מינויים

פאדום במינוי מרענן: זה האחראי החדש בחברה

מתן מוסטוב מונה למנהל השיווק של חברת Faddom. מוסטוב יהיה אחראי על כל מערך השיווק של הסטארט-אפ המבטיח הפועל בתחום מערכות המידע והענן ההיברידי
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת Faddom, המייצרת מפה ויזואלית של כל השרתים והאפליקציות העסקיות בארגונים, מודיעה על מינויו של מתן מוסטוב למנהל השיווק של החברה. למוסטוב, 37, תואר MBA בניהול טכנולוגיה, חדשנות ויזמות אוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במנהל עסקים, רזומה של מעל 10 שנים בשיווק, מכירות, GTM, ניהול מותגים בחברות B2B שונות בתפקידי צמיחה שונים בחברות סטרטאפ כולל צוות מייסד.
המינוי יוצא לפועל בזמן ש- Faddom נמצאת בשלב ההיפר צמיחה שלה, וכיום היא נותנת שירות למאות לקוחות מהארץ ומהעולם, כולל כמה מהחברות העסקיות הגדולות בישראל, כמו בנק ישראל, שופרסל, מנורה אוניברסיטת רייכמן Lightricks, כלל ביטוח, SolarEdge ועוד. בנוסף, החברה מספקת שירותים לחברת RATP DEV UK, שמפעילה את מערך הרכבות והאוטובוסים באנגליה. 
 
הטכנולוגיה של החברה ממפה את כלל שרתיי הארגון בתוך פחות מ-60 דקות וכך מצליחה לזהות שרתים המהווים פרצה לארגון ולקבל תמונה הוליסטית של רשת הקשרים ביניהם ותלות בין הרכיבים השונים מתוך כך. 
מוסטוב יפקח על אסטרטגיית ויישום השיווק של Faddom, במטרה להניע את המותג קדימה ולהמשיך את הצמיחה של החברה, שמשרדיה ממוקמים ברמת גן והיא צפויה להתרחב למדינות נוספות בעולם בהמשך לסבב הגיוס האחרון בפברואר שבו גייסה 12 מיליון דולר.

מתן מוסטוב (קרדיט: עופר קידר)
אביב הוקר, מייסד, שותף וסמנכ"ל מכירות בחברת Faddom: "הצטרפותו של מתן למשפחת Faddom תעניק דחיפה גדולה למערכת וביחד אני בטוח שנמשיך לצמוח ולהיכנס לשווקים חדשים נוספים. הניסיון המוכח והמוצלח של מתן בתפקידי שיווק שונים בשנים האחרונות יעזור לנו לגבש ולהוציא לפועל את תכניות החברה להמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה