דעות
סמנכ"ל קריאייטיב שנשבר לו: "מנהלי שיווק, איך גרמתם לי לשנוא אתכם?"
מטבע הדברים הוא העדיף שלא להיחשף, ושמו שמור במערכת אייס. סמנכ"ל קריאייטיב באחד מהמשרדים המובילים בישראל פורק זעם על מנהלי השיווק
מנהלי/מנהלות שיווק יקרים. איך הצלחתם לגרום לי לשנוא אתכם כל כך? איך גרמתם לי לשנוא את התחום שאני כל כך אוהב?
.
-איך זה שתמיד, אבל תמיד אתם תבחרו באופציה הכי פחות חדשנית?
-למה אתם לא מחפשים פריצות דרך?
-למה אתם אומרים לעצמכם עכשיו שאתם כן מחפשים פריצות דרך למרות שבפועל אתם עושים הכל על מנת שפריצות דרך כאלה לעולם לא יקרו?
-למה אתם מפחדים לקחת את הסיכון הקטן ביותר גם אם זה נראה כמו הדבר הכי הגיוני בעולם?
-למה אתם חושבים שלציבור אכפת מהמסרים המשעממים שלכם?
-למה אתם לא מבינים שבידור זה הדבר הראשון שאתם אמורים לחפש בקמפיין?
-למה אתם רוצים לדחוף את הלוגו שלכם לתוך הגרונות של הלקוחות שלכם?
-למה אתם לא מבינים שזה מה שגורם להם לברוח מהמותגים שלכם?
-למה אתם לא ממציאים מוצרים חדשניים באמת?
-למה אתם לא מערבים את משרדי הפרסום שלכם כדי שיחשבו בשבילכם על מוצרים חדשניים באמת?
-למה אתם עכשיו חושבים שזה באמת רעיון נהדר ואתם כבר מרימים את הטלפון רק בשביל לבקש ממשרד הפרסום לחשוב על מוצרים חדשניים מבלי שתסכימו לשלם לו על זה שקל?
-למה אתם לא סומכים על משרד הפרסום שלכם?
-אם אתם מודים שאתם לא סומכים על משרד הפרסום שלכם אז למה הוא עדיין משרד הפרסום שלכם?
-למה אתם חושבים שמשרד הפרסום שלכם צריך לעבוד מסביב לשעון עבורכם?
-למה זה נראה לכם לגיטימי שמשרד פרסום יעבוד עבורכם גם בשישי ובשבת?
-למה אתם חושבים שמשרדי פרסום אמורים לעבוד מהיום להיום? זה מה ששווה המותג שלכם? זו הרמה שאתם מחפשים?
-למה אתם חושבים שאתם קופירייטרים טובים יותר מהקופירייטרים שעובדים עבורכם? (אתם לא)
-למה אתם חושבים שאתם ארט דירקטורים טובים יותר מהארט דירקטורים שעובדים עבורכם? (אתם לא)
-למה אתם מזלזלים בעבודה של משרד הפרסום?
-למה אתם לא מבינים שמשרד הפרסום יעבוד פי 10 יותר קשה עבורכם אם רק הייתם יותר אנושיים. יותר נחמדים ויותר קשובים?
-למה חוסר ההחלטיות שלכם גורם לאנשים לבטל פגישות עם רופאים רק בשביל שהם יספיקו להעמיד את הפתרון לבריף החדש שהרגע העברתם לנו?
-למה אתם חסרי דמיון?
-למה אתם חסרי סגנון?
-למה אתם בכל זאת מצליחים לישון בלילה?
-למה אחד מכם כבר חושב על טור התגובה הציני שהוא עומד לפרסם כתגובה לטור שלי במקום לחשוב על הטענות הקשות ולנסות להתמודד איתם בצורה רצינית?
-למה הכללתי את כל מנהלי ומנהלות השיווק? כי לא הייתה לי ברירה. חלקכם הקטן יחסית (לצערי) עושה עבודה מדהימה. הלוואי והיו עוד כמוכם.
מנהלי/ות שיווק יקרים, נפגעתם? רוצים להגיב? מעוניין לספר את הגרסה שלכם למצב? אייס ישמח לפרסם את דעתכם. פנו אלינו ל-news@ice.co.il.
הכותב הוא סמנכ\"ל קריאייטיב באחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(104):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
60.מיותרים / מיותרותכל כך נכון 05/2020/12הגב לתגובה זו0 0אבל זאת לא אשמתם. חוסר המקצועיות מתחיל מרמת המנכ"ל והסמנכ"ל. מנהלי שיווק הם אנשים שזמנם עבר מזמן בעיקר בעידן השיווק הדיגיטלי - חוסר ההבנה המביך שלהם בתחום הכי חם בשוק הוא תעודת עניות למקצוע חל"ת ואף אחד לא ישים לבסגור
-
59.תגובה רציניתגלי פסטרנק 07/2014/07הגב לתגובה זו0 0נתקלתי בפוסט הזה בדיוק בטיימינג שהדם החתמם לי לאחר שיחת ועידה עם קופי וגרפיקה של המשרד פרסום שלנו, איך זה שתמיד אתם מציגים אבולוציה לא מוצלחת של משהו שכבר נעשה? למה הרעיונות שלכם הופכים לפריצת דרך רק לאחר התכתבות עם הצעה שלנו? -למה אתם אומרים לעצמכם עכשיו שאתם כן מחפשים פריצות דרך למרות שבפועל אתם עושים הכל על מנת שפריצות דרך כאלה לעולם לא יקרו? יותר מכם אנו רוצים בפריצות הדרך, אבל אתם ממרומי נסיונכם והתנשאותכם כל כך דבקים ברעיון הראשוני, אטומים לביקורת ולעיתים גם מתעצלים -למה אתם חושבים שלציבור אכפת מהמסרים המשעממים שלכם? זאת בדיוק הגישה שהובילה אתכם לקריאייטיב העלוב שדורש המון עבודה -למה אתם לא מבינים שבידור זה הדבר הראשון שאתם אמורים לחפש בקמפיין? מבינים, הסחורה שסיפקתם לא בדיוק בידרה אותנו או את הלקוחות -למה אתם רוצים לדחוף את הלוגו שלכם לתוך הגרונות של הלקוחות שלכם? א-ב של פרסום זה להרוויח מיתוג "על הדרך" – את זה אתם כבר צריכים לדעת -למה אתם לא מבינים שזה מה שגורם להם לברוח מהמותגים שלכם? ואם כך מדוע אתם תוקעים את הלוגו שלכם על כל מודעה ניוזלטר באנר האם זה מבריח לקוחות חדשים מכם? -למה אתם לא ממציאים מוצרים חדשניים באמת? המצאנו, הראש הקריאייטיבי לא מצליח לייצר משהו מספק אז אנחנו נאלצים להוריד מהקאץ' בשביל להקל עליכם -למה אתם עכשיו חושבים שזה באמת רעיון נהדר ואתם כבר מרימים את הטלפון רק בשביל לבקש ממשרד הפרסום לחשוב על מוצרים חדשניים מבלי שתסכימו לשלם לו על זה שקל? בסוף אתם תמיד מוצאים דרך להשחיל את החיוב, סומכים עליכם, לא ראיתי משרד פרסום שהתקיים על טוב ליבו לבד. -למה אתם חושבים שמשרד הפרסום שלכם צריך לעבוד מסביב לשעון עבורכם? עבודה פרודוקטיבית ואנשים נכונים בתפקידים הנכונים יובילו את כולנו לסיים את העבודה בטווחי השעות הרצויים -למה זה נראה לכם לגיטימי שמשרד פרסום יעבוד עבורכם גם בשישי ובשבת? כנ"ל -למה אתם חושבים שמשרדי פרסום אמורים לעבוד מהיום להיום? זה מה ששווה המותג שלכם? זו הרמה שאתם מחפשים? לא. אבל אתם מכירים קריאיטיב שנולד כעבור שבוע? תגלגלו משהו ראשוני שנתחיל את הפינג פונג- זה לא צריך לקחת שבוע. -למה אתם חושבים שאתם קופירייטרים טובים יותר מהקופירייטרים שעובדים עבורכם? (אתם לא) האמת שכן. -למה אתם חושבים שאתם ארט דירקטורים טובים יותר מהארט דירקטורים שעובדים עבורכם? (אתם לא) כנ"ל -למה אתם מזלזלים בעבודה של משרד הפרסום? הזלזול הראשוני הוא שלכם, במוצר ובבריף שאנו מעבירים -למה אתם לא מבינים שמשרד הפרסום יעבוד פי 10 יותר קשה עבורכם אם רק הייתם יותר אנושיים. יותר נחמדים ויותר קשובים? מסכימה, קשה תחת הנסיבות. -למה חוסר ההחלטיות שלכם גורם לאנשים לבטל פגישות עם רופאים רק בשביל שהם יספיקו להעמיד את הפתרון לבריף החדש שהרגע העברתם לנו? -למה אתם בכל זאת מצליחים לישון בלילה? גם אנחנו מתבחבשים במחשבות בלילה וגם לנו יש פנקס ליד המיטה, ההרואיות פה מיותרת. -למה אחד מכם כבר חושב על טור התגובה הציני שהוא עומד לפרסם כתגובה לטור שלי במקום לחשוב על הטענות הקשות ולנסות להתמודד איתם בצורה רצינית? כי זה בדיוק מה שאתם צריכים לשמוע בשביל להתמודד עם הבעיות שהעלת בעצמך באופן רציניסגור
-
58.זהו? סיימת? יאללה, לך תפתור איזה בריף... פתאט (ל"ת)מנהל שיווק 07/2014/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
57.10%יודע דבר 07/2014/02הגב לתגובה זו0 010% מהפרסומאים מוציאים שם טוב לענףסגור
-
56.למה אתה אידיוט? אתה בן 12? איפה אתה חי? (ל"ת)נמרוד 07/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
55.ט 07/2014/02הגב לתגובה זו0 0בכיינות לשמה !סגור
-
54.ואף מילה על הלקוח הסופינטע 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0וזו הבעיה, שכולם מחזיקים בשיניים בספינה התובעת שקוראים לה "פרסום" הלקוחות שלכם גדלו זה כבר לא ערוץ 2, הלקוחות שלכם כבר מזמן מזפזפים, משתשמים מחוסם פרסומות, ומסננים שלטי חוצות, הלקוחות שלכם קונים באי- ביי מוצרים זולים יותר וטובים יותר, הלקוחות שלכם עושים לבד מחקרי שוק. הם יודעים שמותגי בית זה אותו הדבר כמו מותג רגיל רק זול יותר. האנשים נהיו חכמים יותר, הם פחות ופחות צריכים אותכם - מנהלי השיווק ומשרדי הפרסום שתאכילו אותם בכפית ותגידו להם מה לחשוב. ואתם מרגישים את זה, אתם מרגשים את זה בכיס גם משרדי הפרסום וגם מנהלי השיווק, ובמקום להכיר שיש פה אתגר חדש אתם שופכים רפש את על השני... כדי שכזה יתפוצץ תוכלו להגיד "אמרנו לכם"סגור
-
53.כל התחום הזה בארץ, כמו עוד רבים אחרים, חובבניאשת קריאייטיב 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0אחרי כמעט 20 שנה במשרדי פרסום אני יכולה להעיד שכל התחום הזה בארץ מבייש את מי שעובד בו- פרסומאים ואנשי שיווק גם יחד. ההתנהלות חובבנית ולא מקצועית, אין אמון בין המשרד ללקוח ואין עבודת צוות. כולם מתוסכלים ועסוקים בכיבוי שריפות ולרוב האנשים אין ממש מושג מה הם עושים. לכן כששואלים אותי אם כדאי להכנס לתחום הזה אני עונה- ממש לא! אלא אם כן בא לכם לאונן ולטחום מים ולקבל על זה משכורת (לא משהו ביחס לכמות השעות) ואולי איזה פרס קטן פעם ב, על קמפיין קריאטיבי מדומה. זה כמובן הכלל שלא מעיד על כולם- יש יוצאי דופן, אבל כל הענף הזה רקוב, וזו האמת.סגור
-
52.הרבה כאלה אבל יש יהלומים בשוקאלף 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0עבדתי עם מנהלי שיווק או מנהלי מותג איומים בדיוק כמתואר כאן. אבל ביניהם, יש לפעמים גם בני אדם אמיתיים, הם אומנם נדירים אבל קיימים בשוק. אגב, אגב מנהלי השיווק מצפים מכם לעבוד בשבת, כי אתם מסכימים לזה ומשקשקים שהתקציב יעבור למקום אחר. הם גם יודעים שאין לבעלי החברה למחוק את החיים האישיים של העובדים במשרד ולגרום להם לעבוד בשבת אז מה איכפת להם. ביצה תרנגולת ובעל המשרד שסופר את הכסף והעמלות שהעבדים שלו בקראטיב ובתקציבאות מקיאים עבורם.סגור
-
51.מילים כדורבנותמנהלת שיווק 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0הכל נכון, לצערי אין לנו ברירה אחרת שמבקשיםן מאיתנו לקחת אחריות על נושא שאנחנו לא באמת מבינים בו אנחנו נוטים להיות זהירים ואוליאפילו שמרניםף אין ספק הטענות כולן צודקות ונכונות הלוואי אני מבטיחה לעצמי לנסות לשנות.סגור
-
50.אף אחד לא רוצה קריאטיב.חנן ג. 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0הלקוח לא רוצה קריאטיב - כי הוא לא רוצה לשלם על שום שנייה שבה לא רואים את הלוגו או צועקים את שם המותג. מנכ"לי משרד הפרסום לא רוצים קריאטיב - כי זה גורם ללקוחות שלהם לרצות לעזוב למשרד שלא עושה קריאטיב. ניהול הלקוח לא רוצה קריאטיב - כי זה עושה להם כאב ראש לריב עם הלקוח. מנהלי הקריאטיב לא רוצים קריאטיב - כי זה גורם להם לריב עם שאר המשרד ואז הקידום שלהם ייפגע. האנשים בבית לא רוצים קריאטיב - כי הם לא רואים פרסומות ומריצים קדימה במקס. רק הקופי והארט רוצים קריאטיב. אבל נראה אותם מתמידים בזה מול כל העולם.סגור
-
49.ומה עם עולם יחסי הציבור? גם לנו נמאסתקציבאית יחסי ציבור 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0אני לא מעולם הפרסום אך מבינה מאוד את הדברים שהוא מעלה כאן. גם תחום יחסי הציבור הוא תחום ללא שעות, ללא יום וללא לילה.. גם כאן, הלקוח חושב שהוא מבין תקשורת (הוא לא), הוא בטוח שכל השקה או דבר חדש שקורה לו למותג ייכנס מחר למינימום המהדורה המרכזית (זה לא) ושכל עיתונאי רק מחכה לדבר על המותג שלו(ממש לא). וכן, גם כאן רוב מנכ"לים (בעיקר מנכ"ליות ובעלות המשרדים) מתנהגות לעובדים כמו לעבדים ובלי שום אנושיות, משלמים סכומים מבישים ובטוחים כי הם משלמים הכי טוב כי הם בית הספר הטוב ביותר עבור תקציבאי מתחיל ומצפים שיביא את היצירתיות והגאוניות כי ככה עושים ביחסי ציבור.. גם הלקוח כמובן חושב שהכל מגיע לו ושרעיונות טובים לא מצריכים אולי חלילה להוציא כסף (כי כסף מוציאים על קמפיינים ורכישת מדיה ולא באירוע יחסי ציבור שאין מה לעשות.. לשם זה הולך). אז אולי כדאי להעלות גם את הנושא הזה לדיון, כי גם לנו נמאס. נמאס לנו להביא תוכניות ארוכות של יחסי ציבור על בריף קטן של עוד איזה מוצר חדש לפטרת בעור או כרטיס חדש לרשת ההלבשה ובסוף לקבל- "אין לנו תקציב". אז דיסגור
-
יחסי ציבור זה רעה חולהגידי טל 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0יחסי הציבור הרסו את האמינות העיתונאית, את התרבות, את התקשורת. ברגע שמכתיבים כתבה לעיתונאי כדי לדחוף לקוחות, ברגע שמשלמים על אייטם בתכנית טלוויזיה כדי לקדם לקוח, והכל בהסתר ובלי גילוי נאות, אי אפשר יותר להאמין לשום דבר.סגור
-
48.תקראו תקראו...שרי סימן טוב 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0את הספר הבא, שיצא לאור לפני למעלה מעשור, ותראו שאין ממש חדש ביחסי קריאטיב-לקוח. אבל יהיה, אנחנו בדרך לשם. http://opus.co.il/product_info.php?manufacturers_id=486&products_id=871סגור
-
47.הבעיה מתחילה ..JACOB 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0ממשרדי הפרסום שחלק מהעובדים במשרדים חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, החל מהתקציבאית ועד לסמנכ"ל קריאייטיב שחושב שהוא מינימום המציא את המילה באזז. משכורות - אין מצב שתקציבאית או סופרויזר יעבדו 220 שעות בחודש וירויחו לפי שעה כמעט כמו עובד מקדונלד (וזאת בלי לזלזל ) שירות - השירות של משרדי הפרסום הוא זוועה! וזאת כי נותנים לתקציבאית עם ניסיון ורמת שירות של נציג בהוט לדבר עם מנהלת שיווק (שברוב המקרים היא רווקה תל אביבית ממורמרת)= בעיה חמורה. קריאייטיביצרתיות - סמנכלי ומנהלי קריאייטיב ברוב המשרדים לא לומדים את הלקוח ולא מכירים לעומק את המוצרים שלו וחושבים שכל קמפיין שראו בחו"ל יכול גם להתקיים במדינת ת"א. מנכלים של משרדי פרסום - רובם 0 באינטליגנציה רגשית ויחסי אנוש הלקוחמנהל השיווק - בד"כ פחדן עם ראש קטן אבל אני לא מאשים אותוה יש להם בוס על הראש שלא מבין מהחיים שלו. אותו מעניינת השורה התחתונה כסף ! לסיכום - צריך לעשות חריש עמוק ביחסי משרד פרסום לקוח מהצד של משרדי הפרסום והעובדים שלהם - חברים הגיע הזמן להקים ועד ולשלם שעות נוספותסגור
-
46.שיווקאריק 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0זה מתיש אתם חושבים שפרסום תחת כל עץ רענן זה טוב אז אני אומר לכם לא אתם מייצרים אנטגוניזם נגד פרסום שלא במקום ולא במידהסגור
-
45.למה?ארט 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0- למה את עף על עצמך? - למה אתה חושב שמשרדי פרסום מלאים באנשים טובים ולא במנהלים רודנים ומנופחי אגו ? - למה החדשנות שלך מתבטאת תמיד בהנצחת סטריאוטיפים? - למה אתה לא נלחם בשביל הצוות שלך? - למה המילה שלך תמיד יותר טובה ממילה של כל אחד בצוות? - למה אתה כזה יס מן? - למה אתה לא מצ׳פר את הצוות שלך? - למה אתה חושב שאתה מבין בעיצוב יותר מהמעצב שלך? - למה אתה צועק על התקציבאית? - למה הפתרון שלך לכל קמפיין זה פרזנטור סוג זין? - למה אתה תמיד מחפש את המכנה המשותף הכי נמוך? - למה רק החארות והלקקנים מתקדמים בתחום הזה? - למה לעזאזל עוד מעסיקים משרדי פרסום? כשתתחילו לחדש, ליצור ולהתנהג כמו בני אדם אולי תהיה לכם את הזכות לבכות! בנתיים תאכלו ת׳תוכי.סגור
-
44.תגובה לבריףהלקוחה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0כפי הנראה וע"פ איכות הכתיבה וחוסר הקריאייטיביות, התשובות בגוף השאלות. כשזה בינוני עד גרוע זה פשוט לא טוב.סגור
-
43.הרבה זמן לא קראתי משהו כ"כ מדויק! (ל"ת)ענת 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
42.ולמה אין אפשרות לפתוח את כל הטוקבקים ברצףאדווה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0משה בנימין,זה בסיסי+יאריך לך את זמן השהייה באתר.סגור
-
כי זה תוכנן על ידי קריאיטיב ולא מהנדס? (ל"ת)oferdesade 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
41.הבעיה היא לא אצל הלקוח אלא אצלךג'ואי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0לרוב השאלות שלך התשובה היא שככל הנראה לא היית מספיק טוב/חד/חכם. לשאר השאלות שלך התשובה היא שאתה צריך לקחת אחריות על ההצלחות והכישלונות של הלקוח שלך.סגור
-
40.כמה מדויק (ל"ת)אלעד 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
39.מנהל השיווק יודע שלא צריך משרד פרסוםאלי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0מנהל שיווק שלוקח משרד פרסום זה כי הוא עצלן או שקיבל שוחד או שהבוס שלו מנחית על הראש שלו פקודות והוא כמו בובה על חוט רוקד בימנו מנהלי השיווק הטובים מבינהם החליטו להביא דרכי פרסום חדשים מעסיקים פרילנסר לכל תחום בעולם הפרסום קריאטיב , חקר שוק , קדם , הפקות , רכש מדיה תתעוררו זה קורה בשוק ורואים תוצאות מדהימות שנותנים למשרד להחליט על מהלכי השיווק מה שמעניין אותו איך הוא מרוויח את ה 50% עמלה או יותר שלו וזה כל ה״ האסטרטגיה השיווקית ״ של המשרדים למינהם שאתם המנהלי שיווק תיזמו תיצרו ותקדמו פתאום תראו שקל לקבל חשיפה עם רעיונות טובים במחירים שפויים כי אין פערים מטורפים בהצלחה חבריםסגור
-
38.למה משרד פרסום נראה כמו נורמנדי??אחד.. 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0כאחד שעובד במאחורי הקלעים (מערכות מידע) של משרד פרסום מוביל אני יכול להגיד שכולם ממש כולם הולכים אחד נגד השני במקום לעבוד כצוות, לא רק קריאייטיב וניהול לקוח, כולם. זה הזמן להסתכל על עצמכם ולשנות דרך. תהיו תחרותיים כלפי חוץ, לא כלפי פנים.סגור
-
37.מבט מהצדהמנקה שולחנות 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0בתור צופה על המתרחש במשרד הפרסום(לא קריאייטיב ולא תקציבאי אנוכי כי אם הגשר) אנשי הקריאייטיב לרוב בינוניים וממורמרים מהסיבה הפשוטה שהם לא מקבלים תמורה כספית על היותם עבדים של המערכת ולרוב עסוקים בלקדם את עצמם לקאן (ולשם) ובלגרום לטראפיק לג'עג'ע שעתיים עם בריף שהם יכולים לסיים בחמש דקות אם רק יטרחו לקרוא אותו... ובואו נודה על האמת, רובכם סתם סטלנים שחושבים שהמציאו את הגלגל כל פעם שהג'ויינט עולה לכם לראש. לפעמים מה שלקוח מבקש זה באמת מה שהוא צריך (לפעמים גם לא אבל היי...) הלקוח מתנהג למשרד כפי שהמשרד מאפשר לו להתייחס אליו, ולרוב המשרד מאפשר לו להתנהג כמו צ'חלה מהרחוב כי מה אכפת למנכ"ל, הוא בכלל בטוסקנה... אז תאשימו את הוד רוממותם אנשי מפתח במשרד הפרסום (החל מהמנכ"לים ועד למנהלי לקוחות וקריאייטיב) ולא את הלקוח. תגרמו ללקוח לכבד אתכם, אל תבקשו כבוד אם אתם לא מכבדים את עצמכם (מצד שני את זה כל בחורה יודעת ועדיין שוכבת עם גברים בשירותים מטונפים של מועדון אז היי...) ולקוח/ה יקר/ה, זה שאת רוצה להגיע הביתה בשלוש לא אומר שאת צריכה לדבר כמו כלבה לזו שנשארת עד 12 בלילה כדי לסגור לך את ההזמנה לבר מצווה של הבן שלך שבעוד חודשיים. נבלות.סגור
-
חחח חזק (ל"ת)תקציבאית 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
36.התשובה לרוב השאלות שלך היאנינג׳ה אמריקאית 2 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0שכלקוח אתה מתמודד עם משרדים שדוחפים לעמדות בכירות אנשים כמוך שמפגינים 0 הבנה בפרסום 0 הבנה בביזנס והגרוע מכל 0 הבנה באיך לעשות דברים אחרת, וזה פשוט מעורר חוסר ביטחון. רק מהשאלות הילדותיות שלך כל לקוח עם קצת שכל צריך ללכת 2 צעדים אחורה בכל מה שקשור באמון במשרדי פרסום או במנהלים המטורללים שלהם. גנדי אמר ׳תהיה השינוי׳ ומה שאתה עושה פה זה להיות הבעיה.סגור
-
35.זה רק עניין של זמן שיהיה קורבן למאבק הלקוחותיגאל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0יום אחד בכנס של הקקטוס או של האפ״י זה יקרה ואז תזכרו שהכתובת היתה על הקיר, אבל לאף אחד זה לא שינה כלום כי העמלות עברו לידי בכירי הענף הצמאים לריכוזיות ולמה להם לשנות שיטה שעובדת כשאפשר פשוט להחליף צוות.סגור
-
34.לא יודעת מה אתה יותר: לא צודק או מגעיל .פרסומאית 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0כנראה שניהם. מצטערת, אני אמורה להיות מהצד שלך אבל אתה פלוץ נפוח ששוכח את העובדה הפשוטה שהפרסום בא לשרת את המוצר, ולא להיפך. אז טיפה צניעות. לא רוצה שישנאו אותי בגלל אנשים כמוךסגור
-
נפוח מעצמו (ל"ת)כנ"ל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.יותר אנושיים. יותר נחמדים ויותר קשוביםמאדאם מדיה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0תקף גם אליכם, זחוחי משרדי הפרסוםסגור
-
32.זה נשמע כמו יללות של בן סבר (ל"ת)הרדאר 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
טל רביב וטל פרלמוטר כתבו את זה יחד (ל"ת)שי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
היי חתיכת זיןטל פרלמוטר 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0חלק א' בקלות אפשר לראות שטל רביב לא כתב את זה וזה לפי שאין שיר גדול ברקע או מחזמר פלוס הוא לא מקריין את זה. חלק ב' אם הייתי מכיר אותי היית יודע שהייתי כותב את זה הרבה יותר מצחיק, עם יותר דאחקות ועלבונות על חשבון ציבור חלש. חלק ג' אתה עדיין חתיכת זין. שאפו.סגור
-
they needed TWO people to write that???? (ל"ת)oferdesade 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לי זה דווקא נשמע אריאלישקר כלשהו 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אבל הם אותו שיט ,שתי ילדות בכייניות.סגור
-
קלאסי נדב פרסמןראובן 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0הוא הכי יהירסגור
-
הכי שחר פילר (ל"ת)הכי שחר פילר 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הכי לא שחר פילר (ל"ת)אחת שיודעת 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לרדארמכ"ם דופלר 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0בינגו !!!סגור
-
ממש (ל"ת)חחח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
31.טקסט ילדותי שלא עושה לנו טובאיש קריאיטיב ותיק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0עם טקסט כזה בנאלי, בכייני וילדותי, לא פלא שלא רצית להיחשף. לקוחות לעד יהיו לקוחות ומה לעשות? קריאייטיב זה לא מה שעושה להם את זה כמו לנו. הם שונים מאיתנו ויש להם מטרות שונות בחיים. זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה. גם בארץ וגם בעולם. לכן, העבודה האמיתית שלנו היא לא רק להביא את הרעיונות פורצי הדרך שאנחנו כל כך אוהבים, אלא לדעת למכור אותם בתבונה, בסבלנות, בבגרות ובאחריות. נראה לי שיש לך עוד הרבה מה ללמוד. כרגע, אתה מוציא אותנו, אנשי הקריאייטיב, רע מאד.סגור
-
30.כי אתם לא באמת פרסומאיםאיש שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0רוב מוחלט של משרדי הפרסום מורכב מחובבנים שסיימו קורס קופי בנמל וחושבים שהם לפחות גדעון עמיחי או תרצה גרנות. החובבנים מלאי האגו האלו נקלטים למשרדים בבעלותם של סוחרי סוסים שחושבים שהם יכולים למכור כל שקר ללקוח. צוות משרד הפרסום ממורמר כבירת מחדל ומהר מאוד החובבן לומד שהוא נפש יצירתית בעולם של לקוחות טיפשים שבוחרים לזרוק הצלחה בטוחה לפח כי הם חסרי דמיון. תתבגרו כבר! הבעיה היא שאנחנו לא חיים במד מן או בעולם של 10 מותגים ואם אתם רוצים שהלקוח ייקח רעיון תעבדו לא רק על קופי והמחשה אלא גם על יתרון תחרותיסגור
-
29.למה אתה חושב ...חבקוק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0שמישהו בכלל צריך את כל הפרסום הזה ? שצריך להמשיך לטפח ולנפח את תרבות הצריכה שמובילה את האנושות לפשיטת רגל ? אולי הגיע הזמן שבמקום לפרסם ולקדם מוצרים שאנשים לא צריכים רק כדי למלא כיסים של אנשים שכל עניינם הוא למצוץ את הכל לטובתם ... אולי הגיע הזמן שנפרסם ערכים חדשים ... לטובת הציבור ? לטובת כולנו ?סגור
-
28.מעולה מעולהמעולה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0קברניטי עולם הפרסום והשיווק בשלוש תגובות שמופיעות כאן פרשו לפניכם את רוב הרעות החולות של הענף הרעוע שנקרא עולם השיווק והפרסום הישראלי. מודל העבודה גבירותיי ורבותיי חייב להשתנות ויפה שעה אחת קודם. חוסר האמון בין מקבלי השירותים לנותני השירותים הוא כה עמוק ויסודי עד שלא נותר אלא להכריז על פירוק ומיסוד מחדש של מודל התגמול בשוק הזה. פרסומאים- תתחילו להתייחס לעצמכם כאל נותני שירותים מקצועיים והתנהגו בהתאם. תנו שירות ראוי ומקצועי וההכרה בוא תבוא. מנהלי שיווק יקרים - גדלו ביצים. ערבו את המנכ"לים שלכם והסבירו להם שהמודל הולך להשתנות. משרדי הפרסום יתוגמלו כמו משרדי עורכי דין ורואי החשבון. זה יעלה בהתחלה יותר אבל בהמשך הדרך זה ישתלם לכולם. בסוף הקופות הרושמות הן המדד. שנותני השירותים יתוגמלו כמוכם גם על הצלחות בקופה הם יהיו יצירתיים. לא תהיה להם ברירה. תעשו טובה לכולם ועשו את הצעד המתבקש.סגור
-
27.ענף הפרסום בארץ מבין שהענף גמורפיליפ 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0מחכה ליום הזה שלקוחות יקימו מיני משרדים בתוכם. שרותי פלנינג יקבלו מפרילנס מקצוענים וכל השאר יעשה אין האוס. בעידן של היום שלכולם יש גישה למידע למאגרים וכו' אין שום יתרון למשרד פרסום.. גם לא הפקתיסגור
-
זה כבר נעשה היום בארץ בכל מיני חברות (ל"ת)דנה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מסכים עם כל מילה!בוב הבנאי האמיתי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0זה יתחיל מדיגיטל וימשיך לסטודיו מלא תחת מנהל השיווק.סגור
-
סטודיו אין האוסמנהל סטודיו 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0אשמח לראות את התוצרים והעלויות על כל טעויות הדפוס לאותו מנהל שווק מבריק שיחליט לקחת סטודיו תחתיו. חיים בסרט ערסגור
-
אמרו את זה גם לפני 30 שנה כשהומצא המחשבממש לא נכון 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אבל עדיין עדיף לקבל בחינם את השירות ממשרדי הפרסום ולא להעסיק עובדים ולחזק מערכת ייצור/עיצוב/ניהולסגור
-
26.עוד פוץ נפוחבוב הבנאי האמיתי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0מה חדש? שוב "סמנכ"ל הקריאייטיב" מנסה להצדיק את קיומו במקום להודות בעובדה שכל היום הוא מחזיק את הזין ביד! הלקוחות היום הרבה יותר מקצועיים מהעובדים במשרד הפרסום. התחלופה המהירה וההתפשרות על כוח אדם זול וזמני מוריד את הרמה, גם במשרדי הפרסום הגדולים.סגור
-
25.משרדי פרסום רק יודעיםיניב 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0להכניס מעטפת נוצצת ומצגות בומבסטיות לתוך רעיון בינוניסגור
-
24.אנשים כמוך הם הבעיה.מנהל שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0שנייה לצאת מהבועה הקטנה של משרד הפרסום ולהבין שהעולם גדול יותר, ויש בו גם השלכות. אם קצת היית מנסה להבין את זה לא היית כל כך ממורמרסגור
-
23.סמנכל יקר- אם היית רואה את "פריצות הדרך"....מנהל שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0ששלחו לי היית מבין... תסתכל במראה לפני שמאשים. פשוט לירוק לבאר שממנה אתה שותה.סגור
-
22.בתור אחד שיודע - כל מילה נכונה ! (ל"ת)אבי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
21.הבעיה של משרדי הפרסום היא שכר עלובאחד שהיה שם 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אתם מביאים תקציבאים לפי משקל כשהחלום הרטוב של כל אחד מהם הוא לצבור מעט נסיון ולעזוב. במקומות אחרים בעולם תקציביאי זה אשכרה מקצוע ולא עניין זמני.סגור
-
20.הוא "פחדן" ו"מדבר בעילום שם" כיאחד 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אתם גם חבורה של נקמנים עלוביםסגור
-
19.אתה פחדן לפחות תזדהעמוס 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0או שאתה מעדיף להמשיך ולהרוויח את המשכורת המנופחת שלך שאיננה קשורה כלל לתוצאות. אתה ושכמותך מחפשים פרסים ופרסום. זו הסיבה שאני כלקוח ממזמן הפסקתי לעבוד מול משרדי פרסום. אגב הקריאיטיב הטוב ביותר והאפקטיבי ביותר שקיבלתי בחיי היה מבמאי חמוד ותותח בסטודיו קטן בדרום תל אביב. על מנת לא לחטוא כמוך ולא לפגוע בפרנסה של אנשים עובדים, אשמור את השמות חסוייםסגור
-
בשביל מה?ראובן 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0בשביל מה אתה רוצה שהוא יזדהה? בשביל שתוכל לשנוא אותו באופן אישי? בשביל שתחבל לו בקריירה בעתיד? אתה איש קטן ונקמן!סגור
-
18.כמה כעס...מכון שכטר 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0https://www.youtube.com/watch?v=AvzFUkEpyGQסגור
-
17.למה כל אנשי הפרסום מתעניינים בפרסים ושכחו שישהוא צודק אבל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0גם לקוח קצה בסוף הבריף? מנהלי השיווק מזמן חושבים שהם מבינים יותר מאנשי הפרסום איתם הם נפגשים ולצערי לא מעט זה אף נכון. אני אישית עזבתי את עולם הפרסום אחרי לא מעט שנים כי נמאס לי שכל חברי ומנהלי רק התעניינו באיך אפשר להביא איזה גוסט מטופש שיקח אותם לקאן גם אם זה יפגע בקמפיינים אחרים של אותו מותג. קידום אישי זה לא מילה גסה אבל כשזה הפך למהות הכל אני כבר לא מצאתי את עצמי שם.סגור
-
16.תשובה להכללקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0בלי צניות אבל על הרבה פרגמטיות -איך זה שתמיד, אבל תמיד אתם תבחרו באופציה הכי פחות חדשנית? – כי מנהלי שיווק לא מרגישים מספיק בטוחים ללכת על חדשנות כי לרוב משרד הפרסום ממציא "חדשנויות" בצורה אקראית על סמך דעותיו האישיות ולא על נתונים אמיתיים ומסודרים. -למה אתם לא מחפשים פריצות דרך? מחפשים כל הזמן, אבל פריצת דרך יכולה לבוא מכיוונים רבים ולא רק מפרסום (המחרה, ערוצי הפצה וכו') -למה אתם אומרים לעצמכם עכשיו שאתם כן מחפשים פריצות דרך למרות שבפועל אתם עושים הכל על מנת שפריצות דרך כאלה לעולם לא יקרו? כי החלום של כל לקוח זה משרד פרסום שאשכרה עובד בללמוד טרנדים והתנהגיות צרכנים ולא רק מציע דברים אקראיים בהתאם למה שבקופי או הקריאייטיב ראה היום ב9GAG -למה אתם מפחדים לקחת את הסיכון הקטן ביותר גם אם זה נראה כמו הדבר הכי הגיוני בעולם? כי כשאתה אחראי לכסף ולהכנסות אתה לא רוצה רק היגיון, אלא גם נתונים והוכחה שההצעה על השולחן מבוססת לא רק על דעות אלא גם על עובדות. -למה אתם חושבים שלציבור אכפת מהמסרים המשעממים שלכם? כי המכירות לא משקרות. אבל לשקר על דברים כמו מודעות או העדפה, אבל מכירות אי אפשר לזייף. -למה אתם לא מבינים שבידור זה הדבר הראשון שאתם אמורים לחפש בקמפיין? כי זה פשוט לא נכון. תוכן זה הדבר הראשון שצריך לחפש במותג באופן כללי ובקמפיין באופן נקודתי. עובדה שP&G לא מייצרים בידור, אבל הם שולטים בשוק מוצרי היופי והטיפוח. -למה אתם רוצים לדחוף את הלוגו שלכם לתוך הגרונות של הלקוחות שלכם? כי התחרות היא עצומה ומותגים פרטיים סטייל "מגה" גונבים מכירות, אז יש בחירה אסטרטגית לעבוד בשיטת "מותג" מול "לא מותג" -למה אתם לא מבינים שזה מה שגורם להם לברוח מהמותגים שלכם? כי המכירות לא משקרות -למה אתם לא ממציאים מוצרים חדשניים באמת? כי למנהלי שיווק אין שום קשר לפיתוח מוצרים חדשים – פיתוח מוצר זה R&D שמורכב לרוב מאנשים טכניים עם קישורים חברתיים נמוכים ובעלי יכולת נמוכה להבין תובנות צרכניות. -למה אתם לא מערבים את משרדי הפרסום שלכם כדי שיחשבו בשבילכם על מוצרים חדשניים באמת? כי משרדי פירסום לא מבינים תהליך שפיתוח מוצר שכולל בתוכם אלמנטים כמו עלות ייצור, רווח גולמי, עליות הפצה, דרישות טכניות ועוד. לייצר מוצר חדשני זה לא רק מצגת יפה עם רעיון. -למה אתם עכשיו חושבים שזה באמת רעיון נהדר ואתם כבר מרימים את הטלפון רק בשביל לבקש ממשרד הפרסום לחשוב על מוצרים חדשניים מבלי שתסכימו לשלם לו על זה שקל? כי כשמשרד בוחר לעבור במודל של ריטיינר ולקבל כסף כל חודש אנחנו מצפים לראות תמורה גם בחודשים שאין קמפיין. -למה אתם לא סומכים על משרד הפרסום שלכם? כי לרוב ההמלצות שלכם מבוססות על דעות פרטיות שלא תמיד משקפות את המצב בשוק או את ערכי המותג. מיותר לספור כמה פעמים הוצגו רעיונות שהיו חביבים, אך לא היה להם שוק קשר לערכי המותג או לפירמידה שלו. בנוסף משרדים ממחזרים רעיונות ומציגים רעיונות שנפסלו ע"י לקוחות אחרים. הגישה של "בוא נציע לבמבה את הרעיון שבנק הפועלים פסלו שרף את האמון במשרדי פירסום -אם אתם מודים שאתם לא סומכים על משרד הפרסום שלכם אז למה הוא עדיין משרד הפרסום שלכם? כי מכרז זה ביזבוז עצום של זמן וכסף ולרוב משרד הפרסום טוב רק בשביל ביצוע. -למה אתם חושבים שמשרד הפרסום שלכם צריך לעבוד מסביב לשעון עבורכם? זאת בחירה שלכם ולא שלנו. לרוב המותגים יש את אותם אבני הדרך כל שנה מבחינת פירסום (השקת מוצר דגל, קמפיין אמהות, קמפיין כללי וכו') אם הייתם משקיעים זמן בללמוד את המותג הייתם יכולים לתכנן את הזמן יותר טוב. וחוץ הזה כמה פעמים קופי מתבטלים כל היום ומתחילים לעבוד רק ב-4? -למה זה נראה לכם לגיטימי שמשרד פרסום יעבוד עבורכם גם בשישי ובשבת? זאת החלטה של מנהלי משרד הפרסום ולא שלנו. יש בזה צורך בעיקר בגלל חוסר הסדר בעבודת הפרסום. -למה אתם חושבים שמשרדי פרסום אמורים לעבוד מהיום להיום? זה מה ששווה המותג שלכם? זו הרמה שאתם מחפשים? כי אתם בוחרים לא לחשוב מראש. כלקוח מבקש יוזמות הוא לא מבקש רעיונות מגניבים שלא קשורים לשוק הישראלי, למותג או לתקציב. כשאין חשיבה מראש על רעיונות ראליים ורלוונטיים אז עובדים מהיום להיום. -למה אתם חושבים שאתם קופירייטרים טובים יותר מהקופירייטרים שעובדים עבורכם? (אתם לא) כי משרדי פירסום מגייסים קופי חסרי נסיון או יכולות במשכורות רעב, אף על פי שתקציב הפרסום יכול להרשות משכורות גבוהות יותר – תחשבו אצלכם בבית אין המשרד שלכם בוחר לחלק את הכסף. -למה אתם חושבים שאתם ארט דירקטורים טובים יותר מהארט דירקטורים שעובדים עבורכם? (אתם לא) כנ"ל -למה אתם מזלזלים בעבודה של משרד הפרסום? כי היא לרוב תוצאה של המון שעות על דברים לא רלוונטיים שנעשים בגלל חוסר הבנה של הלקוח. -למה אתם לא מבינים שמשרד הפרסום יעבוד פי 10 יותר קשה עבורכם אם רק הייתם יותר אנושיים. יותר נחמדים ויותר קשובים? תפסיקו להוציא אותנו מפגרים בישיבות הנהלה כשאתם מנסים למכור רעיונות ממוחזרים שלא קשורים למציאות, אז אולי נהיה יותר נחמדים. -למה חוסר ההחלטיות שלכם גורם לאנשים לבטל פגישות עם רופאים רק בשביל שהם יספיקו להעמיד את הפתרון לבריף החדש שהרגע העברתם לנו? כי אתם אף פעם לא מציגים גיבוי של נתונים לרעיונות שלכם. אם הרעיון שלכם מבוסס על דעה פרטית, אז צפו שגם המנכ"ל ירצה שינוים על סמך דעתו האישית. -למה אתם חסרי דמיון? כי אנחנו אחראיים להמן כסף ובסוף היום אם לא נציג ROI טוב יפטרו אותנו -למה אתם חסרי סגנון? למה אתם רקדנים גרועים? -למה אתם בכל זאת מצליחים לישון בלילה? כי קל לישון אחרי שזיינו אותך בישיבה תקציבית או ישיבת יעדים רבעוניים. -למה אחד מכם כבר חושב על טור התגובה הציני שהוא עומד לפרסם כתגובה לטור שלי במקום לחשוב על הטענות הקשות ולנסות להתמודד איתם בצורה רצינית? כי לפני שאתה מאשים תפנים שלהיום פרסומאי זה לא אותו דבר כמו להיום ילד עם הפרעת קשב שזורק רעיונות. גם פרסום צריך להיות שיטתי, מבוסס נתונים ובעל מדדים ברורים. סגור
-
טרחן מטומטם וסחי (ל"ת)מ 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אלוהים ישמורלקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אתה עושה לנו שם רע. סתום את פיך.סגור
-
זאת לא עבודתי לעסוק בתדמית של לקוחות בישראללקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אם אתה מרגיש שהכתבה היא הוגנת אז אתה כנראה עוד מנהל מותג זוטר שזורק כסף לפח ומחייך כאתה מקבל דו"ח קמפיין שמלא במחמאות עצמיות סטייל "הגענו ליעדים ואף עקפנו אותם". או כשהקמפיין היה כישלון אז המשרד טוען שהוא "העלה את המודעות" ולא מבין למה אתה כועס, אף על פי שבבריף ציינת שלמותג יש מודעות בלתי נעזרת מעולה ושהבעיה היא בהעדפה.סגור
-
פרסומאיפרסומאי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אנשים כמוך הם הסיבה שהענף שלנו נראה כמו שהוא נראה. אנשים כמוך הם הסיבה שמשרדי פרסום שונאים את רוב הלקוחות שלהם. "משרד הפרסום טוב רק בשביל ביצוע" איכס. אתה מגעיל! סגור
-
אם אתה מצטט אז בבקשה את כל המשפטלקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0"לרוב משרד הפרסום טוב רק בשביל ביצוע" - וזאת לצערי האמת. כמה משרדים יש היום שלומדים מותג לפני שהם מציעים לו רעיונות? פרסום זה מקצוע, והסיבה שענף הפרסום נראה ככה זה כי המנכ"לים של משרדי פרסום מגייסים חובבנים בשקל במקום לשלם למקצוענים.סגור
-
טרחן משעמם (ל"ת)אנונימי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הרבה מהדברים שטענת הגיונייםקופייטרית 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אבל פה הבעיה, אתם רק הגיון הגיון מספרים נתונים. איפה הרוח, ההשראה, הדימיון? בשביל מה יש משרד פרסום אם לא בשביל לתת את הפאן, הקלילות, ההומור והסיפור למותג? במקום להלחם בזה, צריך לגדל זוג ביצים וליהנות מזה. ואז תראה איך לא רק המכירות מוכיחות, אתם תהיו קוקה קולה הבאים!סגור
-
התגובה שלך ממחישה את הבעיהלקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 01) צריך לא רק רוח והשראה, אלא גם לבדוק אם לא עשו כבר את הרעיון שאתם מציעים, או לבדוק אם הוא בכלל רלוונטי לאופי המותג או למצב בשוק 2) משרד פרסום קיים כדי להעביר מסרים. פאן, קלילות והומור זה תכונות אישיות שלך שאת מנסה ללביש על מותג שאולי כלל לא זקוק לזה. ובכנות מתי פעם אחרונה בדקת תהליך רכישה של מוצר (מה עובר לצרכן בראש) לפני שהבאת לו רעיון?סגור
-
אה... בוא נחשוב לפני שנגיב? תודה.קופירייטרית 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0מן הסתם שלא למחזר רעיונות, זה בכלל לא סותר את התגובה שלי :) אגב, התכוונתי למסר שעטוף בצורות האלו, תפסיקו להיות מקובעים ומשעממים. ממש אנשי ריבוע. לכו לעשות מסאג', תעשו סקס, טיול באוויר צח. תשתחררו! בתור קופירייטרית, אני רגילה שהלקוח כותב בקשה לא ברורה, כללית מדי ובעצם אומרים "תעשו משהו שאומר שאנחנו זולים, טובים ותגדילו הכל!" וואו, ממש חופש עשייה. אז כן, אם רק חרוזים ובדיחות קקטוס זה מה שאתם רוצים, זה מה שתקבלו. אם הייתם יודעים כמה רעיונות מדליקים, מיוחדים שיעשו משהו לציבור ולא יגמרו להם לחלוף על פני הפרסומת יש לנו, הייתם סותמים את הפיות. (אני אגב לא מכלילה, בטוחה שיש ויש, הכל בפרספקטיבה, זהו ביי)סגור
-
רק מנהל שיווק יקרא את כל זהנו באמת 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0בגלל זה אתה צריך משרד פרסום - שיכתוב בשבילך את כל החרא שלך בצורה שיווקית ועניינית.סגור
-
כן...אבללקוח 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0אם לא תקרא ותבין את כל החרא שכתבתי הכתיבה השיווקית שלך לא שווה שקל כי המתחרה שלי שמעסיק משרד פרסום שאשכרה מבין את המותג והמוצר ידע לכתוב טקסט שיווקי שיחשוף את כל החובבניות של עבודתך ויפגע במותג שאני אחראי עליו בסוף היום.סגור
-
אפשר היה לוותר על כל הטיקבוקמנהל שיווק 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0כי מקריאה של התגובות (כנראה מאנשים שעובדים במשרדי פרסום) אפשר להבין לבד את התשובה לכל השאלות שהועלו בטור. אנשי פרסום, ובמיוחד קריאייטיב, בטוחים שמזרח זה למטה. רובם (כי אף אחד כאן כמובן לא מכליל, כן?) מתנשאים, יהירים ובטוחים שמטרת הקמפיין היא לעשות משהו מגניב שהם יוכלו להשוויץ לחבר'ה, לקבל כמה לייקים על פרסום הקמפפין במזבלה ואולי אפילו לנסוע לקאן. את מנהלי השיווק זה לא כל כך מעניין אם הקופי שלהם ישוויץ בקמפיין או לא. לא מעט ממנהלי השיווק עבדו במשרדי פרסום (כולל אותי), אנחנו מכירים אותם, אנחנו מכירים את האנשים, אנחנו מכירים את שיטות העבודה ובוודאי שאנחנו מכירים את השיח על הלקוח (מנהל שיווק וגם המותג עצמו), מאחורי הגב כמובן, כאילו הוא גננת שהורס את החגיגה הקריאייטיבית המטורפת. כאנשי פרסום, ואנשים שאמורים להבין מה זה למכור מוצר ולמלא צרכים של לקוחות, התפיסה שלכם לגבי תפקידו של הלקוח ורמת השירות שהוא אמור לקבל שגויה. עצם הטענות שלכם כלפי מנהלי השיווק ממחיש כמה אתם צריכים מנהלי שיווק שיחזיקו ברסן וינווטו (למרות כל המהמורות שמשרד הפרסום יוצר, חלקן במכוון).סגור
-
15.סמנכ"ל קריאטיב נגד מנהל שיווקאני 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0למה? למה? למה? ממש כמו משל השניצל של יאיר לפיד כולנו תרנגולות בתוך כלוב שפעם היה בו זהב והיום הוא נלקח לטובת הבוסים, אולי כדאי להפנות את השאלות האלו אליהםסגור
-
14.מדהים כמה שזה נכון אבל...ברוריה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0גם משרדי הפרסום והצוות המנהלתי שלהם הם חבורה של צבועים שמוכנים לגרום לעובד לא ללכת להלוויה של אחותו ורק בתנאי שהבריף המאוד עלוב או העיצוב לדף של היום הולדת של העובדת מספר 334567 יצא לפועל בצורה הכי רדודה ומשעמעת ורק כי היה קשה לתקציבאית להוציא את הלשון מהתחת של הלקוח ולהסתכל על המסכן שעובד 12 שעות ביום עם משכורת של קופאי בסופר.סגור
-
כי המשכורת של התקציבאית "כל כך גבוהה" (ל"ת)מיכל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.אני 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0מסכים עם כל מילה ואני הייתי מפנה את השאלה למה? לבוסים שלך שמקבלים המון כסף ולא מעמידים את הלקוחות במקום!סגור
-
12.פייי כמה מרמרה תהיה עכשיוחומי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0גם שיווק גם לקוחות כולם בוכים בוכים צועקים צועקים שמישהו יביא לי פופקורנושסגור
-
11.ממנהלי קריאטיבקופירייטרית שנמאס לה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0למה אתם תמיד מתעמרים בנו? למה אתם תמיד חושבים שהמצאתם את הגלגל? למה אתם לוקחים קרדיט? למה אתם הולכים ב 4 הבייתה ונותנים לנו - אלה שמשלמים להם במקרה הטוב שליש מכם, להישאר עד השעות הקטנות בשביל מודעת פייסבוק? למה אתם לא מלמדים אלא רק כועסים? למה אתם חושבים שאתם יותר טובים מאמא תרזה? בקיצור, לך תישן על האף מנהל קריאטיב חוצפן. לפני שאתה יוצא על מנהלי שיווק תעשה בדק בית ותראה איך אתה (!!!) מתנהג לעובדים שלך.סגור
-
10.אנשי פרסום קטניםמנהל שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0תודה רבה לך שאתה מוכיח שוב כמה שאנשי הפרסום בארץ לא מבינים דבר ולמה התעשייה הזאת קורסת. מה לעשות שקורס קופי של חודשיים בנמל עוד לא עושה אותך גאון אסטרטגי ואתם לא מבינים שקמפיין פרסומי זה חלק קטן מהדבר שקוראים לו אסטרטגיה שיווקית של חברה או מוצר. אתם סך הכל קבלני ביצוע של הליך קד"מ - וכדי שתבינו את זה.סגור
-
אנשי שיווק "גדולים"!!! 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0קבלני ביצוע של קד"מ?- לא זה מקצוע אחר. יש פרסום ויש קד"מ. לימודי קופי בשביל להיות גאון אסטרטגי?- לא, אתה שוב מתבלבל, יש פלנר ויש קופי. בקיצור, תודה רבה לך שאתה מוכיח שוב כמה שאתם לא מבינים דבר וחצי דבר בפרסום ובעבודה שאנחנו עושים. זו הסיבה לזלזול שלכם, לשעות המטורפות שלנו ולהיותו של הפרסום בארץ בינוני מינוס.סגור
-
וכדאי* (ל"ת)קופירייטרית 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
וכדאי* (ל"ת)קופירייטרית 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אנחנו קטנים? תלמד עברית קודם (כדי?) (ל"ת)אדי 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.תגובה לסמנכ"ל הקריאיטב שנמאס לומנהלת שיווק שנמאס לה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0איך זה שתמיד, אבל תמיד אתם תציעו אופציות מיושנות? איך זה שתמיד כל מצגת קריאיטיב שלכם נראית כאילו היא נעשתה ברגע האחרון? (כי כנראה היא באמת נעשתה ברגע האחרון) למה לא מגייסים אצלכם עוד כח אדם, ולא – לא כח אדם זול אלא אנשים שבאמת יודעים את העבודה. למה אתם מעסיקים עובדים ממורמרים שחושבים רק איך ללכת הביתה בסוף היום כי גם ככה לא משלמים להם מספיק? – וככה זה נראה למה כל כח האדם הטוב שלכם עובר לצד של הלקוח? / או לפרילאנס? למה הצוות שמלווה אותנו מתחלף כל שני וחמישי? למה תמיד אתם חושבים על הדאחקה ומשחק המילים ולא על פתרונות יצירתיים באמת לבריפים שקיבלתם? למה אתם אף פעם לא חושבים איזה נזק תדמיתי אתם יכולים לעשות למותג? למה אתם לא מציעים רעיונות בלי שמבקשים מכם? למה התקציבאיות שלכם תמיד נותנות דד ליינים שאתם לא עומדים בהם? למה זה נראה לכם לגיטימי לא להודיע שהבריף מתעכב או לחילופין - להתקשר למנהלת השיווק באמצע הלילה להגיד לה שהבריף מתעכב? למה אתם לא מעסיקים אנשים מספיק מקצוענים – בעצם, זה ברור – כי הם ידרשו יותר כסף. למה אתם חושבים שאתם מכירים את המותג יותר טוב ממנהל השיווק שעובד בו כבר כמה שנים? למה אתם מתעקשים להתווכח על כל דבר? למה אתם חסרי דמיון? למה אתם חסרי סגנון? למה אתם חסרי ייחודיות? למה אתם מרוויחים מהמדיה ולא מהקריאיטיב שאתם עושים? כל המודל העסקי הזה הוא הבעיה הגדולה למה אתם חושבים שאנחנו נגדכם? -למה הכללתי את כל משרדי הפרסום? כי לא הייתה לי ברירה. חלקכם הקטן יחסית (לצערי) עושה עבודה מדהימה. הלוואי והיו עוד כמוכם.סגור
-
אוי נעלבת?סבתא 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0איזו תגובה מתוחכמת! וואוו כבר יכולת לרשום: "די! אתה! אותך לאמא" ולגמור עם זהסגור
-
את גדולה (ל"ת)טל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מנהלת שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0הייתי מוסיפה לזה... למה אתם לא מבינים ששיווק בלי מכירות לא יכול לעבוד! ושבסוף צריך למכור את המוצר ולא רק לזכות בפסטיבל קאן????סגור
-
8.תשובות תשובותמנהל שיווק 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0האמת, אתה שואל שאלות מאוד נכונות וכל מנהל שיווק צריך לעצור רגע ולשאול את עצמו את השאלות הללו. אך, באותה מידה צריך לשאול את משרדי הפרסום כמה באמת ערך מוסף אתם מביאים? מתי יצאתם מהגימיק המגניב, למדתם לעומק את המוצר והצרכנים ובאמת הבאתם תובנה? למה אתם מוכנים לפתוח רגליים כמו בחורה שעוסקת במקצוע העתיק בעולם ולא להילחם על האמת שלכם, גם במחיר של אובדן קמפיין/לקוח? האמת היא שאנחנו עם שמסתפק בבינוניות ולא אוהב לרדת לעומקם של דברים באמת, הכל חפיף ופועל יוצא של זה משליך על השאללות שהעלית (כמו גם על הכלכלה, הספורט והתרבות שלנו). מתי זה ייפתר? כשמנהלי שיווק יהיו מוכנים לשלם על קראייטיב כשנבין שבכל מקצוע יש מקצוענים ויש חובבנים ועל מקצוענות צריך לשלם כנעבור לעבוד בתוכניות שנתיות אמיתיות כשמשרדי פרסום יהיו מקצוענים, יבינו את הלקוח ששלהם ואת הצרכנים שלו ולא יחפפו כשמשרדי הפרסום יתנהגו לעובדים שלהם כמו שצריך כשמנהלי משרדי הפרסום יעיזו לעמוד מול לקוח. בקיצור, חכה למשיח או תעשה רה-לוקיישןסגור
-
7.תגובה לסמנכ"ל הקריאיטב שנמאס לומנהלת שיווק שנמאס לה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0איך זה שתמיד, אבל תמיד אתם תציעו אופציות מיושנות? איך זה שתמיד כל מצגת קריאיטיב שלכם נראית כאילו היא נעשתה ברגע האחרון? (כי כנראה היא באמת נעשתה ברגע האחרון) למה לא מגייסים אצלכם עוד כח אדם, ולא – לא כח אדם זול אלא אנשים שבאמת יודעים את העבודה. למה אתם מעסיקים עובדים ממורמרים שחושבים רק איך ללכת הביתה בסוף היום כי גם ככה לא משלמים להם מספיק? – וככה זה נראה למה כל כח האדם הטוב שלכם עובר לצד של הלקוח? / או לפרילאנס? למה הצוות שמלווה אותנו מתחלף כל שני וחמישי? למה תמיד אתם חושבים על הדאחקה ומשחק המילים ולא על פתרונות יצירתיים באמת לבריפים שקיבלתם? למה אתם אף פעם לא חושבים איזה נזק תדמיתי אתם יכולים לעשות למותג? למה אתם לא מציעים רעיונות בלי שמבקשים מכם? למה התקציבאיות שלכם תמיד נותנות דד ליינים שאתם לא עומדים בהם? למה זה נראה לכם לגיטימי לא להודיע שהבריף מתעכב או לחילופין - להתקשר למנהלת השיווק באמצע הלילה להגיד לה שהבריף מתעכב? למה אתם לא מעסיקים אנשים מספיק מקצוענים – בעצם, זה ברור – כי הם ידרשו יותר כסף. למה אתם חושבים שאתם מכירים את המותג יותר טוב ממנהל השיווק שעובד בו כבר כמה שנים? למה אתם מתעקשים להתווכח על כל דבר? למה אתם חסרי דמיון? למה אתם חסרי סגנון? למה אתם חסרי ייחודיות? למה אתם מרוויחים מהמדיה ולא מהקריאיטיב שאתם עושים? כל המודל העסקי הזה הוא הבעיה הגדולה למה אתם חושבים שאנחנו נגדכם? -למה הכללתי את כל משרדי הפרסום? כי לא הייתה לי ברירה. חלקכם הקטן יחסית (לצערי) עושה עבודה מדהימה. הלוואי והיו עוד כמוכם.סגור
-
מנהלת שיווק שאוהבת 07/2014/01הגב לתגובה זו0 0אני אוהבת משרדי פרסום וצוותי הקראטיב כמו המדיה והתקציבאות הם חלק בלתי נפרד מהיום יום שלי, רק שלעיתים אני לא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלהם. אני אוהבת רעיונות חדשים ומעיזים, רק שלעיתים התקציב לייצר אותם אינו עולה עם מסגרת התקציב הנתונה, או שנוסה בעבר ולא צלח, או שאינו מתאים תפעולית... אין לי או חברי למקצוע שום אג'נדה סודית של בואו נהרוס לצוות המשרד את התור לרופא / למסיבת סיום / לחתונה, גם לי יש חיים... גם לי לא מתאים לעבוד בשישי שבת אבל לפעמים זה קורה. תנו לנו קרדיט שאם פסלנו כיוון זה לא כי בא לנו להקיז למשהו דם, זה כי זה לא מתאים לקהל, למותג ולשיקוליים שיווקיים, ותמיד נשמח להסביר, תנו לנו קרדיט שאנחנו מכירים קמפיינים מהעולם ולכן כשאתם מגיעים עם קמפיין מועתק נדע לזהות, כך גם כשאתם מגיעים עם בורדים של קמפין שהצעתם ללקוח אחר ושהוא פסל ואז הדבקתם עליו את המוצר / מותג שלנו... אנחנו מבינים שלחשוב לוקח זמן אבל אל תבואו אלינו חודשיים אחרי שמבקשים כיוון בקטע של התחלפו צוותים אנחנו מכניסים משהו לענינים, ובתקציבים תביאו משהו שיעשה שינוי שיהיה אפקטיבי, יש כילים למדוד, כמי שזכתה לעבודה עם צוותים רבים ורובם אמוד מקצועיים יש לי הרבה כבוד והערכה לעבודה הקשה, אבל אל תזלזלו בצוותי השיווק , אנחנו לא הפקידים האפורים, גם אנחנו רוצים הצלחות, תוצאות ועבודה מקצועית, וחובת ההוכחה על כולנו.סגור
-
למה עוד לא למדת להשתמש בדבר הזה שנקרא אינטרנט (ל"ת)יואב 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כל מילה בסלעאני 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0רוב הלקוחות שנתנו חופש למשרד הפרסום רק זכו. אני אומר רוב כי יש גם משרדים גרועיםסגור
-
5.מי זה??????????? מישהו יודע? (ל"ת)מי זה? מי זה? מי זה? 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.תכלסתכלס 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0תכלס הבן אדם צודק פעמיים. גם בדברים שהוא כתב וגם בזה שהוא לא יזדהה כי זה יגמור לו את הקריירה.סגור
-
3.ככהלמה? 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0זה נשמע כמו טל רביבסגור
-
טל רביב היה מזדהה בשמו אדיוט (ל"ת)טל רביב 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ספין? אם לא אחלה.... (ל"ת)רביב טל 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מקאן 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0נשמע דווקא כמו איתי גלאון או בעצם מעודן מדי בשבילו :)סגור
-
2.חברות פחדנים חסרי מעוףמזדהה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0מזדהה עם כל מילה... וגם אמרתי את זה בפנים ללא מעט סמנכ"לי שיווק.סגור
-
אז למה אתה לא מזדהה? (ל"ת)אתה גיבור 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.למה אתה פחדן ומדבר בעילום שם? (ל"ת)למה 06/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור


