תקשורת ומדיה

תקלה אזורית באינטרנט: משרד התקשורת מעדכן את הערים שנפגעו

לאחר דיווחים של תושבים רבים באזור הצפון על בעיות חיבור באינטרנט, משרד הבריאות מוציא הודעה ומעדכן כי בעקבות קרע סיב של חברת HOT באזור טבריה בשל עבודות קבלן, קיימת תקלה ביישובים רבים וביניהם: אפיקים, פוריה, שדמות דבורה, כנרת ועוד
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום shutterstock)
לאור העובדה כי תושבים רבים התלוננו על בעיות בחיבור האינטרנט הביתי של חברת הוט, בוצעה בדיקה בנושא ובה נמצא קרע סיב באזור טבריה שנגרם כתוצאה מעבודות בנייה שנעשו באזור. כמו כן, משרד התקשורת יצא בהודעה בנושא והסביר כי הוא מטפל במצב.
"משרד התקשורת מעדכן כי החל משעות הבוקר קיימת תקלה ברשת האינטרנט של חברת הוט ביישובים אפיקים, גבעת אבני, פוריה, בית זרע, אשדות יעקב, מנחמיה, שדמות דבורה, אלומות, מעגן, כנרת, פוריה וכפר עבודה", נמסר בהודעה. "התקלה התרחשה בשל קרע סיב באזור טבריה שנגרם כתוצאה מעבודות של קבלן עבודה בשטח. מרגע שהתגלה למשרד כי התקלה קיימת נעשה בירור מול הגורמים הרלוונטיים לטובת טיפול מהיר ככל הניתן בתקלה ולרווחת הצרכנים".
 
אין ספק כי בעקבות מלחמת חרבות ברזל תשתיות רבות נפגעו במדינה, בין היתר בתחומי התקשורת. כמו כן, ערים רבות בישראל נערכות למצב בו הן יסבלו מניתוקים ממושכים של חשמל או אינטרנט והן כבר מתדרכות את התושבים לתרחיש. רק לאחרונה ראש עיריית נשר טען כי הוא מתכונן למצב בו תהיה מנותקת מחשמל למשך שבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה