דיגיטל וטק

אילון מאסק מואשם באנטישמיות: אלו הצעדים שהוא מתכנן לנקוט

יזם העל מואשם זמן רב על ידי הליגה נגד השמצה כי הוא מאפשר ציוצים אנטישמיים ב-X. כעת, הוא חושף את ההפסדים ש-X חוותה ומציג מה הוא מתכוון לעשות, אם ההאשמות הללו לא יפסקו
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
היזם אילון מאסק פרסם לאחרונה ציוץ בו כתב: "אני בעד חופש הדיבור, אבל נגד אנטישמיות מכל סוג." הרקע לציוץ הגיע על הטענות הרבות של "הליגה נגד השמצה" שטוענת מצידה כי ב-X (לשעבר טוויטר), ישנם ציוצים רבים בניחוח אנטישמי וכי בחברה לא פועלים נגד תופעה זו.
אילון המשיך ותקף: "הליגה נגד השמצה מנסה להרוג את הפלטפורמה הזו (X) בהאשמות שווא נגדי ונגד X וטוענת שאנחנו אנטישמיים." מאסק הוסיף וחשף כי הרווח משיווק בארצות הברית נמצא בירידה בעקבות טענות אלה.
 
מאסק כתב: "הרווחים השיווקים שלנו בארצות הברית ירדו ב-60%, בעיקר בעקבות הלחץ שהליגה נגד השמצה מפעילה על מפרסמים. הם כמעט הצליחו להרוג את X!".
כאשר גולש שאל אותו האם הוא יגיב להאשמות הללו הוא ענה: "אם זה ימשיך, לא יהיה לנו ברירה אלא להגיש תביעת דיבה נגד הארגון." מאסק המשיך וכתב: "אם הם יפסידו בתביעה אנחנו נתעקש שהם יורידו את "נגד השמצה" מהשם שלהם.
ג'ונתן גרינבלט, מנכ"ל הליגה נגד השמצה חשף לפני כמה ימים על המגעים שהוא מקיים עם בכירי X על מנת להילחם באנטישמיות בפלטפורמה: "הייתה לי שיחה מועילה מאוד עם לינדה יאקרינו, מנכ"לית X. בשיחה דיברנו על מה שעובד ועל מה שפחות עובד בפלטפורמה, ועל איך ניתן להפחית את רמת השנאה בה."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה