תקשורת ומדיה

אחים לנשק מקבלים פרס בינלאומי: "מאוחדים לעזור לצה"ל לנצח"

התנועה שהוקמה בעקבות המאבק ברפורמה המשפטית, תקבל את פרס ג'ון מקיין לאזרחים המפגינים מנהיגות יוצאת דופן במאבקם לצדק. ליטל לשם, מילואימניקית בחיל המודיעין: "קמנו להגן על הדמוקרטיה הישראלית, אבל אני גאה עוד יותר בפעילותנו מאז בוקר השבת השחורה"
מערכת ice |  5
פרס מקיין לתנועת אחים לנשק (צילום תנועת אחים לנשק)
בשם אזרחי ישראל: היום (שבת), קיבלה תנועת אחים לנשק את פרס ג׳ון מקיין בכנס Halifax בקנדה, המוענק ל"אישים מכל מדינה שהיא, המפגינים מנהיגות יוצאת דופן במאבקם לצדק". הפרס יינתן לארגון בעקבות פעילותו בהגנה על הדמוקרטיה הישראלית מעת הקמתו, ועל פעילותו בסיוע אזרחי מאז אירועי ה-7 באוקטובר.
כנס Halifax לביטחון הוא כנס שנתי בהשתתפות בכירים בעולם הביטחון והדיפלומטיה המתקיים בHaliax קנדה. הענקת הפרס לתנועת אחים לנשק התקיימה היום בשעה 15:00 זמן ישראל. ליטל לשם, קצינת מבצעים באוגדת עזה במיל' מקבלת הפרס מטעם אחים לנשק, סיפרה: "קמנו כדי לעצור את ההפיכה המשטרית ולהגן על הדמוקרטיה הישראלית מתוך ההבנה שכוח משחית וכוח מוחלט-משחית באופן מוחלט".
 
"אני גאה לומר שאת ההפיכה הצלחנו לבלום", הוסיפה לשם, "ואני גאה אף יותר בפעילות התנועה מאז בוקר שבת השחורה, בה התמסרנו באופן מוחלט למאמצי הסיוע האזרחי. אנחנו מאוחדים כדי לעזור לצה"ל לנצח, לחבק ולסייע למשפחות החטופים והנעדרים, לעטוף את 200,000 אלף העקורים מביתם על כלל צרכיהם ולבנות פה חברה טובה יותר".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחים לנשק
    דינה 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצטערתי לקרוא את התגובות השליליות כאן . תפתחו ,בבקשה,את העיניים - ראו איזה ממשלה גרועה יש לנו. בעת הכי גרועה למדינת ישראל , יש לנו את הממשלה הכי גרועה שהיתה פה אי פעם. ממשלה שדואגת כל הזמן ללקק לזה העומד בראשה - ולא לאזרחי ישראל . אינטרס אישי שלהם מעל הכל. בבקשה, תתנתקו מכל ערוצי הזבל , השתנה , והליקוק האדיר - שאין לו כל הצדקה. אחים לנשק היא קבוצה שאכפת לה מהמדינה , אנשים שנותנים את נשמתם , מרצם וזמנם לטובת מדינת ישראל . קצת פירגון - לא יזיק.
    סגור
  • 4.
    אחים לנשק לי (ל"ת)
    גיגי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    לשקר
    אחים 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שום תרומה לא תחפה על הנזק שהם הביאו עלינו.
    סגור
  • 2.
    רילי?
    גלי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    8 2
    על זה שהם תרמו לפילוג ושנאה בעם שהביאה לשבת השחורה ? הרצחת וגם ירשת?
    סגור
  • 1.
    היו צריכים לקבל זאת מהחמס
    אחים לנזק 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הטרור האנרכיסטי מחלק פרסים לאחים לנזק בע"מ
    סגור