תקשורת ומדיה

מעיין אדם נשברת בשידור חי: "זה לנצח, לכל החיים"

המגישה טענה בשידור עם חיים אתגר: "רואים את הנרצחים יורדים מהקבוצות כי אחרי 120 יום וואטסאפ זורקת אותך החוצה. אני בהתלבטות אם להיכנס לה לטלפון כי זה מרגיש לי כמו חדירה לפרטיות. זו התלבטות אם לשמר את הדבר הזה או שלא"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
כאשר 136 משפחות בישראל עדיין עוברות את הנורא מכל ועודן מייחלות לסימן חיים ושובם של יקיריהן משבי חמאס, ציינו אמש (שישי), בפתח משדר החדשות המיוחד בקשת 12 את יום המשפחה, באווירה עצובה למדי.
 
מעיין אדם שהגישה לצד חיים אתגר, איבדה את אחותה מפל ז"ל שנרצחה במסיבת נובה ב-7 באוקטובר: "אני לא חוגגת, קיבלתי אתמול הודעה מדוברת סמנכ"לית מטא ישראל. כל המשפחות מקבלות עכשיו הודעה שהוואטסאפים נמחקים. רואים את הנרצחים יורדים מהקבוצות כי אחרי 120 יום וואטסאפ זורקת אותך החוצה. אני בהתלבטות אם להיכנס לה לטלפון כי זה מרגיש לי כמו חדירה לפרטיות. זו התלבטות אם לשמר את הדבר הזה או שלא".
עוד אמרה אדם: "שבעה באוקטובר הוא לנצח, לכל החיים. האמת, אי אפשר לעכל שעדיין 136 חטופים בעזה, יותר משלושים מהם כבר לא בחיים, והיום מציינים את יום המשפחה בזמן שכל כך הרבה משפחות חסרות חלק משמעותי מהפאזל הזה", היא ביקשה מאתגר שימשיך במקומה.
המגיש טען: "הפאזל הזה מורכב, וקשה מתמיד לציין את היום הזה שבימים כתיקונם אנחנו חוגגים אותו באהבה, מצטלמים עם האהובים שלנו. המשפחות בישראל לא שלמות, המשפחות שאיבדו את היקירים שלהן, את האהובות והאהובים שלהן, ומשפחות שלא יודעות מה קורה עם יקיריהן ואהוביהן. כמו שאתם רואים כאן, זה מורכב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשברת
    מעיין אדם 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב לי מאוד קשה שם
    סגור