תקשורת ומדיה

קמפיין ראשון מסוגו: MomToo אימהות מהעולם עם האימהות הישראליות

קבוצת גיתם עלתה עם מהלך הסברה ראשון מסוגו - #MomToo. במסגרת הקמפיין, נאספו סרטים המספרים על אירועי ה-7.10, דרך עיניהן של אימהות

מערכת ice | 
הסדרה מלאך של אמא של yes (צילום יח"צ)
היום (שני) עלה MomToo# קמפיין שמטרתו ליצור חיבור רגשי עמוק בין אמהות מרחבי העולם לאמהות בישראל. מאז עלייתו, גרפו הסרטונים שבאתר מיליוני צפיות ושיתופים בין היתר: בניו יורק טיימס, וושינגטון פוסט, דיילי גרף, שילוט בטיימס סקוור ועוד. 
הקמפיין נוצר מתוך קושי ביצירת הזדהות וחיבור בין מדינת ישראל ואירועי השבעה באוקטובר לבין אנשים ברחבי העולם. עד כה נחשפו עשרות תמונות וסרטונים קשים שאומנם מעבירים את המסר ואת אשר קרה באותו היום, אך לעולם יש עדיין קושי להתחבר לאותם אירועים ואנשים נמנעים מלצפות בטבח הנוראי באמצעות סרטונים ותמונות.
היום, מתקיים כנס בלונדון תחת המעטפת של קמפיין mom too בהובלת דניאל קינד, ישראלית המתגוררת באמסטרדם אשר הצליחה לטלטל את הפרלמנט לפני כשבועיים בסרטון מרגש בו קראה לנשים להתגייס ולקרוא לשחרור החטופים בעזה.

גיא בר, מנהל קריאייטיב מתנדב ויוצר הקמפיין: רב התוכן החדשותי וההסברתי באופן טבעי יושב תחת הסיפור של "ישראל נגד חמאס". הייחודיות של מהלך #Momtoo היא שהוא מספר את הסיפור הישראלי מזוית אחרת. אמא, לפני כל דבר אחר בעולם, היא קודם כל אמא, ללא הבדל דת, גזע, לאום, תרבות או אידיאולוגיה, ורק אמא יכולה באמת להבין ולהזדהות עם אמא אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה