בריאות

חודש המודעות לסרטן השד: הנשיא הרצוג במחווה מרגשת

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד וביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, בית הנשיא בירושלים, הואר בורוד. משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, מסר : "אני קורא לנשים להמשיך להיות עם מודעות ולהיבדק"
מערכת ice | 
בית הנשיא מואר בורוד (צילום דוברות בית הנשיא)
לרגל פתיחת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר, הואר הערב (ראשון) באור ורוד בית הנשיא בירושלים ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן. סרטן שד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. 
 
משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן אמר הערב כי: "מדינת ישראל היא בין המדינות המובילות בשיעורי הריפוי של נשים מסרטן השד, בזכות העלייה בגילוי המוקדם, כמו הגברת המודעות הציבורית למחלה ושיפור דרכי הטיפול. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90%. אני קורא לנשים להמשיך להיות מודעות ולהיבדק בהתאם לגילן". 
 
<
במהלך חודש המודעות יערכו ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, מגוון  פעילויות להגברת המודעות למניעה ואבחון מוקדם של סרטן השד וכן כבר עלה קמפיין חדש שמעודד נשים לשקול בדיקת ממוגרפיה בהתייעצות עם הרופא החל מגיל 45.



בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות, אשר קובעות כי לצד התוכנית הלאומית, הכוללת בדיקת סקר יזומה אחת לשנתיים מגיל 50, יוכלו נשים המעוניינות בכך לבצע את הבדיקה כבר מגיל 45 ולאחר בקשה והתייעצות עם רופא המשפחה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה