מינויים

דיזינגוף סנטר עובר שינוי מרענן: זה מנהל השיווק החדש

לאחר ששימש כמנהל השיווק של דיזינגוף סנטר במשך 7 שנים, אלכס קפלן עוזב את תפקידו. מי שייכנס לנעליו הוא מאור ציון, אשר כיהן שמנהל השיווק של האגודה לקידום החינוך. מאור ציון: "אני נרגש להצטרף לצוות"
מערכת ice | 
דיזינגוף סנטר (צילום שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי)
דיזינגוף סנטר, המוסד המסחרי והתרבותי בתל אביב, מתחדש: מאור ציון מונה לתפקיד מנהל השיווק של מרכז הקניות הפופולרי. בעקבות כך, הוא יחליף את  אלכס קפלן, שמסיים את תפקידו לאחר 7 שנים וכעת מונה לתפקיד מנכ"ל מוזיאון האדם והחי ברמת גן.
ציון (32), מביא עמו ניסיון רב בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב.
בתפקידו האחרון, הוא שימש כמנהל השיווק של האגודה לקידום החינוך, במסגרתו היה אחראי על שיווקם של 19 מוסדות חינוך יוקרתיים ותכניות חינוכיות מובילות בפריסה ארצית, כמו בויאר, נעל"ה ועוד. 
קודם לכן, מאור ציון שימש כמנהל השיווק של המרכז הישראלי להתמכרויות, שם הוביל את השקת מערכת שאלונים חדשנית לזיהוי התמכרויות, בשיתוף ארגון הבריאות העולמי (WHO), לצד קמפיינים עם מובילי דעת קהל והפקת כנסים ארציים בתחום בריאות הנפש. החל מה-7.10 יזם ציון את פרויקט "פייק ניוז" יחד עם פואד אחמד, ישראלי מוסלמי, שעוסק במאבק על דעת הקהל בישראל ובעולם הערבי.

(קרדיט צילום: אופיר לביא)
ציון פועל מזה שנתיים באגודה למלחמה בסרטן כמרצה על נזקי העישון בבתי ספר ברחבי הארץ, במטרה להשפיע על ילדים ובני נוער הנמצאים בסיכון להצטרפות למעגל המעשנים. במקביל, היה שותף בכתיבת חוקים ובהם חוק איסור פרסום מוצרי טבק ועישון, וכן יזם עתירה לבג"ץ בדרישה להשוות את המס על טבק לגלגול וסיגריות אלקטרוניות.
את דרכו החל ציון בתקשורת בחטיבת דובר צה"ל בתפקיד תיעוד מבצעי, ובהמשך שימש כדובר לחברי כנסת ולשרים, תוך ניהול אסטרטגיות דיגיטליות וקמפיינים פוליטיים בשלוש מערכות בחירות. 
בנוסף, ניהל קמפיינים חברתיים, בהם הקמפיין של פורום מיכל סלה להעלאת המודעות למניעת אלימות נגד נשים, כשהיה אחד השותפים למיסוד הפורום. לציון ניסיון גם בענף הריטייל, שם שימש כ-VM ומעצב חלונות ראווה בנייקי ישראל ולמד להכיר היטב את רצפת המכירה ולהתוודע לציבור הצרכנים, זיהוי מגמות, תוך אפיון תתי קהלים והבחנה בין דפוסי התנהגות.
ציון ניהל נכסים דיגיטליים עם מאות אלפי עוקבים, בהם עמוד החדשות "דיווח ראשוני" וקהילת "שותפים לרכיבת אופניים". במקביל משמש כמרצה לתקשורת בלימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה ומ-2020 כמרצה לסושיאל, יח"צ וקריאייטיב ב"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל.
מאור ציון, מנהל השיווק החדש של מרכז הקניות בתל אביב, מסר: "דיזנגוף סנטר הוא אחד המוסדות המסחריים והתרבותיים האייקוניים בישראל. אני נרגש להצטרף לצוות ולחבר את היכולות שלי בעולמות השיווק והחדשנות אל המורשת הייחודית של הסנטר. בעיניי זהו מקום שמצליח להיות הרבה מעבר למרכז קניות, אלא בית אמיתי לקהילות ולתרבות ואני רואה בכך שליחות להמשיך ולחזק את הקשר עם המבקרים והציבור. 
בכוונתי לגבש יחד עם הצוות שלנו אסטרטגיה שיווקית ששמה דגש על הפן החברתי תוך קידום האג'נדה של קיימות, לבנות ולהוביל מהלכים יצירתיים להרחבת מעגלי ההשפעה שלנו על הסביבה וליזום שיתופי פעולה מעניינים".
דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר: "אנחנו מברכים את מאור על הצטרפותו למשפחת דיזנגוף סנטר. הניסיון הרחב שלו בעולמות השיווק, יחד עם היכרותו את תחום המסחר, יהוו נכס משמעותי להמשך חיזוק מעמדו של הסנטר במרכז הקניות והתרבות האהוב בישראל. במקביל, אני מודה באופן אישי לאלכס קפלן, על שבע שנות עשייה מקצועית ומסורה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה