מינויים

אבי יושעי מונה לתפקיד חבר הנהלה וסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית במיקרוסופט

מיקרוסופט ישראל מודיעה על מינויו של אבי יושעי לתפקיד חבר הנהלה וסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית בתפקידו יוביל יושעי את מגוון הפתרונות הדיגיטליים והעסקיים שמציעה החברה ללקוחותיה בישראל
בן רז | 
אבי יושעי (צילום אריק סולטן)
מיקרוסופט ישראל, מודיעה היום על הצטרפותו של אבי יושעי, כחבר הנהלה ועל מינויו כסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית. בתפקידו החדש, יהיה אחראי על מתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים בדגש על ענן, דאטה, בינה מלאכותית, תשתיות ועוד.
אבי יושעי, (41), נשוי + 3, ממתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשוק האנטרפרייז והשוק הבטחוני בישראל. בארבע השנים האחרונות שימש כמנהל הנדסת מערכות בחברת VMWare, והוביל את הפעילות הטכנולוגית מול לקוחות וארגונים. קודם לכן, עבד כעשור בבינת תקשורת ומילא שורה של תפקידים, כשבאחרון שבהם שימש כראש הנדסת מערכות וקידם את פתרונות ושירותי החברה בישראל. ליושעי תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה וחשמל מהמכון הטכנולוגי בחולון HIT.
לדברי אבי יושעי, חבר הנהלה וסמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית, מיקרוסופט ישראל: "אני גאה מאוד להצטרף למיקרוסופט ישראל ולקחת חלק במהפכה הטכנולוגית שהיא מובילה בישראל ובעולם".
לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "העולם שלנו מתקדם במהירות אל עבר מציאות עננית חזקה ומאובטחת, שבה פתרונות הענן שלנו והיכולות הייחודיות שלהם מהווים מנועי חדשנות וצמיחה לארגונים. יושעי הוכיח בתפקידיו הקודמים הבנה עמוקה ומחויבות להנגשה והתאמה של טכנולוגיה לצרכים העסקיים של הארגון. אני מאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש בהנהלת מיקרוסופט ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה