תקשורת ומדיה

אלטון ג'ון מרוגש: זו המחווה של המפיק המפורסם לחטופים

המפיק הבריטי בן ווינסטון שזכה בטקס האמי בפרס הספיישל הטלוויזיוני הטוב ביותר על הופעתו של אלטון ג'ון, ענד את הסיכה הצהובה על חליפתו למען הזדהות עם החטופים הישראליים השבויים בידי חמאס. הדבר הוביל לתגובות קשות ואנטישמיות נגדו ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
טקס האמי ה-75 נערך אתמול (שני) בלילה בתיאטרון הפיקוק בלוס אנג'לס, זאת לאחר שנדחה בחמישה חודשים בגלל שביתות השחקנים והתסריטאים. הזוכה הגדולה הייתה הסדרה ה"יורשים" מבית HBO, שקיבלה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר. בקטגוריית הקומדיות, זכתה "הדוב" בלא פחות משישה פרסים. 
בין היתר, המפיק והבמאי הבריטי-היהודי בן ווינסטון, עלה אמש על במת הטקס על מנת לקבל את הפרס על הפקת המופע המצולם של אלטון ג'ון ששודר בדיסני+. על הבמה המכובדת, עלה ווינסטון כשעל חליפתו הסיכה הצהובה הידועה שמעוררות מודעות בשחרור החטופים משבי החמאס. 
ווינסטון, כבר זכה בעברו ב-12 פרסי אמי והיה מועמד לא פחות מ- 33 פעמים. הוא מחזיק בשיא של הכי הרבה מועמדויות לאמי בכל שנה, כאשר בשנת 2019 הוא קיבל 8 מועמדויות.
במהלך הקריירה שלו הוא ביים כמה מהתוכניות האהובות בטלוויזיה כמו פרק האיחוד של חברים, ספיישל "קרדשיאנס", סרטי דוקו וכן את תוכנית האירוח של ג'יימס קורדן. מאז החלה המלחמה שיתף לא פעם תכנים הקשורים להעלאת מודעות לנושא החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה