תקשורת ומדיה

אילה חסון מסבכת את עמוס שוקן: תלונה דחופה הוגשה למפכ"ל המשטרה

אחרי שאילה חסון חשפה כי מו"ל "הארץ" בציע לכאורה מעשים מגונים בקטין, השרה לשוויון חברתי, מאי גולן, הגישה תלונה דחופה למפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, נגד שוקן: "פנייה זו הינה באשר לפרשה חמורה ביותר אשר כוללת מעשים פליליים"
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
לפני למעלה משנה, כתב חדשות 12, עומרי מניב, חשף לכאורה סיפור דרמטי במיוחד על איש תקשורת בכיר מאוד שניגש למפקד היאחב"ל והתלונן שנסחט. לאחרונה, אילה חסון חשפה כי מדובר במו"ל "הארץ", עמוס שוקן, שחשוד כי הוא ביצע לכאורה מעשים מגונים בצעיר בבחור צעיר, ולפיכך גם נסחט.
אתמול (שלישי) הסיפור קיבל תפנית דרמטית במיוחד, אחרי שבערוץ 14 חשפו כי השרה לשוויון חברתי, מאי גולן, הגישה תלונה דחופה למפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, נגד עמוס שוקן, אחרי שביצע לכאורה מעשים מגונים באותו צעיר ואף על פי החשדות גם היכה אותו. בתלונה שהגישה גולן נכתב בין היתר כי "פנייה זו הינה באשר לפרשה חמורה ביותר אשר כוללת מעשים פליליים".
 
תגובת מו"ל הארץ עמוס שוקן לחשיפה של ערוץ 14: "כבר הגבתי לאילה חסון וגם לאחרים שכתבו דברים בטוויטר על יסוד מה שאילה כתבה, שמדובר בשקר, וזאת תגובתי גם לכם".
כזכור, חסון נכנסה בשוקן לאחרונה והעלתה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בו היא כתבה: "עמוס שוקן - אנחנו בזמן האג קורעים מסיכות של צביעות וסטנדרטים כפולים. הגיע הזמן לקרוע את המסכה מעליך. שנים שהעיתון שלך מטיף מוסר למדינת ישראל. שנים שהעיתון שלך מנהל הסתה פרועה נגדי, כי אני מסרבת ״להתיישר״. אז שוקן-  כדאי שכולם ידעו ״שהבכיר בתקשורת״ בכתבה של עמרי מניב זה אתה".
"אין בעיה עם הבחירות האישיות שלך, הבעיה היא שבסוף כל מפגש שלך עם הבחור הצעיר היית מכה אותו באכזריות ובועט בו כשהוא שרוע על הרצפה. כך הוא העיד במשטרה. מה זה אומר עליך? מי אתה באמת עמוס שוקן? למה העיתונאים שלך שיודעים הכל מאתגרים אותך? תארו לכם דמות ציבורית אחרת שנוהגת כך- איך עיתונאי הארץ היו מטפלים בו. אז שוקן- קח את הערכים והסטנדרטים המפוקפקים שלך, תפסיק לחלק ציונים שב קצת בבונקר ותתבייש", הוסיפה.
כידוע, עמוס שוקן האשים את גדעון סער לגבי הסרטון המיני והפרשה שנחשפה, אחרי שטען כי "אני עדיין חושב שהוא היה מעורב בזה". סער לא נשאר חייב והגיב: "נעשה ניסיון להכפיש אותי. העלילות הופרכו בבדיקה משטרתית"
כזכור, מניב טען עם חשיפה המקרה כי "החוקרים מאכנים טלפונים ומצליחים עצמאית להתחקות אחרי הסוחט, מגיעים לדירה בבת ים ומוצאים שם בן 19 שעוסק בזנות. הוא מספר לחוקר יגאל קרני: אני מספק זנות לאותו בכיר בעיתון מזה תקופה ארוכה. האיש מתעלל, סדיסט, אז החלטתי לנקום ולסחוט אותו. למה הוא בועט בי כשאני על הרצפה? למה להשפיל?".
לסיום טען העיתונאי: "לחוקרים יש ראיות להגשת כתב אישום, אבל אותו בכיר שגם מבוגר בעשרות שנים מהצעיר בזנות, חושש מאוד מפרסום הסיפור הזה, לא מסתפק בכיבוי המכשירים בזמן אמת, אלא מנצל את קשריו, נפגש עם בכירים בפרקליטות כדי שתיק החקירה ייסגר. התיק נסגר. עוד פרטים הערב בחדשות סוף השבוע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזקת חפות
    שלמה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לשוקן עומדת חזקת חפות
    סגור
  • 2.
    מפתיע מאוד שהפרקליטות סוגרת תיקים למקורביהם.
    דש 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת משפט מושחתת יבוא דינכם.
    סגור
  • 1.
    שוקן
    DL 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשכרא אנשים לא מגיבים כי פוחדים עמוס שוקן? = הזוי ממש!!! מאפיה
    סגור