מינויים

זה הסמנכ"ל החדש שמונה בחברת סנטינל וואן

חברת סנטינל וואן המציעה הגנת סייבר ומונה כ-4,500 לקוחות ברחבי העולם הודיעה על מינוי חדש לתפקיד סמנכ"ל תמיכה טכנית גלובלית. מדובר בתפקיד גדול בחברה בגזרה הגלובאלית שלה העוסקת בלקוחות ברחבי העולם
שירה יום טוב | 
שרון אלמשלי (צילום יחצ סנטינל וואן)
סנטינל וואן ממשיכה בתנופת הגדילה ומודיעה על מינויו של שרון אלמשלי לתפקיד סמנכ״ל תמיכה טכנית גלובלי. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אלמשלי על שירותי התמיכה הטכנית של כ-4,000 לקוחות החברה ברחבי העולם. מינוי נוסף שהוכרז לאחרונה הוא של ריק סמית', ה CTO הגלובאלי החדש של סנטינל וואן, שמונה בחודש האחרון ומדווח ישירות למנכ"ל והמייסד תומר וינגרטן.
אלמשלי הצטרף לסנטינל וואן מצ׳קפוינט, שם עבד למעלה מ 15 שנים, תוך מילוי שורת תפקידים בארגון ה Technical Services, ובהם ניהול קבוצת הDiamond Services , שאחראית על החברות הגדולות בעולם, כמו כן שימש כדירקטור תמיכה טכנית של איזור EMEA. מאז יולי 2019 כיהן כVP- Global Customer Support וכן היה חבר בהנהלת החברה. בתפקיד זה ניהל מספר ארגונים הפזורים מסביב לעולם, אשר משרתים את כלל לקוחות החברה 24/7/365 עבור יותר מ 50 מוצרים ושירותים בתחום הסייבר.
אלמשאלי הגיב על מינויו, ״המוטו המוביל אותי בקריירה הוא האדם במרכז בין אם מדובר בלקוחות או בעובדים. אני מאמין שכך ניתן להבטיח סינרגיה, ביצועים גבוהים, וסביבה חיובית ומתגמלת.
סנטינל וואן מייצגת בעיניי חדשנות, מצוינות ותרבות ארגונית מדהימה, ואני נרגש לקראת המשימות והאתגרים המתוכננים לנו.״
חברת סנטינל וואן מציעה פתרון מקיף לאבטחת סייבר מבוסס AI, הפועל למניעה, איתור, תגובה וציד בנקודות קצה, מכולות, עומסי עבודה בענן והתקני IoT בפלטפורמת XDR אוטונומית אחת. ארגונים המשתמשים במוצר החברה זוכים לשקיפות מלאה בכל מה שקורה ברחבי הרשת במהירות של מכונה במטרה להביס כל התקפה, בכל שלב במחזור חיי האיום.
החברה, שנוסדה ב 2013 ע"י 2 ישראלים בהם המנכ"ל המכהן תומר ויינגרטן, הינה כיום חברת אבטחת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל ובין המובילות בעולם לאחר סבב גיוס F מנובמבר 2020 בגובה 267 מליון דולר והערכת שווי שוק של מעל ל 3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ 700 עובדים בישראל ובעולם באתרים שונים, וכ-4,500 לקוחות ביניהם בנקים, חברות קמעונאיות, חברות מזון, בתי חולים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה