דעות

הניסוי של פולקסוואגן, אייקונים לקופירייטר הדושבאג ופותחן שן: מהלכים בולטים מהעולם

הילדים שלך חוזרים הביתה מהגן עם קשקושים יצירתיים מדי יום? בפולקסוואגן מצאנו לזה שימוש מקסים שיכול גם להציל חיים. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב | 
פולקסוואגן (צילום יח"צ)
1. הרעיון הבא הוא כל כך מגוחך שהוא פשוט גאוני. כחלק מהסיכון המקצועי של שחקן רוגבי זה העובדה שאתה פשוט לא מפסיק לקבל מכות מהתקלויות וכניסות של שחקנים יריבים, המצב גורם לכך ששחקנים רבים סובלים מפציעות גופניות וגם מאבדים שיניים. מותג הבירות סלטה (Salta) קפץ על ההזדמנות והחליט לתרום את חלקו למאבק, כאשר הוא יצר לא אחר מאשר פותחן בירה שהוא בעצם שן! אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במצב שאין לכם פותחן בירה זמין פשוט תכוונו את הבירה לשן הנכונה, תנו לחיצה ותגידו לחיים!

לא מומלץ ע"י רופאי השיניים
 
2. כבר ראינו הרבה שימושים בדרונס, אבל שימוש כזה עוד לא היה. מותג המשקאות הבינלאומי פפסי מקס יוצא בקמפיין שהופך את מגרשי הכדורגל השכונתיים ברחבי העולם למגרשי משחקים אינטראקטיביים ומהפנטים ושאת השופטים החליפו לא אחרים מאשר הדרונס. אז נכון שיהיה לכם קצת יותר קשה לקלל את האמא של השופט, אבל זה שווה את החוויה. פאן לי במקסימום. 
השופט בן של דרונס!
 
3. כאבא לילדים אני יכול להתוודות שכל קישקוש שהילדים שלי יציירו יגרום לי להרגיש גאווה וירגש אותי עד דמעות, את התובנה הזאת לקחה חברת VW וחיברה אותו למקום שבו הרגישות חשובה במיוחד - הנהיגה בכביש. החברה יצרה ניסוי מדהים שיכול להפוך למוצר אמיתי שיוטמע ברכבי פולקסווגן ושהסיכוי שהוא גם יהיה אפקטיבי ויגרום לי באופן אישי להוריד את הרגל מהגז גבוה במיוחד. שאפו.
צייר לי מד מהירות
 
4. לכל חובבי האריות, העפרונות ושאר הפרסים של טקסי האוסקר של עולם הקריאייטיב, יש לנו חדשות נהדרות בשבילכם, מהיום אפשר להוריד לאייפון אמוטיקונים של כל הפסלים הכי נוצצים, כולל אייקונים של קמפיינים זוכים כמו: "אולד ספייס" ומשפטים של לקוחות כמו "תגדיל לי את הלוגו". אז במקום לדרבן את צוותי הקריאייטיב שלכם השנה ב-SMS טקסטואלי ארוך ומייגע פשוט תשלחו להם שורה של ציפיות בצבעי זהב, ברונזה וכסף.
קבלתי אריה ב-SMS
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה