תקשורת ומדיה

ארי שמאי חוזר ובענק: "תודה לערוץ 14, חוזר לחיי הלילה"

לאחר שפוטר מהערוץ בשל אמירתו לשחרר את יגאל עמיר, חשף שמאי: "על הבמה של המרצ'לו, איש לא יסתום לי את הפה. עפרה שטראוס מוזמנת, אצלינו אין סלקציה!". התגובות היו מחזקות מאוד: "ערוץ 14 שאני מאוד אוהב ומעריך צריך להתנצל בפניך ולהחזיר אותך לפאנלים גם אם אתה תסרב"
מערכת ice |  139
עורך הדין ארי שמאי בתכנית הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
רבים לא יודעים, אבל מעבר להיותו עורך דין וחבר פאנל לשעבר בפטריוטים, לארי שמאי יש תכנית רדיו פופלרית הנקראת 'אהבנו' ששמה במרכז את המוזיקה הים תיכונית. משפוטר מערוץ 14 בעקבות האמירה שלו כי יש לשחרר את יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הוא חוזר כעת לעשות משהו שלא עשה הרבה זמן.

שמאי עומד להנחות ליין ים תיכוני חדש במועדון 'MAR CELLO' שיכלול הופעה של הזמר פיני חדד ולירן אלמוג ב-10.8 בפתח תקווה. מדובר במשהו שלא עשה כבר תקופה ארוכה והוא כעת מייחס את הקאמבק לערוץ שפיטר אותו.
 
שמאי כתב בפוסט בפייסבוק שלו: "אני מודה נרגשות להנהלת ערוץ 14, מנהל החדשות יורם כהן, נציג הבעלים נתנאל סימן טוב, ואחיו חגי, עורך הפטריוטים. בזכותכם התפנה לי זמן, ואני חוזר קצת לחיי הלילה".
עוד הוא סיפר על החזרה שלו להנחות ערבים ים תיכוניים: "מתחילים יחסית מוקדם לערבים כאלו, ועל הבמה של המרצ'לו, איש לא יסתום לי את הפה. עפרה שטראוס מוזמנת, אצלינו אין סלקציה!". התגובות היו מחזקות מאוד: "ערוץ 14 שאני מאוד אוהב ומעריך צריך להתנצל בפניך ולהחזיר אותך לפאנלים גם אם אתה תסרב".
תגובות לכתבה(139):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 109.
    ארי שמאי עבר כל גבול. לאמירתו אין סליחה. (ל"ת)
    אייל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אמירתו אין סליחה
    יוסי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק.אין מילים .איך יש לנו כאלה כמ ארי שמאי ו ? ממש בושה וכלימה
    סגור
  • 108.
    הוא אמיתי מדי . אחלה גבר
    גל לביא 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שילמד מינון המוכשרו והצבוע .
    סגור
  • 107.
    חחחח ממש סמל תרבות החנון ההזוי הזה יחד עם הסמרטטת של 14 (ל"ת)
    אלכס מאודסה 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 106.
    לך לך לך ואל תחזור לעולם !!! (ל"ת)
    יעקב 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 105.
    מדובר בסהר רורי ולכן קיבל תכנית בלילה (ל"ת)
    ינון לוקהטוייש 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 104.
    עלוב נפש
    דן1 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל קשר בין המילה אהבה לארי שמאי הוא אפילו לא מקרי אלא לא קיים! שמאי איש ממורמר ומתוסכל, מלא ברגשי נחיתות שחי משנאה (אגב, גם שונא את עצמו!) והפצת רעל. איש עלוב נפש שצריך להוקיעו מכל מקום בו דורכת רגלו!
    סגור
  • 103.
    אפרופו שופטת חיות, זה חוק פרסונלי שהותאם ענישה רצח רבין (ל"ת)
    דוד כהן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 102.
    כל הכבוד
    דוד 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כאדם חרדי, נגלתי לויכוח ברחוב החרדי. כל הכבוד לך על האמירה, לומר דברים שאינם סטטוס קוו בעיני כל העם זו חלק מהדמוקרטיה. יפיי הנפש שמחרימים את ערוץ 14 ומנצלים את מעמדם לפגוע בערוץ היחיד שהגן מספר פעמים על הציבור החרדי, ודאי שזו אינה דמוקרטיה. שאילמלא כל היו דיקטטורים לכל דבר ושוכחים את הקו הדק והעדין בין דמוקרטיה לדיקטטורה.
    סגור
  • 101.
    גם אם לא אמרת מפורשות אז אני אומר
    עמית 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כן מגיע גם לרוצח להשתחרר מהכלא לאחר ששילם את חובו. מי שלא חושב כך אז ליבו עשוי מאבן
    סגור
  • 100.
    ארי שמאי ויגאל עמיר
    יפתח 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יגאל עמיר עשה מעשה שלא ייעשה. רצח יהודי על ידי יהודי, של איש ציבור על ידי אזרח, של ראש ממשלה על ידי אזרח. כשעולה לדיון שאלת גזר הדין, יש הטוענים שמי שמנסה לשנות שלטון בכוח הנשק, דינו מאסר עולמים. ומה אם השלטון לא השתנה ? האם דינו עדיין מאסר עולמים ? והאם בכלל יש הבדל בין רצח לרצח ?, או שרצח הוא רצח הוא רצח ! האם מספר הנפשות הנרצחות הוא מדד לגזר הדין ? אם גן , האם דינו של נרצח אחד כדין שני נרצחים או שלושה ? האם רצח ילדים, נשים , זקנים הוא רצח שונה ? ובסוף האם לא צריך להיות דין אחד לכולם, או לפחות חוק שיסביר ויינמק את ההיגיון העומד מאחוריו. אין בעיה לקבל כל פסיקה ובתנאי שהיא מבוססת על חוק, ידוע, קבוע, שיש עימו היגיון. ולבסוף, האם מותר לחוקק חוק פרסונלי ? אם כן, מי רשאי ? מה תחום החוק ? מה תוקפו ? מי רשאי לבטלו ? העם צריך לדעת שבבית המחוקקים אותם בחר, יושבים אנשים חושבים, ומחוקקים חוקים למען החברה, ושיש בית משפט בו יושבים שופטים , השופטים על פי החוק ולא על פי נטיות לבם. זו מהותה של דמוקרטיה.
    סגור
  • 99.
    השלב הבא ???
    מסעוד 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקטע של הויברגר
    סגור
  • 98.
    כלומר הרוצח בדרך החוצה מהכלא ? (ל"ת)
    מסעוד 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 97.
    אתם כבר חצי שנה צורחים"דמוקרטיה!!!"
    אן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז איפה בדיוק הדמוקרטיה שלכם???בסתימת פיות??צבועים!!!
    סגור
  • 96.
    שוטה הכפר
    דן השרון 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מה יש לאמר כמו צורתו כך תוכנו. אידיוט
    סגור
  • 95.
    ארי שמאי
    זורי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה ארי שמאי לא מעניין אף אחד במדינה הזאת גם לא עניינית בעבר. מי אתה בכלל חחחצצצ.
    סגור
  • 94.
    לא מבין למה היה צריך לפטר אותו
    בנימין אברהם 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הימין לא למד כלום מהשמאל גלית גוטמן אייל ברקוביץ' לא פטרו הכל בשם השיח וזה בסדר במדינה דמוקרטית מותר לומר כמעט הכל אז למה הערוץ ישר פיטר אותו וחבל כי לא ראיתי אצל הערוצים השניים פיטורים חבל מאוד או עדיין לא למדנו כלום מהשמאל
    סגור
  • 93.
    צריך דחוף טיפול מסוג מאוד מסויים.אשרינו שניפטרנו ממנו (ל"ת)
    טובי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 92.
    אוהבים אותך דובר אמת מבטן האומה השפוייהלגלי האתר (ל"ת)
    ארי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 91.
    פסולת אנושית כמו הרוצח יגאל עמיר (ל"ת)
    פוטין 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 90.
    מדוע אתה מגן על רוצח?
    דניאל 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אתה מגן על רוצח. זה מעורר שאט נפש.
    סגור
  • גם מחבלים זוכים לעו''ד
    יוסי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמו משחררים כל רוצח. יש לשחרר את יגאל עמיר. אה. הוא פגע בצד הלא נכון של המפה הפוליטית. בפעם הבאה תרצח ותצעק אללה אכבר. בוודאות תשוחרר.
    סגור
  • מה הקשר?
    עמי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה הקשר, הוא כבר הורשע ברצח, ושמאי לא עורך דינו אלה מסית מתועב
    סגור
  • 89.
    בחווה שלי לא הייתי מחזיק אפילו יום אחד חזיר שמאי (ל"ת)
    דוד משה 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 88.
    גם לנרצחים יש דם כחול
    גבי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רצח רבין מצער מאד ועצוב והלוואי שלא היה קורה אבל האם דמו כחול ודםהנרצחים על ידי מחבלים הוא אדום כי כנראה מחבלים שרצחו יהודים כן משתחררים מבתי סוהר אז למה יש הבדל רק כי הרומח יהודי?
    סגור
  • גם ערבי שרצח ראש ממשלה לא היה משוחרר (ל"ת)
    נדב 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 87.
    טוב שלא חוזר לכתוב
    רונן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פה גדול, איש קטן
    סגור
  • 86.
    השמאל הזה נשמע כאילו שחטף טיפשוטיזיס
    גרשון גרשייגץ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שזהו וירוס קטלני התוקף את מנת המישכל ובסוף התהליך, היא שווה למנת המישכל של ג'וק בינוני. מסכן האיש, לרחם עליו
    סגור
  • 85.
    ההחלטה לפטרו היתה נמהרת ושגויה !
    פ.מ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עו"ד שמאי אמר משהו הגיוני בהחלט גם אם אני לא רוצה לראות את הרוצח הנאלח משתחרר מכילאו ושינמק בתאו עד יומו האחרון. אני עדיין מקווה שערוץ 14 יחזור בו מפיטוריו.
    סגור
  • 84.
    שחורדיני
    שמריהו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מועמד לתפקיד היועמש שיבטל את תיקי נתניהו...שפטל לעניים
    סגור
  • 83.
    הבנאדם הוא הוכחה שפה גדול ושכל קטן הולכים ביחד (ל"ת)
    עונה לילדים מתבגרים 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 82.
    שמאי
    יוסי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 9
    עורך דין עאלק,האיש חולה צריך טיפול תרופתי ואישפוז כפוי.
    סגור
  • 81.
    מותר לו להגיד מה שהוא רוצה דמוקרטיהההה!!! (ל"ת)
    הבורר 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 80.
    מלחמה
    אבנר 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אנחנו בדקטטורה תרצו או לא בינתיים הכל מילים קשות אבל מהר מאוד זה יהפוך לרציחות
    סגור
  • 79.
    שמאי התותח (ל"ת)
    פיני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 78.
    רודפי ערוץ 14 פשיסטים
    דון שוורץ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לכל המסיתים! כל רודפי ערוץ 14! ורודפי צופי הערוץ! בע"ה שנתבשר שכל מחרימי ערוץ 14 עסוקים רק בבריאותם! ובבריאות בני ביתם! וכל הונם! רכוכשם! וכספם! של המסיתים והרודפים בוזבזו רק על תרופות שמחוץ לסל הבריאות בנסיון כושל להציל את חייהם וחיי ילדיהם נכדיהם נשותיהם בעליהם הוריהם אחיהן ואחיותיהם! ומשפחתם המורחבת! והם זועקים לעזרתם של אירגוני חסד מצילות חיים של החרדים! אמן סלה!
    סגור
  • תהיה בריא
    רונן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שטוף מוח ורדוד
    סגור
  • שוורץ
    חפי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    טיפש ,אין לך שכל.
    סגור
  • 77.
    ארי שמאי
    יפה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אני מתפלאת על ארי שמאי,מה יש להצטדק,הפטריוטים.היא תוכנית של צעקות,אני ימנית בכלל בזמן האחרון התוכנית משעממת,מי המשתתפים ? זימרי,קאפחרק עירית משכילה,אולי הפסדת פרנסה,סתם ינון.יודע יחסי ציבור,כל יום אותו הדבר,טוחנים מים.בסוף.הרבה יעזבו.
    סגור
  • 76.
    חרא עם דיפלומה
    מוצי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 8
    מי שיכוללהעלות על דעתו ודל שפתו רעיון הזוי לשחרור רוצח, כדאי שיחזיראת הדיפלומה
    סגור
  • 75.
    ארי שמאי חוזר ל 14.
    אובייקטיבית 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    איזה כייף גדול. יהיה ממש נפלא לחזור לראות את ארי הנפלא שוב בערוץ 14 האהוב.
    סגור
  • 74.
    שמאי
    אא 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    זה המקום שמתאים לך סמים ואלכוהול איכס
    סגור
  • 73.
    פשוט וקל
    קובי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אפשר להסכים לאמריתו ואפשר שלא .מה שבטוח כשבשמאל נותנים במה לשונאי ישראל אז 14 יכול גכ לתת במה לזה. בעלי ההון לא יקבעו עלינו.
    סגור
  • 72.
    אדם בזוי
    בנ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    13 7
    אכן מתאים לך מוזיקה ערבית. וקח איתך גם את שפטל
    סגור
  • 71.
    "בא זדון ויבוא קלון ואת צנועים חכמה"(משלי) (ל"ת)
    זיוה אלימלך 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 70.
    וכמה אתם יושבים
    יאללה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שמאי אמר דבר צודק. לא לשכוח. תומכי טרור. שגרמו. למוות. של יהודים. רבים. אוטובוסים. מתפוצצים. שמאי צודק. זהבי. שהסית לתלות יהודים עם תפילין. על עצים. מקבל. במה. של צורר. בתקשורת. גזע גרמני. פה מדינת היהודים. אף גרמני. מתחזים לא. ירמוס יהודים. בארצם. לפרק אותם. מהיסוד. ולא לתרום את החיים שלכם כיהודים. למען צורכים. אדריכלי. טרור
    סגור
  • 69.
    תחזור ל14
    מ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 7
    תחזור ל14,,,,אז מה אם זאת דעתך????הרבה חושבים כמוך!ולא אומרים כלום
    סגור
  • 68.
    אתה תותח
    רוי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 12
    אתה תותח מכיוון דאתה אומר את האמת ללא כחל ושרק.אם חק הנבצרות הוא פרסונלי גם חק יגאל עמיר הוא פרסונלי.
    סגור
  • 67.
    זה המקום שמתאים לך. מוזיקה מזרחית (ל"ת)
    מזרחי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 66.
    אחלה ארי
    אנדי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 10
    ארי, אני מעריך אותך על יושרך וגם מבין את האמירה שלך שנגיעה לחוקים פרסונלים ולא ממש לשחרור יגאל אמיר. יש אנשים ששומעים את מה שאתה אומר ויש אנשים ששומעים רק את מה שמתאים להם.
    סגור
  • 65.
    ירדו כעם לזבל (ל"ת)
    דן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 64.
    ריצה את עונשו
    ציוני. גאה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 7
    לשחרר את יגאל עמיר ועכשיו ????????
    סגור
  • ריצה את עונשו? כשהוא ימות יהיה זה ריצוי העונש
    גרשון גרשייגץ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ובתקווה שיקרה מהר מאוד
    סגור
  • תכנס במקומו (ל"ת)
    בני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 63.
    גם בתחום חיי הלילה הוא ממש מיותר. (ל"ת)
    קליאו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 62.
    ערוץ 14 טעה , בהצלחה (ל"ת)
    אי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 61.
    אוהבים אותך.עדיף במוזיקה עם חיים משה (ל"ת)
    דוד 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • שישארו במוזיקה ולא יקשקש שטויות (ל"ת)
    גרשון גרשייגץ 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 60.
    זה קרה בגלל הדיקטטורה שעבר החוק עילת הסבירות
    יניב 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 6
    בושה דיקטטורה
    סגור
  • 59.
    שמחים שפוטרת
    אני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    14 10
    הלוואי ותפוטר מכל מקום מוגלה שכמותך..
    סגור
  • 58.
    בושה
    ציפי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 9
    מתאים לך להנחות את האנשים שמכו לך כפיים באמירה האומללה אתם קורצת מאותו חומר בושה לך ולמי שמשתף פעולה איתך
    סגור
  • לעילג, מתאים לך השם בושה
    לעילג שלא מחו לו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לעילג שלא מחו לו כפיים, אתה בטח שייך לשמאל שמתיימר להיות נאור.שמאל שמתהדר בריבוי דעות אבל כשזה לא תואם את הדעה שלו הוא חשוך ומסית.
    סגור
  • 57.
    פעם את תקשיבו
    מושיקו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 4
    מר ארי בסך הכל הציג את דעתו המשפטית לאחר שבית משפט עליון טען בעתירה של חוק טבריה שאם מחוקקים חוק הוא לא יכול לחול רטרואקטיבית כלומר החוק יכול מאותה ואילך .. אז הזכיר כי לאחר רצח ראש הממשלה חוקק חוק שאדם שרוצח ראש ממשלה לא יקצב עונשו וזחוק זה חל רטרו על יגאל אמיר לכן בהקבלה טען שלמעשה החוק הזה בטל זאת הייתה הכוונה וחבל שמצטטים חלקי אמירות
    סגור
  • קראתי ניטב , ואני אומר -קישקוש
    חצ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם לאחר שהאזנתי , לו פעם נוספת , טוב עשו שנפטרו מהאיש המגעיל הזה, פרובוקטור בשקל שרק מחפש תשומת לב. ומחפש עוד כל מידי פריטים שלא כאן המקום להעלות. משהו במבט לא נראה ....
    סגור
  • 56.
    ארי לקקני.
    אורן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הפתאט הזה לא מבין שהוא קולקציה של כלום? אדם נוירוטי ולא מטופל מסתובב ביננו. פשוט כלום. אוויר חם ומסריח.
    סגור
  • 55.
    ארי שמאי
    דוד יחזקאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 5
    טיפשותך מוליכה אותך , ה"חכמה והקסם שלך " מצג שב שיר הטמבל מתאים לך בול
    סגור
  • 54.
    ארי שמאי
    דוד יחזקאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    טיפשותך מוליכה אותך , ה"חכמה והקסם שלך " מצג שב שיר הטמבל מתאים לך בול
    סגור
  • 53.
    שתמיד תשאר בחושך.
    שלמה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 5
    שתמיד תשאר בחושך .
    סגור
  • 52.
    יצור נורא,פרונקל יהודי
    א א 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 13
    היו צריכים לתלות את הרוצח השפל ולפזר את האפר שלו כמו אייכמן.רצח ראש ממשלה בישראל! גיבור יהודי ציוני .איך אפשר להשוות?!בושה
    סגור
  • לערפת שרצח יותר נתנו כבוד ומדינה
    אי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אפליות לא חסר פה.
    סגור
  • כוסברה
    שמיר 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    וקוקאין זה כל הסיפור!!
    סגור
  • 51.
    ארי,לא יורקים מיבור ששתית ממנו.
    עזיז 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 8
    לדעתי ערוץ 14 צודק.
    סגור
  • 50.
    שתחזור לגהינום. צבוע מגעיל (ל"ת)
    קטמוני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 49.
    צדק (ל"ת)
    משה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 48.
    שטראוס ראוס
    אבי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 7
    שטראוס תמחק בקרוב. אין מקום לגזענות.
    סגור
  • 47.
    ברור שלא היתה הצדקה לפיטורים.דיקטטורת השמאל בפעולה. (ל"ת)
    תכלס 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • ערוץ 14! מעוז הימין
    בני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה דביל אתה יכול להיות??!
    סגור
  • שמאל
    ציפי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מי שפיטר אותו זה אותו ערוץ שקיבל אותו אין קשר לשמאל טמטום
    סגור
  • 46.
    לא אמר דבר לא חוקי
    איריס 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 7
    תודה שאתה חוזר
    סגור
  • 45.
    ארי שמאי
    בוכצ'בסקי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אוהבים את ארי שמאי הוא אמר את אשר היה צריך לעשות מזמן לקצוב את עונשו של יגאל עמיר מה לא תקין בעצם ההכרזה יש להחזיר לאלתר את ארי שמאי שכבר צופי הפטריוטים חשים בסרונו והם ממש המונים
    סגור
  • 44.
    אלוף
    ניסן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 7
    בתור איש ימין.. מעריץ ומחזק אותך אתה איש אמיץ והמשך ככה .
    סגור
  • 43.
    לגונן על יהודים לא על מחבלים
    בעד צדק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 6
    מה שקרה בשטחים זה הגנה עצמית - הפלסטינאים תקפו מתנחלים ואז הם גוננו על עצמם .
    סגור
  • 42.
    אפשר לחשוב מה אמר
    מיקונוס 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 6
    לרוצחים סידרתיים של יהודים הם מסדרים חיילות לאנוס וועדות שיחרורים אז לשחרר את הרוצח אחרי שריצה עונשו של מלך אוסלו זה היה ביג פאקינג דיל?
    סגור
  • 41.
    שמאי
    שרה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שמאי תחזור לערוץ 14 אוהבים אותך!
    סגור
  • 40.
    ארי איש עלוב
    השופטת 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 8
    ארי חושב שלתת לגטימציה לרוצח זה אחלה. אתה איש קטן כמו הביביסט העלוב שלך. חבורת אפסים! תשאר מחוץ לערוץ ובמתוטא גם מחוץ לכל מקום. מקומך במלונה
    סגור
  • 39.
    חופש הביטוי
    דואני דוד 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    צריך להחזיר את שמאי לפנל ערוץ 14,הוא אמר את מחשבתו ולדעתי זו לגיטימית,כאשר נלחמים בסתימת פיות,שמאי אמר את האמת,השפיטה של יגאל אמיר,היתה שפיטה פרסונלית,ולכן ע"ש לשחררו,יתרה מכך אין ודאות שיגאל הרוצח,
    סגור
  • יש ודאות של 100 אחוז שהוא הרוצח, (ל"ת)
    חצ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 38.
    ערסיאדה
    יניב 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    נראה לי שהוא מת על ערסים. איכס
    סגור
  • 37.
    ארי שמאי תסיר את הפאה זה שקוף (ל"ת)
    חי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 36.
    חוק אחד לכולם
    יהודי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כי אחרת מחר יחליטו שרוצח פרסי עונשו יהיה לשבת בכלא לנצח נצחים ורוצח אשכנזי יוקצב עונשו, ובסיומו ישוחרר
    סגור
  • 35.
    איחס! (ל"ת)
    לוקי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 34.
    שמאי אדם ישר
    יהודיה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כל אדם באשר אדם יכול לומר מה ואיך שהוא רוצה את דעותיו בלי לפקפק לרגע ואין מה לעשות למדנו את זה מהשמאל הקיצוני והרע ..כם אני בדעה לשחרר את עמיר ולחפש את כל הגורמים לרצח שחלקם כבר מתחת לאדמה שבוע טוב
    סגור
  • 33.
    מחרימים
    בית שמאי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ינון מגל השארת טעם מר בפיטוריו. פטריוטים מבקשים סליחה וממשיכים. אהבת חינם.
    סגור
  • 32.
    הבנתם ??. את התכנית של הנבל ???
    אורה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ערוץ 14..טוב שפיטרתם את הסוס הטרויאני הפרובוקטור .. שבנה עצמו מידש.. בקרב השמאל הקיצוני הפשיסטי...אתם עזרתם לו, כשמיהרתם להחסיא את הזבל !!! לכאורה
    סגור
  • 31.
    שמאי
    אליהו המביא 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    שמאי הזוי עדין משתמש...
    סגור
  • 30.
    מתחזקת בי ההכרה כי הנבל הזה קשר יחד עם השמאל
    אורה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לעשות את הפרובוקציה על הערוץ.. במסגרת האמצים לנסות לסגור אותו... יהודה איש קריות !!! מהרסיך ומחריביך ממך יצאו!!! הוא עבד על מפיקי "הפטריוטים" שיחזירו אותו לכאורה מגל...פשלה שלך..אולי גם אתה מעורב בהחזרתו בהיכרותך עם האיש,הנוכל זה.. הייתם צריכים לדעת...לכאורה לדעתי ...
    סגור
  • 29.
    שטראוו תוכלו את מה שבישלתם לעצמכם בעצמכם
    צור 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    שטראווס חצופים גם ככה אתם יקרנים מאווד יש המון חלופות
    סגור
  • 28.
    רברבן וחרטטן
    אבו נפחא 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אתה יכול להמשיך להתרברב ולחרטט במוח, הפסדת מקום עבודה בטיח ובפירוש התלוננת על רובדן פרנסה.את הלקח שלך בטוח למדת והאגו הנפוח שלך בוודאי הצטמצם. לא יסתמו לך את הפה אבל את השכל וחמימו. המוח בווסאי איזנו לך. אבו נפחא!!
    סגור
  • 27.
    זוכר אותו ליצן ותחמן במילואים באוגדה 162 פטריוט בשקל
    צדיק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 7
    היה מיצג איכמן בשביל לקבל כותרות
    סגור
  • 26.
    ארי שמאי
    מד 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני לא מבין למה אתם משבחים ןמהללים אדם שקורא במפורש לשחרר רוצח ראש ממשלה. למה זה לגיטימי להפוך אותו לסלב?
    סגור
  • הוא השווה משפטית כעורך דין
    באמת אתה לא מבין 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כרגיל סילוף האמת, הוא דיבר על חוקים פרסונלים, לא קרא לשחרר את יגאל אמיר, בהשוואתו אמר למה דין אחד שונה מדין אחר. דברים דומים ואפילו יותר אמר בערוץ 11 ובערוץ 12 ואף אחד לא התרגש. כאשר רוצים לחסל את ערוץ 14 הכל כשר, גם חופש הביטוי.
    סגור
  • 25.
    תגובה
    אליריס 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לצערי למדנו בדרך הקשה שאסור להגיד את האמת כי יש כלבלבי החצר שמיד נותנים פרשנות הפוכה ממה שאתה אמרת אבל למדנו שחלק מהמערכות למדנו מהר את תרבות השקר ותפירת תיקים ולעצור אנשי ימין רק על מחשבה ורואים את זה באכיפה הבררנית של כל המערכות שמה שמניע אותם זה הכסף הגדול מדבר לא יושרה וחבל ראנו אין ספור מקרים איך עוצרים אישה בשבת שרק אמרה משפטים בושה ועצרו אןתה למרות שהוא שיקר ועובדה שהאמינו לשקרן ולו לעורכת הדין ויש מקרים רבים פרשת רות דויד תפירת תיקים לגבור ישראל קהלני וגל הירש ויקוב נאמן וריבלין שהיתפך כמו סטייק ולא חסר מקרים
    סגור
  • 24.
    הוא לא אמר שצריך לשחרר רק נתן דוגמא לחוק פרסונלי (ל"ת)
    יואב 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 23.
    ארי שמאי אמר אמת !
    איתי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    התיחסותו הייתה בעניין חוקים פרסונלים ובקונטקסט הזה אמר את שאמר וצדק ! ישר כוח ארי
    סגור
  • 22.
    שיטחנו אותו שני ימניים נושכי כריות אמן (ל"ת)
    פרוקטולוג 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 21.
    אדם שפל ופאשיסט! (ל"ת)
    אורי מחדרה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 20.
    איש יקר אריה שמאי אשמח לצפות אותך ב14?? (ל"ת)
    Sandra 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 19.
    חוזר אל תחתיות השאול והרוע! (ל"ת)
    צדי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 18.
    חופש הביטוי
    איציק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני לא מסכים עם דבריו של ארי שמאי אבל זכותו של אדם לחשוב אחרת יש את חופש הביטוי ולכן טעו טעות מרה ערוץ 14 שמיהרו לפטר את שמאי ובכך לשחק לידי הערוצים 13 ו12 אני לא רואה את ערוץ 12וערוץ 13 מפסיקים להזמין לאולפנים את אולמרט ואהוד ברק על דברים הרבה יותר חמורים די לצביעות.
    סגור
  • 17.
    לא קונים שטראוס מעוכרי העם היהודי. (ל"ת)
    לא קונים 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    62 24
    סגור
  • פולי
    רפאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק בהחלט
    סגור
  • חרם
    בוכצ'בסקי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא צריך להכריז פשוט לא קונים מכל אלו שביצעו קרטל חרם על ערוץ 14 שמשדר חדשות כפי שהם ולא כותב אותם כמו אלגזירה
    סגור
  • בזויים
    לא אלמן ישראל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוכרי ישראל זה אתה וחבר המרעים שלל. נמאסתם וממאיסים את הדת היפה. אתם מלכלכים אותה ומבזים אותה.
    סגור
  • 16.
    לא אמר שצריך לשחרר.
    יורם ברט 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    23 17
    אמר שצריך לנהוג עם עמיר כמו עם כל רוצח ולקצוב את ענשו כמקובל. נכון יהיה להוסיף שהתבטאויות גועליות בהרבה נשמעו מפי גלית גוטמן כלפי החרדים ומפי זהבי כלפי תומכי ליכוד , וזאת בערוצי תקשורת ששטראוס מפרסמים באמצעותם באופן שגרתי. ובמקרים האלו לא נשמע ציוץ מצד הגברת הלא נכבדה. הצביעות במערומיה. ומגעילה כמו תמיד.
    סגור
  • מחפש מחט בערמת שחת
    אלי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תלך לסדנת הרגעת כעסים.
    סגור
  • 15.
    יוחזר לאלתר
    דניאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    23 23
    הייתה פזיזות בפיטורים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בערוץ שנלחם על חופש הביטוי.
    סגור
  • 14.
    אין ספק שינון מגל היה יכול לחכות עם התגובה
    בלה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    17 21
    ערוץ 14 רגיש מאד לביקורת בגלל מה שעושים לו כמו לממשלת הימין הגיע הזמן להפסיק מכל מילה כי מה שקורה בערוצי השמאל זה זועה
    סגור
  • מה כל כך זוועה בעיניך
    אתי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את רואה רק מה שנוח לך.
    סגור
  • שלוף מבלי לחשוב
    כרמית 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה שיחכה? מגל ידוע בשליפות האדיוטיות שלו. מחכה לראות איך הוא תורם כליה.... קודם דילםים ואח"כ חושבים., מקבימום נתנצל איכשהו זה ינון מגל החרטטן הגדול
    סגור
  • 13.
    ארי היקר. בחיים צריך להיות חכם לא צודק (ל"ת)
    אביה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • לא במקרה הנ"ל יש לכולנו דעות שניתן לאמר (ל"ת)
    יהודיה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נאד נפוח
    מישהי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הוא לא חכם ולא צודק במקרה הזה. נאד נפוח!
    סגור
  • 12.
    ארי היקר. בחיים צריך להיות חכם לא צודק (ל"ת)
    אביה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 11.
    ארי אשמדאי
    יוני גולדשמידט 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    10 15
    חייבים לבקש מבורא עולם לטפל אחת לתמיד מ כת של אשמדאים הקיים בתוכנו..הורס ומחליא כל חלקה טובה,חלקם באליטה המשפטית המשחית,חלקם במדיות המשחיתות ורובם בעדרים אוהבי השחיתות והמרמה בכנסת ישראל...הכל זה מלמעלה..בס"ד
    סגור
  • 10.
    קיבל פרס.. אם היה שדרן אחר היו מכסחים לו את הצורה (ל"ת)
    מאוכזבת מביבי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 9.
    יחזור
    רפי כהן 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 11
    יחזור לחיי הלילה בכדי לצוד צעירים. עו"ד בינוני מינוס ,
    סגור
  • 8.
    שמחתי לקרוא, כולם צריכים להתנצל בפניך
    עאלק דמוקרטיה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    14 14
    הדעה שלך לגיטימית והגיונית, רק מה היא לא באופנה.....
    סגור
  • תומך בזוי ביגאל עמיר. אין מה להתנצל פה. (ל"ת)
    אייל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    זבלן (ל"ת)
    דודי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • 6.
    ערוץ 14
    אזרח שאיכפת לו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    17 13
    נכון שהערוץ התנצל וגם לא ידע מראש שכך יאמר ארי שמאי, אבל תפקידהעיתונאי לבקר את הממשלה,פחות מזה את האופוזיציה, ולא לשמש שופר השלטון מה בקשר למחדלי הממשלה? מבקרים את לפיד שלא ביקש אישור כנסת בקשר ללבנון, אך היתה הסכמת ממשלה. ביבי, בלי ידיעת אף שר, הפקיר את מפרץ אילת לחברת קצאא, תוך סחכון ענק לשרפות וזיהומים.
    סגור
  • מילא ביבי אבל לפיד????
    המגחך 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כן אזרח שאיכפת לו להשמיץ את ביבי והימין ולא מבדיל בין לפיד לביבי, נבוא מתוך הנחה שביבי כשל והיה צריך להתחשב בסיכונים הכרוכים בכך האם זה מצדיק את החלטתו של לפיד הדיקטטור לוותר על גז בשטח ישראל ובנוסף על שטח ימי כשהחוק במצב שכזה מחייב הצבעת ממשלה, ואני לא מדבר על הצהרתו שנקבל שקט לתקופה ארוכה מהחיזבאללה,אז אנא ממך קצת הגינות בביקורת,
    סגור
  • שקר ! תקרא את החוזה , ואלי אז תבין ,
    חת 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר גם אם חוזרים עליו לא יהפוך לאמת. האסדה היא בשטח דלנו , והלבנונים יוכלו להקים אסדה משלהם השטחם. יש נסכם הסדרה , תקרא ! פשוט , זה כתוב. בדיוק כמו שביבי השקרן שיקר שלא יודע מי אישר לטיסנקרופ למכור צוללות משוכללות כמו שלנו למתרים והסתיר הכל ממערכת הביטחון והממשלה , הכל בשקט מאחורי הגב והפקיר את ביחונינו.
    סגור
  • 5.
    איש הזוי בנוי לעשות פרובוקציות
    פוג 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    12 14
    זה החיים שלו מזה הוא מתפרנס כי עו"ד הוא לא
    סגור
  • 4.
    אוהבים אותך ארי שמאי (ל"ת)
    מיכה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    15 13
    סגור
  • 3.
    שמאי
    אוהב ישראל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    12 10
    רוצה לחזק את עורך הדין ארי שמאי שללא חשש פחד או לחצץ אומר אמת את מה שהיה צריך להאמר. פרסונלי. עלה והצלח
    סגור
  • 2.
    שמאי היה איש אומלל ונשאר כזה
    ישראלי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    12 17
    לא מפתיע ,אוהד של הפועל תל אביב
    סגור
  • 1.
    חזק ואמץ ארי שמאי.
    אח 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    21 15
    לפעמים מקריבים אצבע בשביל להצילאת כל הגוף. אתה עוד תחזור לערוץ
    סגור
  • הוא קיצוני מדי אפילו בשביל ערוץ ההסתה 14
    אייל 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוב שפוטר, ונקווה שלא יהיה יותר בשום שידור ציבורי, לא ברדיו ולא בטלביזיה או באינטרנט וגם לא בעיתונות הכתובה.
    סגור
  • תגובה לתומכים השמאי
    יחיאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתם צריכים ליצפות שוב בהתנהגות של של שמאי כלפי שייע פיינגבויים בתוכנית הטלויזיה בערוץ 10 כדי להבין מי האיש ומה האןפי שלו גס רוח וכל החברים שלו השותפים באותה תוכנית" כיסח"ו אותו כי אף אחד לא קיבל את התהגותו..כדי להיות עורך דין לא בוחנים את האישיות וזה חבל..ולשים אותו בקדמת תוכנית טלויזיה או רדיו זו שגיאה
    סגור