לגלות בינתיים" והוסיפה אימוג'י של סוד ושל 'אני לא יודעת' ובהמשך, גם עלתה כתבה עם כוכבת 'ארץ נהדרת' ו'השוטרים' שני כהן.
אם מדובר בהלצה, אז לאחר שנים הרצועה בחדשות 12 תעבור לאחריות החדשות שאותה תגיש העיתונאית והמגישה המוערכת. אהריש חוזרת לערוץ לאחר שבעבר הגישה מספר תכניות ברשת 13 ביניהן התכנית המצליחה ״שיחת היום״.
 
ברשת 13 סבלו מכאב ראש חדש שמקורו בשאלה מי יהיה המחליף של גל. בערוץ בחנו עד לאחרונה תוכנית חדשה ומשותפת בכיכובם של מגיש הרדיו נתן זהבי, שפוטר לאחרונה אחרי 23 שנה מ-103FM, ואשת הטלוויזיה ענת גורן בשעה חמש בערב - השעה בה שידר המגיש. אחרי שכבר סגרה רשמית על חוזה העיתונאית לוסי אהריש שהייתה אמורה למלא את המשבצת של 17:00, היא בסוף לא תצא לפועל עם תכנית חדשה בהובלתה.
כזכור, גם שמו של יגאל גואטה עלה כמי שעשוי להגיש עם המגישה הוותיקה לוסי אהריש, ועל פי ההערכות בתחילה חשבו שיגישו יחד את התוכנית, אך לאחר מכן הייתה זו רק אהריש, אלא שהמעבר של רביב דרוקר לרצועת 17:00 עם איזור בחירה טרפה את הקלפים ואהריש לא תצטרף בשלב זה.
 
יש לציין כי בכלל, חדשות 13 טרם מצאה גם מחליפים קבועים לאילה חסון במהדורת שישי וב'מטה המרכזי' ועדיין יש ניסיונות להגיע להסכמים עם שורה של עיתונאים. עד כה עלה שמו של גיא פלג ועוד מגוון שמות שלא הסכימו להצעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשת 13
    אליקו 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא תגיש רצועת השעה 16.00לגבי שישי הם מצאו נטע לי שם טוב מחדשות 12 ל13 תגיש את שישי והמטה המרכזי עם ספי עובדיה בקרוב
    סגור
  • 2.
    אני אתך סיימתי
    עמירה 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערכתי אותך כעיתונאית וכאישיות העומדת על שלה. מעכשיו לא אצפה בך עוד. אני עם ערוץ 12. חבל!
    סגור
  • 1.
    לוסי מהממת. לאן שהיא עוברת אני אצפה (ל"ת)
    דנה 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור