מינויים

זה התפקיד החדש של שר המדע והטכנולוגיה לשעבר

יזהר שי, מצטרף כשותף השקעות בקרן ההון סיכון דיסרפטיב AI: "שמח להצטרף לקרן הראשונה בישראל שמתמקדת במוצרים ובטכנולוגיות בתחומים של בינה מלאכותית ולתרום מניסיוני הרב בהשקעות בסטארט-אפים"
כפיר אדר | 
שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי (צילום יחצ כחול-לבן)
קרן ההון סיכון דיסרפטיב DISRUPTIVE AI, שהוקמה על ידי היזם והמשקיע טל ברנח, הודיעה על הצטרפותו של יזם ההיי-טק הוותיק, חבר הכנסת ושר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי, כשותף השקעות בקרן ההון-סיכון. שי מצטרף לשותפים בקרן הכוללים את יוראי פיינמסר , אילית גלר , גדי תירוש וטל ברנח.
במסגרת הצטרפותו לקרן יסייע שי באיתור צוותי יזמים וחברות מבטיחות בתחומי הבינה המלאכותית, בהשקעות בחברות האלו ובתרומה לצמיחתן ולהפיכתן לחברות מובילות בתחומן. יזהר שי הוא יזם היי-טק סדרתי ומשקיע הון סיכון, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום בישראל ובחו"ל, כיזם, כמנכ"ל, כמשקיע, כדירקטור וכמנטור ליזמים.
שי היה היזם והמנכ"ל של חברת Business Layers, ומנכ"ל חברת V-Secure, שתי חברות שאותן הוביל לאקזיט. הוא השקיע ושימש כדירקטור בחברות רבות וביניהן Prime Sense (נמכרה לאפל) ,וכן חברת N-Trig (נמכרה למיקרוסופט) ועוד. שי היה שותף בקרן ההון סיכון הבינלאומית Canaan Partners ובמסגרתה היה יזם-שותף להקמתה של Canaan Partners Israel.
שי הקים את קהילת היזמים המקוונת הגדולה בישראל, "אצטדיון הסטארט-אפ", המחברת כ 45 אלף יזמות ויזמים, והוא גם מייסד תכנית הרדיו והפודקאסט המצליח "הייטק בפקקים". במשך למעלה מעשר שנים כתב את הטור הפופולרי "בעיטת קרן" בעתון גלובס. בשנתיים האחרונות שימש שי כחבר כנסת, כשר המדע והטכנולוגיה בממשלת ישראל וכחבר קבינט הקורונה.
טל ברנח מייסד הקרן: "אנחנו גאים על הצטרפותו של יזהר שי לקרן Disruptive. עם נסיון רב שנים בתחום ההשקעות הטכנולוגיות וההיי-טק, יזהר יוביל יחד איתנו את הקרן לעבר השקעות משמעותיות ורבות בחברות בשלבים שונים בשנים הקרובות".
יזהר שי אמר לאחר מינויו: "אני שמח להצטרף לקרן הראשונה בישראל שמתמקדת במוצרים ובטכנולוגיות בתחומים של בינה מלאכותית ולתרום מניסיוני הרב בהשקעות בסטארט-אפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה