תקשורת ומדיה

ידיעות אחרונות במינוי נוצץ: זו העורכת החדשה של 7 ימים

אפרת זמר-ברונפמן, מי שכיהנה כמשנה לעורך יואב ריבק, תחליף אותו בתפקידו ותשמש כעורכת המגזין הפופולרי. באמתחתה יותר מעשור של ניסיון במסגרת הקבוצה, ותואר שני מאוניברסיטת תל אביב. סיגל רגב: "הוכיחה מקצועיות רבה והובילה פרויקטים רבים ומשמעותיים"
מערכת ice |  2
אפרת זמר ברונפמן (צילום יחצ, ויקיפדיה)
קבוצת "ידיעות אחרונות" מודיעה הבוקר (חמישי) על מינויה של אשת התקשורת אפרת זמר-ברונפמן לתפקיד עורכת מוסף "7 ימים" מבית ידיעות אחרונות. בעברה, מילאה זמר-ברונפמן שורת תפקידים בכירים בעיתונות הישראלית, וב-11 השנים האחרונות עובדת ב"ידיעות אחרונות". 
זמר-ברונפמן כיהנה כעורכת בדסק החדשות, ראש דסק חדשות, עורכת מוספים מיוחדים ומשנה לעורך "7 ימים". היא השלימה תואר ראשון באוניברסיטה העברית ותואר שני באוניברסיטת תל אביב. היא מתגוררת בבנימינה, נשואה ואם לשלוש בנות.
 
למרות המלחמה, בהנהלת ידיעות אחרונות ממשיכים בתכניות הקיצוץ ומתכננים לפטר עשרות עובדים עד סוף 2023. עורכת "ידיעות אחרונות", סיגל רגב, בירכה את זמר-ברונפמן לרגל מינויה: "לאורך השנים אפרת זמר הוכיחה מקצועיות רבה והובילה פרויקטים רבים ומשמעותיים בעיתון. אין לי ספק שבעריכתה '7 ימים' ימשיך להיות המגזין המוביל בישראל". 
בישיבה קריטית עם השלכות דרמטיות בין נציגות העובדים להנהלת ידיעות, האחרונה עדכנה כי המהלך לפיטוריהם של כלל העובדים שהיו מועמדים בטרם המלחמה ללכת הביתה יימשך, זאת כחלק מאיחוד המערכות שהושהה ב-7 באוקטובר. יש מי שמעריכים כי בית המשפט יצטרך להכריע בסופו של דבר בסוגיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידיעות מתקדם מדחי אל דחי
    מינוי נוצץ חחחחח 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עורכת שהחריבה את מעריב מאנשי נטע מחריבה את ידיעות
    סגור
  • 1.
    מחריבי מעריב מחריבים את ידיעות
    אוי ואבוי 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עורכת גרועה כמו יואב ריבק. תסגרו את ידיעות חבל על הכסף
    סגור