שיווק ופרסום

חודש המודעות לסרטן השד: כוכבות רשת מובילות קמפיין מיוחד לבגדי ספורט

מותג בגדי הספורט STRONGFUL משיק קולקציה ורודה במהדורה מוגבלת שכל רווחיה מוקדשים כתרומה לעמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים עם סרטן השד. את קמפיין הקולקציה מובילות טליה עובדיה, ליאל אלי, קייסי זפטה, רומי פרנקל לצד נשים חזקות ואמיצות ששיתפו בסיפורן האישי ודרכי התמודדותן, להגברת המודעות לבדיקה מוקדמת מצילה חיים לאיתור סרטן השד

מערכת ice | 
השקת הקולקציה (צילום עירד נצר)

כמדי שנה מאובחנות מעל 5000 נשים עם סרטן השד בישראל. גילוי מוקדם מציל חיים זה לא רק סלוגן, העלאת המודעות בנושא נותנת לנו את הכוח להציל חיים ולדאוג לבריאות הסובבים אותנו.

ליאל אלי, צילום: עירד נצר


מותג בגדי הספורט STRONGFUL פועל להעלאת המודעות לסרטן השד בישראל בשיתוף עמותת 'אחת מתשע' זו השנה השנייה , מתוך דבקות במטרה החשובה מכל: להזכיר לאלפי נשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים, ומאמינים כי הקולקצייה הוורודה תהווה תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק.

את הקולקצייה מובילות טליה עובדיה, ליאל אלי, רומי פרנקל וקייסי זפטה, לצד נשים חזקות ואמיצות ששיתפו בסיפורן האישי את דרכי התמודדותן להגברת המודעות לבדיקה מוקדמת ומצילת חיים לאיתור סרטן השד.

טליה עובדיה, צילום: עירד נצר


הקולקציה מורכבת מדגמי הבסט סלרס של המותג , ומוצעת בשני סטים בצבע ורוד בייבי עדין ותיק צד, כאשר 100% מהרווחים של הקולקציה תרומה ל'אחת מתשע':
סט אחד מבד ריב המורכב מטופ כתף אחת, טייץ ארוך ושורט
סט שני מבד חלק המורכבת מטופ עם כתפיות דקות, טייץ ארוך ושורט, מחירים:
סט venture.


טופ 124 ₪
שורט 130 ₪
טייץ 160 ₪

סט kind
טופ 110 ₪
שורט 130 ₪
טייץ 150 ₪
כפכפים- 89 ₪


הקולקציה זמינה לרכישה באתר החל מה-1 באוקטובר


https://strongful.co.il/

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה