תקשורת ומדיה

כתב וואלה מתפוצץ על ערוץ 14: "רעל, גועל וחושך. תתביישו!"

באתר האינטרנט של ערוץ 14 לא אהבו את החלטת בג"ץ כי בני זוג מאותו מין כשירים לאמץ ילדים, ונתנו כותרת "בג"ץ נגד המדינה היהודית". עורך וואלה ברנז'ה וכתב הטכנולוגיה הביעו את זעמם ולא חסכו במילים
מערכת ice |  9
ערוץ 14 (צילום מסך)
אתר האינטרנט של ערוץ 14 לא ממש פרגן להחלטת בג"ץ מהיום, לפיה בני זוג מאותו המין כשירים לאמץ ילדים בהתאם לסעיף 3 לחוק אימוץ ילדים. בכותרת שניתנה לידיעה בנושא באתר נכתב: "בג"ץ נגד המדינה היהודית: להט"בים יוכלו לאמץ ילדים בישראל".
כתב הטכנולוגיה של אתר וואלה, ינון בן שושן, זעם על נוסח הכותרת ומיהר לפרסם סטורי באינסטגרם שלו: "היי ערוץ 14, בפעם הבאה שתתקשרו להזמין אותי להתארח אצלכם בתוכנית, מבטיח להזכיר לעצמי (ולכם) את כל הרוע והחושך שאתם מייצגים. תתביישו".
דויד ורטהיים, עורך וואלה ברנז׳ה, ומגיש ברדיו 103, צייץ בטוויטר שלו: "כמה רעל, כמה גועל. הגרסה המכוערת של היהדות בתחפושת של גוף תקשורת. אולי שווה להתחיל לעשות אאוטינג לכל ההומואים ״השמרנים״ שקשורים או תומכים בערוץ הזה. רוצים משחק מלוכלך, יקבלו".
 
ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) צייץ: "כותרת שקשה להאמין שנכתבה על ידי ערוץ תקשורת במדינת ישראל. בשעה שאלפי להט״בים לוחמים בחזית ומחרפים את נפשם למען הגנת המדינה, כדי להגן עליהם ועל הילדים שלהם, אנשי ערוץ 14 ממשיכים בהסתה הפרועה נגד הקהילה הגאה וקובעים שמשפחות להט״ביות הן ״נגד המדינה היהודית״. אין לכם מונופול על היהדות, או על האהבה של הורים לילדיהם. תתנצלו, תסירו את הכתבה הזו לאלתר ותפסיקו לשסות את עם ישראל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    14 צודקים. מדינה יהודית לא יכולה לקבל את החוק.
    ער 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שרוצה לחיות לפי אמונתו הלהטבית, מוסמן לייות באמריקה. תודה.
    סגור
  • מדינת ישראל היא קודם כל דמוקרטיה ומדינה חופשית
    שירה מאגודה ללהטב 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצטערתי לקרוא את תגובתך ששוללת את זכותם של זוג אנשים בני אותו מין לאמץ, ובכך מנציחות את האפליה שהייתה נהוגה כאן. לשמחת זוגות סטרייטים ולהט"ב, אחד הפתרונות האפשריים לקושי להביא ילדים הוא אימוץ. הטענה כי פסיקה זו חותרת תחת יסודותיה היהודיים של מדינת ישראל היא שגויה ולא רלוונטית, משום שמדינת ישראל היא קודם כל דמוקרטיה ומדינה חופשית, שבה נקבע כי לא תהיה אפליה בין דת, גזע ומין, וכי "איש באמונתו יחיה". לכל אזרחי המדינה מגיע כבוד ושוויון זכויות, בין השאר הזכות לאמץ ולגדל ילדים. חוק האימוץ רואה בראש ובראשונה את טובת הילד ואת היכולת לספק לו תא משפחתי יציב, תומך ואוהב. המציאות מלמדת אותנו שתא משפחתי של "אבא ואמא" הוא לצערנו לא ערבון לגידול ילדים מאושרים ולומר כי הורות של זוגות חד מיניים היא נחותה מהורות בתא משפחתי מסורתי הוא הנצחת האפליה. הורים צריכים להעניק לילדים אהבה, תמיכה, ולדאוג לצרכיהם, לא משנה מינם. כל מי שנפגע מלהט״בפוביה - אנחנו פה לסייע בקו הקשב- 2982*
    סגור
  • 6.
    אתר דיקטטורה
    דן 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בוואלה אסור שישמעו דעה אחרת.
    סגור
  • 5.
    מי זה הכתב הזה ?
    שיר 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וואלה בשעמום טוטלי
    סגור
  • 4.
    חחח בערך כמו שחמאס יגמה פגיעה בנשים
    אילן האקדמאי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ופגיעה בזכויות אדם, המטורללים מוואלה
    סגור
  • 3.
    זו טבעה של דמוקרטיה
    ישי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שכל אחד מביע את דעתו וכן גם לערוץ 14, יש זכות להבעת דעה. ת ת ר ג ל ו
    סגור
  • דעתי
    דעתי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשים תכתב במעצר עם דגל גאווה ולשים את השיר ymca בלופים שמע זה רק דעתי
    סגור
  • 2.
    וולה, כמה צבועים אתם (ל"ת)
    שימשים 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    יש עתיד?? וואלה??
    כל הסכסכנים מגיבים 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אתם המסיתים הכי גדולים נגד היהדות ונגד הממשלה לא נשכח ולא נסלח על זה שגזלתם ילדים חרדים בנים ללוחמים שחזרו בתשובה וכן בגץ נגד מדינה יהודית , הממשלה כעת היא יהודית 6שמרנית ועל כן בגץ לוקח מקום בתור מחוקק וממציא חוק שלא היה קיים .. מה הילד אשם , כל מחקר מראה שילד צריך אבא ואמא ולא שני סוטים מעורערים בנפשם ומי שאמר שהם מתגייסים שלא יתגייסו יותר עדיף .. הם אלה שיצאו לקפלן וקראו לסרבנות ולהפלת הדמוקרטיה (ממשלה שנבחרה כחוק)
    סגור