תקשורת ומדיה

הפטריוטים וינון מגל בפדיחת ענק: מה שידרו בערוץ 14?

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שידר אמש בתוכנית סרטון של אימוני חמושים בג'נין, אך מתברר כי מדובר בסרטון ששודר אצל אוהד חמו בחדשות 12 לפני למעלה משנה
תום נחום |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
בצל ההצלחה הגדולה ברייטינג, ערוץ 14 עדיין חתום על כמה רגעים מבדרים של פדיחות בשידור חי כמו כל ערוץ בעצם. אמש (רביעי) היה זה תורם של שמעון ריקלין ואיש הסאונד באולפן לעמוד בלב תקרית מביכה, כאשר כעת, מסתבר כי גם במהלך שידור 'הפטריוטים' נרשמה פדיחה, כאשר שודר סרטון שמסתבר שכבר שודר לפני יותר משנה.
בעמוד הטוויטר של 'בודקים', נכתב כך: "ינון מגל הציג בפטריוטים "סרטים שיוצאים בימים האחרונים" של אימונים של חמושים בג'נין. העובדות: חלק מהסרטים שודרו אצל אוהד חמו בערוץ 12 לפני יותר משנה".
 
ריקלין הודה לצופים ואמר: "תודה רבה לכם צופים יקרים שהייתם איתנו, צה"ל מנצח תהיו חזקים ועכשיו אנחנו עוברים למגי טביבי ושרון גל", טביבי השיבה: "שלום שמעון", גל אמר: "ערב טוב ריקלין, תודה רבה לך".

ריקלין שאל את המגיש: ""רצית לקרוא לי באיזה שם?" ושרון גל ענה לו: "זה לא לעכשיו זה off camera", רק שכאן התרחשה פדיחה קטנה כשאיש הסאונד של התכנית נכנס לפריים כשריקלין עדיין היה באוויר ונראה שהוא מעט נבהל מכך.
אגב, מאז אירועי הטבח המזעזע של ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, כאשר כעת, נתון שהגיע לידי ice חושף את ההשפעה של המלחמה על הרגלי הצפייה של הישראלים ומציד שינוי דרמטי בטבלאות הרייטינג, כאשר ערוץ 14 רשם מאז פרוץ המלחמה גידול של 50% ברייטינג בפריים טיים (ימי חול) בחודשים אוקטובר ונובמבר, בעוד המפסידה הגדולה היא רשת 13, כאשר הצמיחה של ערוץ 14 עקפה גם את זו של קשת 12.
על פי הנתונים, כאמור, המנצח הגדול הוא ערוץ 14, שלשם השוואה רשם בחודשים אוגוסט וספטמבר ממוצעי צפייה ברצועת הפריים טיים של 5.5% רייטינג (5.6% באוגוסט ו-5.4% בספטמבר), בעוד כעת, באוקטובר רשם נתון של 8% ובנובמבר 8.5% בדרך לממוצע של 8.25% בחודשיים האחרונים, בעוד מבחינת אחוזי הגידול, מאחורי ערוץ 14, קשת 12 (על אף שרוב השידורים תחת חדשות 12) רשמה זינוק של 46% עם ממוצע של 19.85% רייטינג בחודשיים האחרונים (19% באוקטובר ו-20.7% בנובמבר), לעומת ממוצע של 13.6% באוגוסט (13.3%) וספטמבר (13.9%).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו ו...?
    שם 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והיום אין מחבלים חמושים בג'נין? ברור שיש. אז מה אתם מתרכזים בקטנות?
    סגור