תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף בזעם: "משקיעים בזה כסף בזמן מלחמה"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 חשף הודעה הקוראת לפתוח בקמפיין ברשתות החברתיות לראש הממשלה בנימין נתניהו לשלם את המחיר על המחדל הביטחוני הכבד שהוביל למותם של לפחות 1,200 נרצחים, והגיב: "אנשים אשכרה משקיעים עכשיו כסף בקמפיין נגד ראש הממשלה בזמן מלחמה"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
מלחמת חרבות ברזל בעיצומו של יומה החמישי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (רביעי) כנעדרים, בעוד יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר יש מי שעדיין לא מבינים את גודל השעה וממשיכים לעסוק בסוגיות פוליטיות.
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף את אחת ההודעות הקוראת להתחיל קמפיין ברשתות החברתיות לראש הממשלה בנימין נתניהו לשלם את המחיר על המחדל הגדול במתקפת הטרור הרצחנית ופריצת הגדר בעוטף עזה וכתב לצד כך: "אנשים אשכרה משקיעים עכשיו כסף בקמפיין נגד ראש הממשלה בזמן מלחמה. את התמונה שהם מפרסמים ראיתי לראשונה אצל אילן שילוח. אין פה ביקורת עניינית. הם לא מזכירים אף אוגדונר, אף אלוף פיקוד, אף ראש אמ"ן, אף ראש שב"כ, אף רמטכ"ל, אף שר בטחון. רק נתניהו. זה מטורף. וזה קורה נוכח פני האויב".
 
בתוך כך, מתוך הפצועים גם בני משפחתו של שיראל חוגג, שאחותו נפצעה במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס בכפר עזה. חוגג התראיין לאמיר איבגי בערוץ 14 והראיון הבלתי נשכח בו הגיב בזעם לשאלותיו של איבגי: "האזרחים נלחמו לבד, האסון הבלתי נתפס הזה רשום על שמם של כל חברי הכנסת, על ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, על השר לביטחון פנים שקורא לעצמו השר לביטחון לאומי, האנשים הבלתי אחראיים האלו שאפילו לא לוקחים אחריות, אתם לא מעניינים, מנהיגים בלתי ראויים, אתם לא ראויים לעם הזה, תקחו אחריות ותבנו את העם הזה. יש לכם אחריות לחבר אותנו אחרי ששיסיתם אחד בשני, יש לכם אחריות גבוהה מאוד להתנצל בפני העם הזה, אדוני ראש הממשלה, תצא החוצה, תלך לתקשורת ותתנצל שאלפי אנשים נרצחו במשמרת שלך! אתה יכול לספר סיפורים עד מחר".

"ואיפה אתה אדון צייצן בן גביר? אתה אלוף העולם בלספר סיפורים, איפה אתה אדון אקדח של טוויטר? אני מתחייב באופן אישי אני אבוא דין איתכם אחד אחד, 120 חברי כנסת, אדוני ראש הממשלה, בן גביר, כל המיליציה הזאת שנהייתה נגד עם ישראל. אנחנו עם ישראל, ימין, שמאל, אוהבי המדינה, מוכנים למות למען המדינה, תושבי הדרום, בגופנו הגנו על המדינה, אם עוד אחד מכם יקרא למישהו מצד ימין או שמאל 'בוגד', ישסה אחד בשני, אנחנו לא נסלח לכם, תסתכלו מה קורה עכשיו כשאנחנו ביחד, אף אחד לא יכול עלינו".
איבגי הגיב: "שיראל, אני מבין את הכאב, אבל יש הרבה מאוד סוגיות שאנחנו נמנעים מלהיכנס אליהן בימים האלה", חוגג ענה בזעם: "אין סוגיות ובלי תירוצים אדוני, בלי סוגיות, אין סוגיות! יש פה עם שנשחט אדוני! אין סוגיות! אל תייפה את זה ואל תסובב את הסיפור. אין סוגיות! אל תגיד לי ברור! אני יודע שזה לא נוח לך, אין סיפור אדוני! יש פה עם שנשחט! לא רוצה לשמוע אותך! שהממשלה תצא החוצה ותתנצל! אין לך זכות לשאול עוד שום שאלה חוץ מלהתקשר עכשיו לבנימין נתניהו ולשר לביטחון פנים שגרם לאחותי להישרף בבית שלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון! אתה משעמםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    rub 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש עלוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    יופי. עכשיו נראה אותך מנסה להכות אותם (ל"ת)
    לפנים 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור