תקשורת ומדיה

שאול אמסטרדמסקי הרתיח את העיתונאי החרדי: "פופוליזם צרוף"

נושא שלא עלה על סדר היום עד כה, ועולה עם חופשת חול המועד סוכות: העומס בתחבורה הציבורית לציבור החרדי. עיתונאי כאן 11 טען כי לא ניתן לצפות מהמדינה לענות לדרישה הגוברת משנה לשנה של האוכלוסייה החרדית, אריה ארליך השיב לו: "תפקידה של המדינה לתת שירות"
מערכת ice |  1
שאול אמסטרדמסקי (צילום כאן 11)
העיתונאי אריה ארליך, עורך הביטאון החרדי "משפחה", הלין על מצב התחבורה הציבורית בירושלים. בחשבון ה-X שלו הוא העלה תמונה של משפחות חרדיות עם עגלות תינוקות ממתינות בשעת לילה מאוחרת לאוטובוס. "הכאוס התחבורתי בירושלים מגיע לרמות של קטסטרופה הומניטרית", כתב. "כך המתינו הלילה תינוקות במשך שעות לאוטובוסים שלא הגיעו. חרפה שלא תיאמן. השרה מירי רגב איפה את?"
מי שהסתכל על המצב מזווית אחרת הוא העיתונאי שאול אמסטרדמסקי שכתב: "...ליבי עם כל מי שנפגע, באמת. אבל אולי כדאי שכולנו נפנים, גם בחברה החרדית, שאי אפשר לייצר כל כך הרבה בני אדם מצד אחד ולצפות מצד שני שכל המערכות הציבוריות יידעו להתאים את עצמן במעשה נסים. אני האחרון שיגן על מירי רגב אבל זה לא עליה, זה עלינו".
ארליך לא אהב את התגובה הביקותית ועקץ: "בוא נדלל את האוכלוסייה, אתה אומר". אולם אמסטרדמסקי ענה והסביר, "חס ושלום. אבל בוא נפנים שלמודל של שישה ילדים בממוצע למשפחה חרדית יש מחיר".
 
עוד סיבוב במלחמת החסידים-ליטאים?
אתמול חשפו ב'תכנית חיסכון' בערוץ 12 את הסיפור הביזארי על ההסעות לאירוע שמחת בית השואבה של חסידות בעלז. משרד התחבורה תגבר אוטובוסים לאירוע של מאות אנשים בלבד, שהסתיים בשעה 3 בלילה, לאחר שאנשי החסידות הסתערו על מוקד השירות של משרד התחבורה בחודש שעבר.
ובכל זאת, נציג בעלז בכנסת ישראל אייכלר וחבריו באגודת ישראל הוציאו מסרים לתקשורת וקראו "לדון במצוקת התחבורה הציבורית ממנה סובלים התושבים".
סגן שר התחבורה אורי מקלב מ'דגל התורה' עמד מול הדרישות של בעלז ואייכלר למימון ההסעות, והמתקפות ככל הנראה, מכוונות במידה מסוימת גם אליו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רגע, זה השאול שניסה ללמד את רמי לוי איך עושים עסקים?
    אמיר 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם הזוי, ניסה ללמד את רמי לוי שלא כדאי לו ליבא חלב..פחחחחח...
    סגור