מינויים

הסטארטאפ שהגיע לכל בית בישראל בשינויים: כ-50% מהעובדים יפוטרו

 במטרה להתאים את עצמה למציאות החדשה, רייזאפ שוקלת שותפויות אסטרטגיות חדשות ופונה גם לשווקים בינלאומיים, ובראשם הבריטי - דבר שצפוי להניב רווחים לחברה. בינתיים כחלק מהליך השינויים כחמישים עובדים יפוטרו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
רייזאפ, סטארט-אפ הניהול הפיננסי הישראלי, נאלץ לבצע התאמות דרסטיות בעקבות השלכות המלחמה על פעילותה. החברה, ששימשה בעיקר לקוחות מקומיים, מקצצת 50% מכוח האדם שלה, שהם כ-100 עובדים בסך הכל ומתכנן מחדש את אסטרטגיית השיווק והגיוס.
בדה מרקר פורסם כי על פי גורמים קרובים לרייזאפ, הפגיעה בשוק הישראלי בשל הלחימה הכתה בחברה קשות. במטרה להתאים את עצמה למציאות החדשה, רייזאפ שוקלת שותפויות אסטרטגיות חדשות ופונה גם לשווקים בינלאומיים, ובראשם הבריטי.
 
פלטפורמת רייזאפ המובילה מספקת ללקוחות תמונת מצב מלאה של המצב הפיננסי המשפחתי. באמצעות אפליקציה ייחודית, המשתמשים יכולים לצפות בתזרים המזומנים האמיתי שלהם, תוך קבלת תחזיות מדויקות להוצאות והכנסות עתידיות. היתרון המשמעותי הוא היכולת לנהל את המשאבים הכספיים באופן יעיל ומושכל.  
המודל העסקי של רייזאפ מבוסס על מנוי חודשי בסכום סמלי של 45 שקלים. עם זאת, בצל האתגרים הנוכחיים, החברה חייבת לחשב מחדש את צעדיה על מנת להמשיך ולהוביל את שוק ניהול הכספים האישיים בישראל ובעולם.
מחברת רייזאפ נמסר ל-ice: "כמו סטארט-אפים רבים, רייזאפ נדרשת לבצע התאמות במצבת כוח האדם, במטרה להבטיח את צמיחתה ורווחיותה גם בתנאי שוק מאתגרים, לרבות המלחמה המתמשכת. לצערנו זה מחייב אותנו להיפרד מחברות וחברי צוות מסורים ומוכשרים שסייעו לרייזאפ להפוך לפלטפורמת פינטק משמעותית המשרתת בהצלחה עשרות אלפי לקוחות. זאת לצד צעדים נוספים לחיסכון בהוצאות ומיקוד עסקי. 
אנו נעניק תמיכה לכל אחד ואחת מחברי וחברות הצוות ונפעל עד כמה שניתן כדי לסייע להם בהמשך דרכם המקצועית. 
נדגיש, כי אנו והמשקיעים שלנו מחויבים לתוכניות הצמיחה של רייזאפ בדגש על שירות ללא פשרות עבור לקוחותינו, חברות וחברי הקהילה שלנו ושותפנו הרבים. אנו  נמשיך לסייע ללקוחות וחברי הקהילה לשפר את התזרים בעזרת הכלים שאנו מעמידים לרשותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה