מינויים

מועדון הצרכנות הוט מכריז: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

מועדון הצרכנות הוט מכריז היום על מינוי חדש ומסקרן. ג'ני ליבשיץ זורבין מונתה לסמנכ"לית השיווק החדשה. מינוי זה קורה לאחר שהמועדון ביצע כמה מהלכים מעניינים מאד
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
מועדון הצרכנות הוט שמח לבשר היום (רביעי) על מינוי ג'ני ליבשיץ ז'ורבין לסמנכ"לית השיווק של המועדון, כאשר במסגרת תפקידה תפעל להגדלת וצמיחת המועדון, קידום שיתופי פעולה, קידום תהליכים שיווקיים  ועוד.
כזכור, מועדון הצרכנות הרחיב לאחרונה את פעילותו ולאחר תקופת הרצה של שנה, הוא השיק באופן רשמי את 'הוט סוכנות לביטוח'. הסוכנות הוקמה כחברת בת בבעלות המועדון מתוך רצון להביא ערך משמעותי נוסף לחברי המועדון גם בעולם הביטוח.
מהחברה נמסר כי: "ליבשיץ ז'ורבין בת 43, נשואה + 3, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ובעלת ניסיון של 18 שנים בתחום השיווק. ב-7 השנים האחרונות הובילה את הפעילות השיווקית של המותגים השונים בקבוצת MRG -ACE, AUTODEPOT, ביתילי, ועוד'. ג'ני הובילה מהלכים גדולים ומורכבים כגון התווית אסטרטגיות  חדשות , השקה של רשת קמעונאית חדשה ועוד. בין היתר, אחד המהלים השיווקיים שהובלה זכה בתחרות האפי (זהב) ב-2019 על מהלך שיווקי מוצלח ואפקטיבי ל-ACE".
 
צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות 'הוט': "אני מברך את ג'ני על כניסתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של המועדון. אני בטוח שבתפקידה תדע להוביל את המועדון לפסגות חדשות במטרה להרחיב את הערך שאנחנו מעניקים הן לעמיתינו והן לשותפינו העסקיים". 
מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי להגדיל את רווחת האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום למעלה מ־300 אלף איש בכ-170 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה